Moj VTS :)

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
:D

Ne hahha. Ja sam editirao drugi post, izbirsao sve osim zadnje rečenice. To nemogu vratiti.
A ti si sam obrisao svoj post, što isto ja nemogu vratit.

Mogu vraćati samo što ja pobrišem... a pošto nisam ja brisao....

...dobar je bio post, ako koga zanima. Opširan :grin:

A gdje se dimmer nalazi, neznam... treba prekopat po serviceu.
 

Cutac

Prèkaroš
Mali apdejt.
Stropno svjetlo opet ne radi. Bilo je kratko radilo i počelo zagasito raditi i onda skroz prestalo. Tada sam otišao do BSI-a i skužio da je osigurač od 7.5A tamo, umjesto odgovarajućega od 5A. Stavio sam ovaj od 5 i nema razlike. Srećom osigurač nije osigurao da neki vodiči izgore jer je na istom osiguraču i svjetlo pretinca za rukavice i svjetla za čitanje koja rade, ali kad nema osigurača - ne rade.
Također, to bi, bar u mojoj glavi, povuklo zaključak da ne treba novi BSI kao što je CIB rekao jer da je do izlaza na BSI-u, ne bi radilo niti jedno drugo svjetlo. Ako su na istom osiguraču, valjda su i na istom "putu".

Budući da sam imao u 9. mjesecu 12V kada je grlo bilo prazno, 5.3V kada je bila upaljena žarulja, a sada imam 0V uvijek, pretpostavljam da je ili uzemljenje ili oštećena žica neka.
Dalje pretpostavljam da uzemljenje nije jer gledajući u shemu rasvjete, svjetla za čitanje dijele uzemljenje sa centralnim svjetlom i valjda ni ona ne bi radila da je do uzemljenja.
Planiram voziti ili onome u Rijeku koga je Ruske preporučio ili Porkolabiću kod Siska, vidjet ću.

Također sam kontaktirao prvog vlasnika i rekao je da nije imao parking senzore i da je kod njega plafonjera radila, a kada je auto dao nećakinji, ne zna što se radilo. A nećakinja(tj. njen tata) misli da se ništa nije radilo oko plafonjere.
Mene najviše zanima što je tko htio postići sa 7.5A osiguračem.
I naravno kako popraviti ovo

Evo sheme ako nekoga zanima



Code Description
3030 Central Courtesy Lamp
3010 Front Interior Lamp
3060 Courtesy Mirror Light (Driver's Side)
3061 Courtesy Mirror Light (Passenger Side)
3040 Left-Hand Front Door Tread Lamp
3045 Right-Hand Front Door Tread Lamp
6202 Front Left-Hand Door Lock Assembly
6207 Front Right-Hand Door Lock Assembly
3110 Glove Box Lamp Switch
3054 Ashtray Lamp
3105 Boot (Or Luggage Compartment) Lamp
Wire Description
300 Front Interior Lamp Control
301 Courtesy Light Time Delay + Command
MC301 Earth Mc301
AE07B BSI Accessory + Output
3020 Rear Interior Lamp Control
MC302 Earth Mc30
AE07C BSI Accessory + Output
M3040 EARTH M3040

Još gledam, plafonjera dijeli uzemljenje sa svjetlima u vratima koja također rade i nema smisla da radi toga ne rade stropna svjetla.
Pokušavam odgonetnuti od kuda se svjetla za čitanje napajaju, ali čini mi se da nemaju iste žice kao i srednja svjetla.

Valjda je onda na kratko proradila ne radi žaruljice pepeljare nego se potrefilo da nešto opet ostvari kontakt, ali pitanje je što.

Zašto napon pada s vremenom? Tj. zašto bi sa početnih 12V došao na 5.3V pa sada na 0V?
Zašto nije sa 12V došao na 0?
 

Cutac

Prèkaroš
Ima keš zato :D

Kak da nađem dimmer?:D

Također sad kad ste pročitali, jel ima kakvih komentara na moje zaključke i obzervacije? :D
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Još uvijek stojim kod dimmera... on je odgovoran za variranje voltaŸe, a nebi utjecao na ova svjetla u vratima o slično.... odgovara svemu.

Treba sad jedini nać nekoga ko će nać njega :D
 

Cutac

Prèkaroš
Hmm, možda bi. Nisam siguran ali mislim da se ova u vratima isto dimmaju. Budem išao vidjeti.

Možda zaista je on, ali je integriran u BSI pa su zato ovi rekli da treba novi.

Jer instalacije su dobre, BSI bi trebao biti ne-izgoren ako rade svjetla za čitanje koja su na istom osiguraču(zar ne?), plafonjera iz 307 također ne radi.
A jel može biti do zadnje plafonjere ili žica između? Niti ona ne radi, a kada sam bio mjerio napon u 9. mjesecu, dodatno bi pao kada bih spojio zadnju plafonjeru.
 

Milosh

Test
Odgovori za sijalicu..

Ivane, na koji dimer misliš? Jel misliš na tu samu funkciju što se svjetlo pri gašenju dima, umjesto da se ugasi odjednom?

Ako misliš na to, to radi sam BSI, mislim da ne postoji poseban sklop za to.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ako misliš na to, to radi sam BSI, mislim da ne postoji poseban sklop za to.
Ako je tako, onda moje pada u vodu... mislio sam da postoji odvojeni prekidač za dimmanje svjetla u kabini
 

Ruske

Active member
racunaj da ako odes do brace u ri, da im se moras najaviti, pa cesto zbog brdo posla kojeg imaju neznam da li ce ti odmah uspjet rijesiti, nego morat ces mozda ostaviti im auto...pa se otegne...barem je tako meni bilo (ali meni su stvarno radili MASU toga + su trebali sami istrazivati sta se desava, mozda ako im ti dodes ciljano ti rijese u sat dva...ako znaju unaprijed gdje traziti) najbolje ih zovi i vidi
 

Cutac

Prèkaroš
Budem probao jos sam.
Ne znam koji ga :cenzura::cenzura::cenzura::cenzura::cenzura: :cenzura::cenzura::cenzura:e kad, koliko vidim i prwdnja i zadnja dijele isti plus, a prednja i ove za čitanje dijele isti plus i minus. A ako ovo radi onda bi i srednja trebala jer su zice zive. Uzemljenje je dobro jer ga prednja dijeli sa prednjim vratima, a zadnja sa gepekom a u gepeku sve funkcionira. Jedino ostaje ona zica koja kontrolira, to moram provjerit.
Jel ovo tocno sto sam napisao za spojeve i dijeljenje zica?
 

Milosh

Test
Milosh, ti si stručnjak za elektroniku, sta ti kazes nakon sveg sto si procitao?
Pogledaj malo iznad šta sam te pitao.

Jel ovo tocno sto sam napisao za spojeve i dijeljenje zica?
To niko ne zna. :grin:

Prva stvar, da li si ti dobro protumačio šeme. Teško je to vidjeti, kod Citroena npr. šeme samih dijelova nisu dovoljno detaljne (sama lampa, BSI, i sl).

Druga stvar, da li su šeme tačne. Ne bi bilo previše čudno da nisu, dešava se.

Teško je ikome to ovako reći. Ja bih se potrudio ali trenutno imam problema sa temperaturama više članova porodice. :)

To bi se moglo i na licu mjesta ispitati, tako bi možda bilo lakše.
 

Cutac

Prèkaroš
Koja je sijalica bila u lampi kad ti je napon bez sijalice bio 12V a sa sijalicom 5.3V (vrsta sijalice i njena snaga)?
LED, W5W. Ne znam specifikacije, ali istu takvu imam svugdje u c4 i VTS-u. Zapravo, u VTS-u su takve u svjetlima za čitanje, ali u vratima su halogene.
Kada sam uzeo auto, bile su halogene svugdje.

To niko ne zna.
:D
Druga stvar, da li su šeme tačne. Ne bi bilo previše čudno da nisu, dešava se.
Ne znam, valjda jesu, dobio sam ih od čovjeka na French car forum.
Ja bih se potrudio ali trenutno imam problema sa temperaturama više članova porodice.
Aha, samo ti daj, kakav sam ja po brzini rješavanja problema, stići ćeš i ti nešto dodati :D
Sretno članovima :)

To bi se moglo i na licu mjesta ispitati, tako bi možda bilo lakše.
I bih ali ne znam gdje je taj konektor na BSI-u i ne znam gdje su uzemljenja.
 

Milosh

Test
Sretno članovima :)



I bih ali ne znam gdje je taj konektor na BSI-u i ne znam gdje su uzemljenja.
Hvala. :)

Reći ću ti ja za koji dan koji je konektor i gdje su mase, ako ne saznaš prije.

A što se tiče tog pada napona, ako sam dobro shvatio situaciju: kad je grlo bilo prazno - mjeriš napon = 12V

Zatim staviš sijalicu, ona svijetli, a ti opet mjeriš napon na grlu = 5.3 V.

Ako je tako onda: do pada napona ti dolazi jer ti struja koja napaja sijalicu nije dovoljno jaka.

Pretpostavimo da koristiš obične sijalice od 5W.

Pri naponu od 12V, sijalica od 5W troši 0.41 A struje. Ako je jačina struje u grlu jednaka toj, ili veća, neće doći do pada napona. Ako je struja manja, doći će do pada napona.

Taj nedostatak jačine struje može imati više uzroka:

- nedovoljno jak izlaz iz BSI-a koji to napaja (može on biti i djelomično oštećen)
- dijelom pregorena ili fizički oštećena žica plusa ili mase, koja može prenijeti samo dio potrebne struje
- loš spoj negdje na konektoru, koji isto može prenijeti samo dio potrebne struje

S obzirom da si imao situaciju da je tako malo radila pa sada ne radi uopšte, rekao bih da pored ovog problema sa jačinom struje imaš i problem sa trajnim gubitkom kontakta negdje.

To što kažeš da je i paljenje zadnje lampe uticalo na pad napona, to isto ima smisla sa ovim što sam napisao, jer je i ona tada odvlačila dio struje.

Znači, sve redom ispitati, od BSI-a pa na dalje.

Jesi li gledao šta se dešava sa tom sijalicom kad izvadiš ostale sijalice koje dijele s njom masu, jel onda radila normalno?
 

Cutac

Prèkaroš
Reći ću ti ja za koji dan koji je konektor i gdje su mase, ako ne saznaš prije.
:grin:

A što se tiče tog pada napona, ako sam dobro shvatio situaciju: kad je grlo bilo prazno - mjeriš napon = 12V

Zatim staviš sijalicu, ona svijetli, a ti opet mjeriš napon na grlu = 5.3 V.
Je, svijetli, tj bolje rečeno tinja.

- nedovoljno jak izlaz iz BSI-a koji to napaja (može on biti i djelomično oštećen)
- dijelom pregorena ili fizički oštećena žica plusa ili mase, koja može prenijeti samo dio potrebne struje
- loš spoj negdje na konektoru, koji isto može prenijeti samo dio potrebne struje
Ok.
Zašto je mogao biti stavljen 7.5A osigurač?
Koliko se ja razumijem, 5A je izgarao pa je stavljen 7.5A i sad je zbog njega izgorilo nešto što je 5A trebao spasiti. Ili je 7.5A stavljen da se zblesira BSI? To mi je Pavelov električar pričao da je BSI dovoljno pametan da neće dopustiti da izgori nego da ako vidi da je kritično da će brickati taj izlaz da struja tuda više ne ide. A opet valjda ide ako svjetla za čitanje svijetle. A ako isti osigurač brani svjetla za čitanje(koja dijele + i - sa ovima srednjima), nema logike da se skuri izlaz na BSI za srednje, a ne za ova za čitanje kad dijele te iste žice. Jedino što srednje ima dodatno je žica za kontrolu od BSI-a. Dok zadnja plafonjera(samo srednja žarulja) ima isti + kao prednja plafonjera, ali razičit minus i uzemljenje.
Èekam da pošalješ di je uzemljenje ili spoj žica uzemljenja(ako jedna ide od karoserije, a druga se hvata na nju).
Nemoj se žuriti, riješi razboljele, može moja lampa čekati.
Jesi li gledao šta se dešava sa tom sijalicom kad izvadiš ostale sijalice koje dijele s njom masu, jel onda radila normalno?
Nisam, budem za vikend.
 

tomica0308

Well-known member
A ko zna. Mozda dok je mjenjao sijalicu gurao sarafciger da malo kontakte pritisne di sjeda sijalica pa bio kursljus i izgorio osigurac, pa stavio 7.5.
Jel taj osigurac u kabini? Probaj 2metra zicu od tog osiguraca i zakaci na plafonjeru i vidis dal je problem od oaiguraca prema plafonjeri ili negde dublje
 
Na vrh