Kako sam nekad spomenuo, na problem oblikovnosti industrijskog designa utječe puno stvari, a ovdje sam uočio četiri stvari i dodatnu petu.
Prvo, automobil je upotrebni predmet i kod ocjenjivanja izgleda treba gledati ne sliku, nego automobil na cesti, po mogućnosti čak u vožnji, jer to je prirodni ambijent za taj predmet.
Drugo, koliko vidim iz ove slike, ovo je i dalje isti auto iste osnovne linije. Promjene su u oblikovanju detalja, svakako su te promjene daleko od pradavnog sjajnog avangardnog Citroenovog designa, ali i od zadnje generacije, koja je djelovala pomalo sjevernjački, čišćih i jasnijih linija.
Treće, ovo je bliže mom doživljaju francuskog designa, ali to je subjektivno i tu mi se ne da ništa dodatno elaborirati, jer to je osobni stav koji se gradi kroz godine i na koji utječe puno faktora.
Èetvrto, čini mi se da su ove promjene na tragu trenda veće razigranosti oblika koju se primjećuje kod novijih japanskih automobila (Toyota i Honda), pa nije nemoguće da je osnovna svrha ovih promjena približavanje azijskim kupcima.
Peto, moj sljedeći auto bit će Citroen. Ili DS.