Sudari - procjena štete, iskustva, pomoć i NCAP testovi

100jic

New member
Re: sudar pomoć

ma bude to sve ko novo, vjeruem...
sad sam bio u citroenu al su me oni poslali u peugeot...tamo je decko rekao da mu dodem u utorak srijedu pa da ce ga odmah pocet popravljat...
 

100jic

New member
Re: sudar pomoć

priznali su mi zadnji branik i tu sipku metalnu iza sto je savinuta...sad on kad skine ce jos vidjet sta treba pa onda opet oni iz osiguranja to moraju doci slikat i odlucit sta i kako...
al mi je malo debilno, ni kriv ni duzan imat cu krpane i ravnate dijelove...a najvise me brine ta vrata zadnja da li ce se normalno ili teze otvarat/zatvarat jer sad se jedva malo pomaknu...
 

1587 VTS

New member
Re: sudar pomoć

al mi je malo debilno, ni kriv ni duzan imat cu krpane i ravnate dijelove...a najvise me brine ta vrata zadnja da li ce se normalno ili teze otvarat/zatvarat jer sad se jedva malo pomaknu...
E jbg, s njima to obicno tako ide. Jedino da probas nac nekog mestra koji bi se s njima natezao pa mozda izvukao jos sta novo, meni bi ovaj moj jos toga novog sigurno izvukao preko nekih svojih uhodanih "metoda".. Otvarat ce ti se vrata normalno kad se ispravi to okolo sta je unisteno i njihovo ulezistenje. Gledaj, ravnat i kitan dio nikad ne moze bit ko novi, uvijek se to na suncu vidi i zato probaj nac nekog ko ti moze toga izvuc sta vise, nemoj odma zurit s popravkom. Zato mislim da je bolje ako imas kakvog privatnog limara (koji "zna znanje" i ima prijavljen obrt tako da ti moze napravit po racunu s oriđiđi dijelovima, naravno) koji bi se zalozio za tebe, ovi u ovlastenom servisu bilo kojem to sigurno nece, ljudi rade svoj posao i bas ih briga. Njima je satnica placena po standardnoj normi i zasto bi se sad oni natezali za tvoje nove dijelove?
 

deda

New member
Re: sudar pomoć

U ovlaštenim se niš ne ravna,sve se menja.A možda je i bolje poravnati ako nije jako oštećeno,nego trgati vezni lim i švasati novi,jer kada se jednom vari,uvijek će hrđati i trunuti.Meni kada me neki mudonja zveknul u Saxa,trebalo je menjati podnicu i vezni lim,ja nisam dao,nego sam tražio da poravnaju,na kaj su zinuli.
 

1587 VTS

New member
Re: sudar pomoć

Da, al ja sam mislio na vanjske dijelove tipa vrata, bocni lim i to.. Ako nije probijen lim nece ti osiguranje odma dat novi tek tako, nema veze sta je ovlasteni servis, placeni su im u tom slucaju limarski sati ravnanja po standardnoj normi i to je to. A to se uvijek vidi na suncu ako je kit ispod. I zato kazem da je bolje nac nekog limara kojeg znas, a koji ima iskustva s procjeniteljima pa da izvuce tih vanjskih dijelova sta vise.
 

zoran37

New member
Re: sudar pomoć

E tak je to kad vozite te nježne autiće u prevodu (****ice) jel se neko nasloni ode pol auta. Da je moju xantiu pičnuo odozada otišo bi samo branik a njemu pola auta. Samo debili neće udarat odozada oni više vole zapinjat sa strana na parkingu, uh odma im se mame sjetim.
 

1587 VTS

New member
Re: sudar pomoć

E tak je to kad vozite te nježne autiće u prevodu (****ice) jel se neko nasloni ode pol auta. Da je moju xantiu pičnuo odozada otišo bi samo branik a njemu pola auta.
Dragi zorane, na ovo ne mogu ne reagirat, a kako kaze ona stara - slika govori ko 1000 rijeci (u ovom slucaju video).

Evo kako bi to, ne daj Boze nikome, izgledalo s tvojom xantiom:







a kako bi izgledala ista stvar s mojim C2:





Da je moju xantiu pičnuo odozada otišo bi samo branik a njemu pola auta.
Dakle, bojim se da bi bilo obrnuto :D

Problem je sta puno ljudi jos uvijek zivi u proslom stoljecu i ne kuzi da danas vise nije sve u velicini (bar kad su auti u pitanju) ;) Tim inzenjera strucnjaka i tehnologija koja evoluira iz dana u dan zasluzni su za to da stara pucka logika nema uspjesnu primjenu u svakoj zivotnoj domeni ;)

Oba crash testiranja provedena su prema jedinstvenim Euro NCAP propisima (frontalni nalet na fiksnu prepreku pri brzini 64 Km/h).
.
 

100jic

New member
Re: sudar pomoć

ja se slazem sa tim da velicina nije bitne...pogledaj smarta, autu je cijela karoserija napravljena u jednom komadu sto je izdrzljivije od ostalih manjih auta kao sto je corsa naprimjer. a ti ne mozes usporedivati xantiu i c2 u crash testu kao sto ne mozes usporediti c2 i xantiu na cesti, naravno znamo tko bi se di pokazao ;)

a za popravak c2 jos nisam siguran..nisam se nikad nasao u takvoj situaciji i nadam se da necu vise nikad...neki kazu odi u ovlasteni nek ti to poprave i pusa bok a drugi da odem kod limara da ti on torijesi...trazio sam po oglasima i zadnji branik bi me izasao oko 1000kn, za zadnju sipku za branika nist ne znam, sumnjam da je skupa, blatobran poravnat i pospricat a zadnja vrata od prtljaznikasamo plastiku izvuc i to je to...pricekau utorak dok dobijem procjenu pa cu onda dalje, jer ovi u peugotu su mi rekli da bi blatobran ravnali a ne da bi stavljali novi...
 

zoran37

New member
Re: sudar pomoć

Koliko ja znam ovdje se radi o saobraćajki da je neko udario auto odozada i ovi testovi ništ ne dokazuju u vezi toga, pričao sam i rekao o udarcu odozada.
 

1587 VTS

New member
Re: sudar pomoć

a ti ne mozes usporedivati xantiu i c2 u crash testu kao sto ne mozes usporediti c2 i xantiu na cesti, naravno znamo tko bi se di pokazao ;)
Itekako ih mogu usporedit jer su podvrgnuti identicnim uvjetima testiranja sta najbolje pokazuje kako je građen jedan, a kako drugi.

Koliko ja znam ovdje se radi o saobraćajki da je neko udario auto odozada i ovi testovi ništ ne dokazuju u vezi toga, pričao sam i rekao o udarcu odozada.
Itekako dokazuje. A sta to dokazuje? Dokazuje to da je Xantia, kao auto koji koncepcijske korijene vuce iz 1992. godine, sukladne sigurnosnim standardima koji su onda bili aktualni, puuuuuuno meksa i daleeeeeko manje cvrstoce od C2 koji je koncepcijski noviji tocno jedno desetljece, a koliko su otad sigurnosni standardi i tehnologija napredovali, o tome ne treba ni pricat. Postoje, dakle, dva pojma koji se zovu cvrstoca i krutost. Zakljucak je totalna zabluda oko velicine i puckog uvjerenja: "imam t' ja, pajdo, kilometar haube ispre' sebe na svom merceeedesu W123, tot' je, jarane, sigurnije od novog twinge il kak' se ono zove, sta ce on s onom kratkom haubicom i 900 kg". Drugi dio zakljucka je ne daj Boze sraza između C2 i Xantie, jer ovog drugog ne bi ni pola ostalo. Odozada, sprijeda ili bocno, ista stvar. Ili, slikovito receno, Xantia je u ovom slucaju auto od papira, a C2 je mali tenk, suprotno Zokijevom uvjerenju. Dakle, da je tip naletio na tvoju Xantiu umjesto na kolegin C2, o cemu pricas, pola auta bi ti uslo use i prosao bi puuuuuno gore nego on.

Dodatna potvrda jednog i drugog je evo Daliborov video, bas ono o cemu pricamo, ako ste vec nevjerni Tome po pitanju standardiziranog Euro NCAP testa.

Da ne bi doslo do zabune - nemam ja protiv Xantie nista, dapace, svaki citroen je meni zasebno drag. Al kad pocnete trest onakve sulude izjave, moram reagirat. Ljudi ne budite konzervativnog svjetonazora, ucite i napredujte, vrijeme nije stalo!

Ugodan dan ;)
 

100jic

New member
Re: sudar pomoć

sve po svemu neki manji auti su sigurniji neki nisu. kolega ima pravo, drugacija godista sve govore. a ovo kaj se u moj citroen bilo zabilo je bio stari peugeot 605...
 

100jic

New member
Re: sudar pomoć

ejlo..pozdrav svima..nije me dugo bilo na forumu. kak nije bilo auta nije bilo na foruma. evo auto gotov prije par dana. odlicno sve napravljeno. plus to dao sam si i retrovizore da mi pofarba u boju auta...malo su podigli, nist puno...sad dalje polako...
 

100jic

New member
Re: sudar pomoć

bude slika bude. al nije jos gotovo, sljedeci tjedan mjenjam lezajeve amortizera. prednji desni uzasno lupa. i jos me nest brine kad pri voznji stanem, nest pocne skripat, a kad lagano dajem gas isto skripi. isto kad ga iu automatika prebacim u neutral i obrnuto. ne znam da li je to do getribe jer se i prije nego sto sam ju bio mjenjalo culo...
 

Ciki vts

New member
Re: sudar pomoć

Dragi zorane, na ovo ne mogu ne reagirat, a kako kaze ona stara - slika govori ko 1000 rijeci (u ovom slucaju video).

Evo kako bi to, ne daj Boze nikome, izgledalo s tvojom xantiom:



http://www.uhrvatskoj.com/upload/tbl_oglasi/nadgrobni-spomenik_215050.jpg



a kako bi izgledala ista stvar s mojim C2:



http://metro-portal.hr/img/repository/2010/02/medium/setnja_park_ljubav_shutterstock.jpg



Dakle, bojim se da bi bilo obrnuto :D

Problem je sta puno ljudi jos uvijek zivi u proslom stoljecu i ne kuzi da danas vise nije sve u velicini (bar kad su auti u pitanju) ;) Tim inzenjera strucnjaka i tehnologija koja evoluira iz dana u dan zasluzni su za to da stara pucka logika nema uspjesnu primjenu u svakoj zivotnoj domeni ;)

Oba crash testiranja provedena su prema jedinstvenim Euro NCAP propisima (frontalni nalet na fiksnu prepreku pri brzini 64 Km/h).
.
Ode xantia u 3pm :D:D ROFLROFL
 
Na vrh