sir.Oliver
Well-known member
veliko hvala . ako ima uzeo bih oba , oba zaštitna lima i oba nosača kočionih klješta . uz dobru cijenu još i kočiona klješta ....500kn je za lijevi. Vjerojatno je za desni ista cijena. Možda i niže ako se uzmu oba.
veliko hvala . ako ima uzeo bih oba , oba zaštitna lima i oba nosača kočionih klješta . uz dobru cijenu još i kočiona klješta ....500kn je za lijevi. Vjerojatno je za desni ista cijena. Možda i niže ako se uzmu oba.
Privatna porukaveliko hvala . ako ima uzeo bih oba , oba zaštitna lima i oba nosača kočionih klješta . uz dobru cijenu još i kočiona klješta ....
a od kada to , molim te , mi jedan drugome persiramo ? ( nisam niti ministar , niti pop .... tako da nema persiranja )To je stvarno bagatela. Super ste prošli.
Dođi u Hrvatsku, lako je postati.nisam niti ministar
Ima svakakvih kontrolora u STP, u "mojoj" ne prolaziš ako ti kočiona tekućina odstupa za par stupnjeva od propisanog..Registracija, atest?
Orginalni su dijelovi, ako bude sila dovoljno jaka i pravilno raspoređena, čisto sumnjam da će itko išta primjetiti
Nisam baš uvjeren da je stvar tako jednostavna,Kočiona tekućina se svuda kontrolira i utječe na prolaz na tehničkom. Ako u prometnoj ne piše precizno da su na zadnjoj osovini bubanj kočnice nemaju za šta prigovarat pod uvjetom da koče uredno
misliš prerada ili tehnički ?Nisam baš uvjeren da je stvar tako jednostavna,
Tehnički pregled, ali ako ima neka veza...misliš prerada ili tehnički ?
prerada je stvarno jednostavna . mijenjanje delova . a tehnička kontrola .... ako zatreba , tu je i poznanstvo , pošto godinama idem kod njih sa oba automobila + nekoliko automobila od rodbine i prijatelja .....
Ispitivač može samo reagirati na neku intuiciju ali nemože biti 100% siguran, pogotovo ako su ugrađeni dijelovi original PSA. A uz tisuće marki, modela i varijanti čisto sumnjam da će skužit da je netko ubacio diskove umjesto doboša.Nisam baš uvjeren da je stvar tako jednostavna,