Ne rade klima i ventilacija

graditelj

New member
Pozdrav društvo. Već neko vrijeme vas pratim ali evo tek se sad odlučih pridružiti jer vani je vruće, ne puše mi ventilator, ne radi klima a glavni majstor u okolici je na GO.

Problem je u sljedećem. Nedavno mi je sama od sebe prestala raditi klima i ventilacija, sve mrtvo. (c4 sa manualnom klimom) Nakon pola sata je proradila natrag, pa je radila 2 tjedna, pa se opet ugasila, pa ujutro opet proradila, pa krepala i sada je čini mi se konačno krepala do kraja. Uglavnom kada je radila je sve radilo tip-top. Kada ne radi, ne radi ništa.

Sada kada ne radi, to izgleda ovako. Kad ugasim ventilaciju, upalim auto, upalim klimu, svijetli klima. Èim upalim ventilator na 1 ili više sve stane, klima se ugasi. Ugasim auto, ventilator na 0, upalim i klima opet svijetli, ventilator na 1, sve stane.

Provjerio sam konektore na centralnoj konzoli, provjerio sam onaj modul sa otpornicima, provjerio sam ventilator, mislim da je sve ok. Nakon toga sam izmjerio napon na glavom osiguraču za klimu i ventilaciju u haubi (40A). Kada je ventilator na nuli i klima svijetli, ima napona, čim okrenem ventilator na 1, sve stane, nema više napona.

Gdje bi mogao biti problem? Što je prije osigurača, brava, neki relej? Svaka ideja dobrodošla. Sad sam se sjetio da bi mogao još provjeriti sve konektore na kutiji sa osiguračima, sam osigurač je ok.
 

graditelj

New member
Hvala na savjetu. Akumulator je star par mjeseci pa ne bi trebao biti problem. Mislim da je neko ožićenje problem i čim pokuša ventilator povući struju izgubi se kontakt samo što ne znam gdje sve moram gledati.
 

Goran1983

New member
Pozdrav..
Goran iz Vž,posjedujem c4(1.4,2005god)imam potpuno od rijeci do rijeci istu situaciju odnosno isti problem kao i gospodin iznad "graditelj"...da sad ne ponavljam ako tko moze pomoci ili da mi se javi gosp.graditelj i da mi kaze kako je rjesio problem.molim...lp
 

Goran1983

New member
Hvala..znaci ispitan ventilator-on ispravan,osiguraci povezani sa ventilacijom jedan mali ispod volana i onaj od 40A kod masine zaduzen za klimu i ventilaciju u kabini potpuno ispravni.zatim,ploca s prekidacima napred gde se nalaze tipke za ukljucivat klimu i strujanje unutarnjeg zraka i stelanje brzine i polozaj puhanja kao i toplo hladno,ispitana i ona je ispravna..otpornici ispravni na ploci(na toj ploci jedino sta radi je tipka koja se uredno ukljucuje i isjklucuje ona za grijanje zadnjih stakla.
Pregledal sam i izvadio otpornik ventilatora kabine koji je ispod samog ventilatora-ispravan..
Znaci pregledano manje vise sve a ne funkcionira ventilator kad ustekam sve po redu...jednostavno ko da postoji jos negde neki relej koji daje struju na onu crvenu deblju zicu koja krece gore od samih prekidaca preko jednog spoja pa prema samom đeku koji ide u ventilator...ili postoji u mojem autu nesto jos koje je povezano sa samom klimom i ventilatorom npr.nesto poput Bitron-releja kako imaju neki citroeni.ili jos neki relej?ispital bi ih ja sve al su svi zalijani napred gde su vec smjesteni pa nebi ih cupal van jednog po jednog pa da ih ispitivam a ne posjedujem shemu pa da sam vidim dal je jos koji zaduzen za ventilator ili klimu..moze tko pomoc molim?!?hvala vam svima unaprijed

??
 

Damaj

Active member
Jesi li provjerio ispravnost termostata, kod mene je bio slucaj da termostat izbaci gresku i klima odmah staje. Problem rijesen sa zamjenom termostata. U drugom slucaju imao sam problem sa nekakvi otpornikom, nike se htjela upaliti 1. brzina ventilatora hladnjaka rashladnog sistema i opet se klima nije htjela ukljuciti jer cim se klima upali automatski se pali i 1. brzina ventilatora.
 

Kele

PSA Fan
Moje pitanje glasi,kako si ispitao reostat(otpornik) ventilatora?
Da li si ispitao samo onaj termoosigurac ili si izmerio otpornost na svih 5 kontakata na otporniku?
Da li ventilator radi kada pojacas ventilaciju na maksimum?
Simptomi koje si naveo su klasicni simptomi neispravnog reostata ventilatora kabine.
Otkaci dzek sa reostata ,i proveri imas li na pinovima napon kada okreces prekidac za regulaciju brzine ventilatora.
Zasto se klima gasi?
Gasi se jer je jedan od otpornika u reostatu(uma ih ukupno 3) u prekidu i posto strujno kolo nije zatvoreno,nema povratnog signala prema kontrolnoj jedinici klime i jedinica to registruje kao neispravan ventilator i automatski gasi kompresor klime.Zamislite sta bi se desilo da kompresor klime radi a ventilator stoji?Isparivac klima uredjaja u kabini bi se zamrznuo(teoretski je moguce a prakticno nemoguce jer na samom isparivacu postoji senzor temperature koji takodje gasi kompresor kada temperatura na isparivacu postane preniska).
 

3007

Tužni vojnik
Lp svima. Evo i meni vruce jer imam problem sa ventilacijom. Naime, ventilatori i to oni rešetkasti, prednji, lijevi i desni ne pušu, ali pušu oni mali bočni trokutasti do vratiju iznad rešetkastih. Klima hladi kad promjenim smjer puhanja. Neki savjet? Hint? Radi se o C4 coupe 2006 benzinac 110ks.
 

Cutac

Prèkaroš
ali pušu oni mali bočni trokutasti do vratiju iznad rešetkastih.
Ček šta?

1596108936317.png

Samo ti iz crvenog puše? Jesi siguran da se klapna okreće do kraja, da ne proklizuje motor? Izvadi pretinac za rukavice i probaj ručno pomaknuti ju.
 

3007

Tužni vojnik
Ček šta?

Pogledajte privitak 1748

Samo ti iz crvenog puše? Jesi siguran da se klapna okreće do kraja, da ne proklizuje motor? Izvadi pretinac za rukavice i probaj ručno pomaknuti ju.
Tako je kao na slici. Upravo. Malo sam ju razvozao i sad radi. Ali cu poslušati tvoj savjet. Baš čudno. Hvala frende za trud.
 

Damaj

Active member
Morat ćeš mijenjati set plastičnih zupčanika, nije skupo, od 150-200 kn, jer to ti je tek početak nevolja, kasnije bide sve češće i dugotrajnije.
 

Nastasijaa

New member
Pozdrav! Eto morala sam napraviti nalog jer mi je pomoć hitna 😂
Slična situacija..manuelna klima, ne radi hladjenje i grejanje. Zamenili prvo reostat, ne radi, zemenili ventilator, ne radi, zamenili tablu ne radi. Proverili svaki otpornik, sve je okej.
Posle 5 dana svih provera nismo našli kvar, dodje dečko elektroničar, proveri Kutiju ispod haube, kad je spojio direktno da proveri, krene da radi.
Kaže sledeće
Ventilator kabine je otisao, reostat je radio malo jos nakon toga u prvoj brzini, kad je i on otisao (bez kritike sad molim ako sam pogresila, eletroničar sam i ja, ali žensko i ne radim u struci još uvek 😂) BSM je otisao zajedno sa njim.
Sada kako kaze ventilator kabine i reostat moraju novi, ne sme polovno, a kutija moze polovna. E sad mene interesuje, zasto ne bi mogao polovan deo, ako radi, tj u dobrom je stanju i kako mogu ventilator i reostat da utiču na BSM? To mi nije jasno, samo ako moze neko da pojasni ☺ Hvala unapred ❤
 
Na vrh