ovo treba pročitati
http://c4owners.org/plugins/faq/faq.php?0.cat.5.110
http://c4owners.org/plugins/faq/faq.php?0.cat.5.110
daj stavi ovdje koju sliku molim te,ja nisam vidio nikaki filc,odnosno neznam gdje to stojipiše na fr forumu da su zbog možebitne špene na 1.6hdi stavili filc u cijev kojom ulje dolazi do turbine. Pa ako špene bude i previše nije dobro.
Ima slika po netu.
Naravno da nakon 20.000km bude suvišan.
laky sta ti kazes na ovo??
pravilo je da pravila nema, a ekipu se bezveze straši sa kojekakvim filcevima...daj stavi ovdje koju sliku molim te,ja nisam vidio nikaki filc,odnosno neznam gdje to stoji
...
Filc je promašen termin tu, ali filter u cijevi kojom dolazi ulje do turbine na 1.6HDI postoji. Na 2.0HDI ne.pravilo je da pravila nema, a ekipu se bezveze straši sa kojekakvim filcevima...
jedini filc koji je vrijedan pažnje je onaj na čuturici s vodom u sahari!
znaci kada se skine karter, pa se skine taj sklop gdje je i ona cijevcica u koju ide mjerac ulja,e tamo sam vidio to metalno ne previse sitno sito-jel to to ili??????:whistling:Filc je promašen termin tu, ali filter u cijevi kojom dolazi ulje do turbine na 1.6HDI postoji. Na 2.0HDI ne.
koliki je to posao da se promijeni ili ocisti i sta kosta, mislim ruke jelNalazi se u cijevi koja podmazuje turbo
izgleda ce tako i bitiMa mjenjat ulje svakih 15000 i vozi
evo opet ja o situ!!
sta treba napraviti preventivno da turbo nestrada????
ipak ovo mi je prvi novi auto i to jos na kredu,pa mi netreba i taj trosak a nisam ga jos ni otplatio.
sace 5 god i 82tkm
bolje sprijecit nego lijecit!!!!!!
http://www.peugeotforums.com/forums/attachments/407-41/1144d1306338654-peugeot-407-blown-turbo-greenshot_2011-05-25_16-49-52.jpg
jel to problematicno sito
sam se neusudim cackati po tome a da odem kod mog mehanicara sigurno bi me cudno gledo,tako da ce biti kako je laky reko svakih 15-tak promjena ulja i teraj misko!!!piše ispod slike:
NAPOMENA : Provjeriti da nema sita u "c" u vijku (4b). Skinuti (Po potrebi) ; Pomoću odvijača.