Kratke brzine

Automatic

Well-known member
Ovako radi se o c4 2007 cupe 1.6 16v
Imam osjećaj da netko promjenio diferencijal ili kompletni mjenjać jer su brzine dosta kratke, na 3000 okretaja auto ideu 5 brzini 100km na sat, a 2000okretaja 60km,može li netko izmjerit na svome, ako tko ima takav, obavvezno benzinac
 

sir.Oliver

Well-known member
ja na elysée imam takodje 1.6 16v VTI motor ( mislim da je NFP EC5 ) i isto tako na cca 3000 idem cca 100 km/h . zašto bi tko menjao kompletan menjač ?
 

Automatic

Well-known member
ja na elysée imam takodje 1.6 16v VTI motor ( mislim da je NFP EC5 ) i isto tako na cca 3000 idem cca 100 km/h . zašto bi tko menjao kompletan menjač ?
Pozz ok srce na mjestu, s obzirom na 17"kotače onda ok. Kao auto mehaničar radim i popravljam mjenjače i automatske oa znalo bit da mjenjam dif ili slažem berlinga od dijelova xsantijinog mjenjaća, tada su brzine malo kraće, ali ljudi znaju kupit mjenjać koji fizički odgovsra ali omjer brzina je drugaćiji, zato sam mislio pošto je moj vti da ili fali 6a ili ima namjerno kraće radi ubrzanja, još jedno pitanje onaj gumbić na središnjoj konzoli iznad kotačića za ventilaciju čemu služi
 

sir.Oliver

Well-known member
a reci mi još jednu stvar .... tih 3000 / 100km /h je sa full opterećenjem ili samo vozač ? što se tiče 6 -te brzine , dobro bi došla ... jer na 5-ici na cca 3500 obrtaja , potrošnja cca 10 litara
 

sir.Oliver

Well-known member
onda to sedi . isto je i kod mene ... mojih 100 i nešto kila i oprema ( alat , pošto radim kao serviser KSB pumpi ) u gepeku ... cca 170 - 180 kg
 

Cutac

Prèkaroš
Da, nema to veze.
Ima veze ako gledamo da je motor slab pa sa većim teretom moraš u nižu brzinu, ali, to je, jel...
Na temu, 1.4 VTi je cca. 3000 okretaja = 110 km/h.
VTS 2.0 je na 3300 na 100 :D
 

sir.Oliver

Well-known member
Zar nebi trebalo biti svejedno dali je auto vise opterecen ili manje, jer u suprotnome bi to znacilo da kvacilo proklizuje?
nije , nikada nije i nikada neće biti ... fizika ne dozvoljava ... kada se krećeš brže ... kada imaš malu torbicu u ruci , ili kada imaš veliki kofer ? kada lakše ubrzavaš ? .... žao mi je , ali zakoni fizike su neosporni
 

dinko1981

Well-known member
Cekaj, ako sam dobro skuzio ti tvrdis da ako je auto natovaren maximalno, na 3000 tisuce okretaja ce voziti 100 a ako je samo vozac na istom broju okretaja ici ce brze? To je kao da kazes da se pun auto na 100kmh krece sporije nego prazan auto na 100kmh. Ako se radilca okrece na 3000okretaja ona te okretaje prenosi bez gubitaka na kotac i tu nemoze biti razlike u brzini. Moze biti eventualno razlike u tome koliko ce vremena trebati da postigne tu brzinu i dali ce ju uopce postici ali nemoze biti razlike u omjeru okretaji/brzina ako nema proklizavanja kvacilla
 

Automatic

Well-known member
Nema veze, pun prazan na određenim okretajima uvijek će isto ić, to je bot prijenosa a teret u njemu samo stvar potrošnje i ubrzanja
 

sir.Oliver

Well-known member
a gubitci na proklizavanju lamele , na proklizavanju izmedju točka i podloge ... otpor kotrljanja točka ... tako da na 3000 obrtaja prazan i pun auto nije identična brzina ..... iako je prenosni odnos isti .... broj obrtaja isti .....
 

szahtila

Well-known member
a gubitci na proklizavanju lamele , na proklizavanju izmedju točka i podloge ... otpor kotrljanja točka ... tako da na 3000 obrtaja prazan i pun auto nije identična brzina ..... iako je prenosni odnos isti .... broj obrtaja isti .....
Lamala na ispravnom autu ne proklizava(osim u trenucima mjenjanja stupnja
a gubitci na proklizavanju lamele , na proklizavanju izmedju točka i podloge ... otpor kotrljanja točka ... tako da na 3000 obrtaja prazan i pun auto nije identična brzina ..... iako je prenosni odnos isti .... broj obrtaja isti .....
Krivo razmišljaš, ali najbolje da probaš i uvjeriš se
 

Larry

Member
C4 1.6 16v ima dosta kratke brzine, a to se jako kuži na autocesti. K'o budali bi mu sjela šesta brzina, snage ima čist dovoljno da šestu brzinu izgura.

Meni su u 5. brzini okretaji na 4.000 na nekih 115 km/h, tako da se vozim toliko ako sam na plin. Ako idem brže onda radije plin isključujem.
 

sir.Oliver

Well-known member
nije problem kamera ... problem je teret ... nemam koga / šta utovariti u auto . a kao drugo , momentalno ništa od toga . tvrdi lockdon .... možda niti na poao nećemo moći . sledeća tri vikenda testovi ....
 
Na vrh