Imao sam i ja golfa 3 koji je tvrd k'o da se voziš u kolima a kad počne zafrkavat onda ti se jeftino održavanje više ne čini isplativim jer ga stalno nešto zeza. Za CX kojeg sam uvijek htio govorili su da je francuz sa skupim djelovima pa se nisam usudio kupit, a sad za par somića kupim cijeli auto za dijelove. Moj xm je za mog BMW-a e 36 kojeg sam imao prava lađa iako ni BMW nije bio loš. No nevažno, malo šale na račun VW vozača.
Vozači VW-a i njihov pojmovnik
« on: January 13, 2010, 12:46:24 AM »
--------------------------------------------------------------------------------
Passat - San svakog VW-ovca. "To ti'j auto." Ferrari medju svim jaranima ovog svijeta.
Vento - Klasa iznad Golfa, isti auto kao Passat, ali 1 cm. uži. Za zemljake koji baš nemaju hrpu para, ali imaju više nego za Golf.
Golf - VW-ovska klasika. Onaj tko se domogne Golfa, praktično kao da je ostvario sve životne ciljeve i došao na vrh hijerarhijske piramide. Moze ici i iznad - Vento ili Passat, ali već i sa Golfom upisao se na listu "besmrtnih zemljaka". Još ako je Diesel - dobija mjesto na nebu, jer, jel'te, troši 4 litre po gradu...
Polo Classic - smanjeni Vento. Namijenjen uglavnom za jaranske hanume i prijevoz musave dječurlije od vrtića do kuće i natrag. Pošto je riječ o relativno novom modelu, statusni simbol među ženskom čeljadi vlasnika Golfova i Passata.
Polo - Donekle avangarda, jer najmanje podsjeća na odvratnu VW-ovsku marku, a i nema Diesel verzije. VW-ovci ga mrze jer sa njim serijski dolazi servo volan, a poznato je da oni ne podnose bilo kakve dodatke koji omogućavaju lakšu vožnju, zamjenjuju ljudsku snagu itd. (centralna brava, podizači stakala, servo volan, itd.). Nekima koji nisu VW-ovci, ovaj autić je čak i simpatičan.
Sharan - Najnoviji trend medju VW-ovcima, u 1.9 TDi izvedbi (troši dve mjer'ce Dizla na 100 kilometara) posebno pogodan za prijevoz igrača lokalnih klubova (Drkovac Donji, Ma'la gornja, Pale, Tuzla, Vrbik Musavi, itd.), na konfederalne susrete u drugi kanton.
Ge-Te-i - Mistični pojam na spomen kojega zatitra srce svakog pravog VW-ovca koji je imao najmanje tri Golfa I Diesel i sa svakim prošao u prosjeku 780.000 km., bez servisa i izmjene ulja.
VR6 - Nesto daleko, nedodirljivo i mistično. Na spomen tog motora, pravi VW-ovac zapadne u trans, i zamisli sam sebe kako vozi hanumu u lokalni disco u Golfu III sa tom oznakom na prednjem i zadnjem kraju auta. Doduše, crv sumnje je ipak prisutan i ovdje: to je benzinac, to troši, ne mereš' uzet' lož ulje iz babinog traktora!
Diesel - Gorivo buducnosti kojemu teži svaki VW-ovac, motor pogonjen tim gorivom mračni je, mistični i krajnji cilj svakog štovatelja prave volfsburske tradicije, riječ je o pojmu koji se prenosi s koljenja na koljenje poput nekog plemenskog totema vrijednog štovanja. VW-ovac nije VW-ovac ako nije imao Golfa Diesel, ako nije u njega ulijevao aditiv protiv smrzavanja nafte, ako nije mijenjao grijače...
VW Buba - "Bas je slatka, to ti je u stvari Porsche 911". "Tko ne moze napraviti auto od 105 hp na 1500 ccm boxeru, radi 45 hp na 1600 ccm boxeru" - izreke su kojima bi se dao napisati ovaj ogavni nusprodukt automobilske industrije, a koji predstavlja pozivanje na tradiciju modernih vlasnika Golfa Diesel. Kao što je mudri čovjek rekao; "Tko je nije vozio, ima pravo tvrditi da je simpatična".
Benzin - Agresor kojeg treba uništiti. Gorivo na koje idu tamo neki BMW-i, Alfa Romeo, Ferrari-ji, Porsche-i, Audi-ji... Navodno ga koriste i nacionalni neprijatelji u svrhu uništavanja svjetle Dieselske tradicije našeg dragog konfederalnog susjeda.
Mercedes 200 D - Zamjenski automobil koji se prema "Statutu Zemljona" smije kupiti i voziti u slučaju da na pazaru taj dan nije bilo Golfa Diesel.
Alfa Romeo - Nacionalni neprijatelj br. 1. Svaki pravi vlasnik Golfa Diesel ima primary directive pričati o tome kako se kvare, kako su nekvalitetni i sto je najvažnije - isticati kako puno troše, i to, gle čuda, uvijek u trenutku dok isti prolazi na cesti s njihove lijeve strane.