I zašto nisi stavio nove gume na pogonske kotače, jel bolje da bude zadnji kraj stabilniji?
Da. To znači da je poslušao savete nekih proizvođača pneumatika koji kažu da se pri izmeni dve gume - novije stavljaju na zadnju osovinu (kod vozila sa prednjom vučom).
Iako je stvar krajnje diskutabilna, noviji testovi pokazuju prednosti i mane bilo koje od varijanti, a zaključak ADAC testa takođe afirmiše stavljanje novijeg para na zadnju osovinu
http://www.oponeo.co.uk/tyre-article/better-tyres-in-the-front-or-rear-test-results
Èisto lično, moj C3 je poslednjih godinu dana ima nove GY Vector 4S Gen2 na zadnoj osovini, dok je na prednjoj osovini bio stari (5 godina) par Vector 4S, koji je prilikom montiranja novog para preseljen sa zadnje osovine na prednju sa nekih 3,5 mm šare. Time je potpuno iskorišćen u ovih godinu dana, a inače bez problema.
Inače Krky, hvala za ove opise i slike.
Meni je npr. interesantno da je filter dizela tako zaprljan, jer to izgleda drugačije od onog što sam video kod svog filtera kada sam ga otvorio. Ipak, koliko vidim purfluxov filtrirajući materijal je robusniji nego što je to slučaj kod Filtron, kakav je bio kod mene oko 50000 km.
ima jos jedan, dva su dzeka na filteru...
Drugi je od ovog grejača dizela (i verujem da je to bitan razlog što čak i bez ispravnih nekoliko grejača u motoru, nema problema sa paljenjem i na niskim temperaturama).
Zanimljivo je da su u opticaju bili i filteri bez grejača koje je bilo potrebno preneti sa starog filtera na novi, kao što je to slučaj sa senzorom vode koji nikada ne dolazi sa novim filterom, bar koliko je meni pioznato.
U slučaju konstatovanja vode ispušta se okretanjem zavrtnja (na donjoj slici skroz levo), a kod filtera na kojima nije predviđen senzor prisustva vode to bi trebalo činiti na 20000 km.
Ja to nisam uradio ni za 50000 km, pa je to učinjeno kada sam skinuo filter, a iz njega je potekao čist dizel, bez vode.