djole
New member
Od 2006. do 2010. sam imao XM 2,0 benzinac, 1990.godiste. Prevalio sam oko 40.000 km u tom periodu i promenio sledece stavke:
dopunio svih 8 bombi cim sam kupio, iako su bile jos relativno dobre.
4 puta menjao ulje i filter
2 puta menjao metlice brisaca
2 puta menjao zracni filter
dosuo oko 3-4 litre LHM, pomalo je gubio na raznim mestima, uglavnom na volanu
hladnjak je od plastike, ima jedno tipicno mesto gde svaki pukne pre ili posle, sanirano u servisu za plastiku
silen blokovi, oba, na desnom tocku
popravio ventilator u kabini
zamenuo zadnji zvucnik, krcao je
zupcasti i klinasti remen
cetkice anlasera
akumulator
I doslovno nista vise, 40.000 km i 4 godine, svaki dan u prometu.
Vrhunski auto, specifican ugodjaj i za vozaca i putnike, izuzetna sigurnost a i pouzdanost u svakom pogledu. Motor relativno nejak, trazi cesce saltanje kod preticanja, ali kad povuce...
Prodao sam ga prosle godine i nabavio V6 sa automatskim menjacem. U sustini totalno drugacije se vozi od 2,0. Osim jednake udobnosti, po svemu ostalom je daleko ozbiljniji auto, diravi upravljac je nesto specijalno i ko nije probao, ne moze ni zamisliti kako to radi, a i ubrzava veoma ostro u svakom rezimu,tih rad, ma auto kakav se samo pozeleti moze.
dopunio svih 8 bombi cim sam kupio, iako su bile jos relativno dobre.
4 puta menjao ulje i filter
2 puta menjao metlice brisaca
2 puta menjao zracni filter
dosuo oko 3-4 litre LHM, pomalo je gubio na raznim mestima, uglavnom na volanu
hladnjak je od plastike, ima jedno tipicno mesto gde svaki pukne pre ili posle, sanirano u servisu za plastiku
silen blokovi, oba, na desnom tocku
popravio ventilator u kabini
zamenuo zadnji zvucnik, krcao je
zupcasti i klinasti remen
cetkice anlasera
akumulator
I doslovno nista vise, 40.000 km i 4 godine, svaki dan u prometu.
Vrhunski auto, specifican ugodjaj i za vozaca i putnike, izuzetna sigurnost a i pouzdanost u svakom pogledu. Motor relativno nejak, trazi cesce saltanje kod preticanja, ali kad povuce...
Prodao sam ga prosle godine i nabavio V6 sa automatskim menjacem. U sustini totalno drugacije se vozi od 2,0. Osim jednake udobnosti, po svemu ostalom je daleko ozbiljniji auto, diravi upravljac je nesto specijalno i ko nije probao, ne moze ni zamisliti kako to radi, a i ubrzava veoma ostro u svakom rezimu,tih rad, ma auto kakav se samo pozeleti moze.