Berlingo 1.6 hdi 92 KS by liberty

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
evo ponovno javio grešku
isključio sam ju (samo 1 ju je javio) - koliko je prošlo od tada.....cca 800 km valjda

treba nabaviti novi auto

karpq 1.0 tsi
odnosno u višoj kategoriji me privlači sportage 1.6 benz - dosta je skup ako se ide na dobru opremu
možda hyundai tucson s istim motorom
čak sam gledao i kugu s 1.5 benzincem - malo je zastarjela unutra

nisam pametan, karoq je logičan izbor jer je ekonomičnija ccijena i doboljna veličina auta (osim gepeka)
a privlače me ovi veći auti jer su skladniji, ljepši (sportage unutra mi se sviđa), malo komotniji, djeluju mi robusniji


zaista zeznuta vremena.....dugo sam gledao tiguana s 1.5 tsi motorom - odustao...umalo ga kupio, ali....taj motor je imao problema, uopće nisam siguran da li su ih riješili, i iako i nema neke performanse dosta je rastrošan u uvjetima gradske vožnje ....tiguan je auto po mojoj mjeri, ali....zastario, zaista dosadan izgled i vani i unutra, ko da si u većoj golf 7....

ufffff......

citroen aircross 5 (ili kako se vež zove) mi je ok, ali ne znam kako se 3 cilindra 1.2 nose s njime...
Ja u 5 godina apsolutno nikad problema sa DPF-om! Možda nestaje aditiva, ako je spremnik kao kod mene ispod! Jedino što ja uvijek kad idem na dugačak put, tj. potrošnja cijelog rezervoara, uvijek sipam LIQUID MOLY aditiv za čišćenje sistema, a ima i poseban za DPF filter. Nisu skupi... cca 50 kn, a ne škode. Prošlu izmjenu ulja sam stavio prije vađenja ulja njihov ENGINE FLUSH PROLINE, a neki dan na ovoj izmjeni njihov CERATEC aditiv za ulje, tiši motor, i manje habanje. Ostane prisutan do 3 izmjene ulja mislim.
 

liberty

Well-known member
nekakva neslužbena dijagnostika kaže da Eolysa ima (ne kaže koliko, ali da ga ima), a da je filter zapušen
mali grad i nedostatak servisera....jbg
valja hitno nabaviti novi auto ali ne znam koji + čudna vremena za nabavku auta (nema ih, čekaju se itd,)
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
nekakva neslužbena dijagnostika kaže da Eolysa ima (ne kaže koliko, ali da ga ima), a da je filter zapušen
mali grad i nedostatak servisera....jbg
valja hitno nabaviti novi auto ali ne znam koji + čudna vremena za nabavku auta (nema ih, čekaju se itd,)
Novi auto neče nužno riješiti problem, osim ako nema DPF. Susjed ima novi Audi Q2, ili 3 mislim......, i malo malo upozorenje, trokut i uskličnik...., pa se voza naokolo....
 

liberty

Well-known member
Oće, ako je benzinac. :)
ne ako je npr. benzinac 1.6 turbo tucson ili sportage
išao sam pogledati sportage - prelijep auto
ali čitam po engleskim forumima da imaju problema s tim filterom auti već unutar par tisuća milja, za nevjerovati, nije DPF ali je GPF
pa to je prestrašno
ajde na berlingu od 200.000 km, ali na novim autima

jako je teško naći auto koji danas nema problema, pa čak i novi.....nisam pametan šta gledati i što kupiti
 

liberty

Well-known member
nevjerovatno ali istinito
i to samo zbog eko normi i ispušnih plinova
a više plinova proizvedu krave dok prde nego auti....jbt

bio u salonu kia/hyundai, pogledam tucson i sportage, sportage mi je zaista moderan, taman, unutra fantastično.....malo pretražim po netu - e tucson i sportage stalno blinkaju ampicama upozorenja (benzinci) da je filter začepljen, pa ga moraš voziti unaokolo dok se ne otčepi, ako ne pravac servis....i to auti proizvedeni ove godine.....pa kupci razočarani zbog toga, pa ovi u servisu rade prislinu regeneraciju o trošku kupca itd.


ma nek sve ide u piz....

jbt. meni je berlingo počeo raditi s regeneracijom sranje u 12. godini "života" s 193.000 km, nije kupljen u ovoj godini i da je nov

eno opet se ta lampica upalila, jčer sam morao na put, po putu sam ju par puta resetirao i zasad je to opet to (nije sreća, ali nije ni proizveden 2022)

i onda čitam upute sportage/tucson šta ako se lampica upali.....na autoput pa 25 min ovako ili onako, pa ako ne onda u servis.....jbt kod mene servis ni ne znam kakav je za te aute....poludio bi da mi novi auto to radi a košta preko 250.000 kn

onda su neki kupci tucsona/sportagea došli do zaključka da je filter predaleko od motora pa teško postiže temperaturu kad bi trebao regenerirati, pa su skužili da regeneraciju radi kad usporava jer ima u ispuhu više kisika nego kad voziš konstantno pa.....ma jbt. auto im ima 1000 km, 4000 km, 20.000 km, kupljeni ove godine.....morao bi biti lud da kupim nakon toga ta vozila (a sportage je stvarno zanimljiv)

ništa moram tražiti dalje novi auto......otpadaju kia i hyundai, ona ford kuga mi je ružna, ostaje za broj manji kamiq (ne vidim se u tome, ali s 1.0 tsi motorom imam dobra iskustva) i ne znam što već ne.....qashqai bi došao u obzir, ali mi je servisna podrška jako loša (imaju nekih problema s update infotainmenta i sl.)
 
Posljednje uređivanje:

liberty

Well-known member
gledao sam nove aute, volvo je vrlo skup, nisam mislio platiti više od cca 250.000 kn
malo sam pročačkao i polovne volvo, često imaju puno km
ovaj xc60 mi se sviđa, nekako nisam tip za xc40
 

szahtila

Well-known member
Novi auto neče nužno riješiti problem, osim ako nema DPF. Susjed ima novi Audi Q2, ili 3 mislim......, i malo malo upozorenje, trokut i uskličnik...., pa se voza naokolo....
Meni se čini ko da se
Šta ti nije lakše očistiti ili promijeniti DPF i ostaviti Berlinga?
Meni sva ova kuknjava izgleda kao da se ženi pravda zato što želi kupiti novu igračku. Mislim da nas navlači da mu damo potporu za novi auto, a onda će pokazati ove postove ženi i reći da i mi tako mislimo
Elektro su ukupno puno jednostavniji.
Po čemu to zaključuješ? Jer ima manje dijelova?
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Meni sva ova kuknjava izgleda kao da se ženi pravda zato što želi kupiti novu igračku. Mislim da nas navlači da mu damo potporu za novi auto, a onda će pokazati ove postove ženi i reći da i mi tako mislimo
Tako sam ja radio. Korektno je da čovjeka zdušno podržimo.
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
I meni se osobno trenutno vrte ideje u glavi oko zamjene Berlinga!Najviše zbog godina,kao nešto mlađe!Iako me odlično služi 10god,312 000 KM,i kao problematičan ESG mjenjač,a sve radi odlično!Motor prede,mjenjač malo cuka pri prebacivanju u drugu,i treču,tj.osjeti se prelaz,ali čim zahladi odem Rekalibrirati mjenjač sa dijagnostikom,iako to nije ništa strašno.....,i opet dugo sve 5!A sa DPF-om nijedan jedini problem!Nekad zna kad ga parkiram još puhati 10-tak minuta,valjda je započeo regeneraciju.....,pa da je dovrši!Inače bacam oko na Hondu Accord,a bio bi sretan i sa Toyotom Hibrid,ali kad vidim što sve mogu prevesti sa Berlingom,zasad odustanem!A i znam ga u dušu,sve neke sitnice što su kvazi majstori napuhavali,odradio sam sam besplatno.Naravno da nije bilo ništa,ALI KAO "FRANCUZI"!!!!
 

Milosh

Test
rakonja rakonja Ako te tako dobro služi onda nema logike a pogotovo finansijske opravdanosti mijenjati ga.

Btw, ventilator ne radi da bi se završila regeneracija. Ne može se vršiti regen. ako motor ne radi. Ventilator radi da na bezbjedan način rashladi sistem. Ti odjednom ugasiš auto a i dpf i katalizator su na 600-700°C. Da ga ventilator ne rashladi, toplota bi se mogla prenijeti na ostatak vozila i nešto zapaliti. To je moje razmišljanje, nisam to nigdje pročitao, ali znam da sigurno ne završava regeneraciju kad ugasiš motor (zato će je prilikom sledeće vožnje pokrenuti).
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
rakonja rakonja Ako te tako dobro služi onda nema logike a pogotovo finansijske opravdanosti mijenjati ga.

Btw, ventilator ne radi da bi se završila regeneracija. Ne može se vršiti regen. ako motor ne radi. Ventilator radi da na bezbjedan način rashladi sistem. Ti odjednom ugasiš auto a i dpf i katalizator su na 600-700°C. Da ga ventilator ne rashladi, toplota bi se mogla prenijeti na ostatak vozila i nešto zapaliti. To je moje razmišljanje, nisam to nigdje pročitao, ali znam da sigurno ne završava regeneraciju kad ugasiš motor (zato će je prilikom sledeće vožnje pokrenuti).
Da,to je jedino logično!To je u biti jedini moj susret sa DPF-om,sve drugo nikad ne primjetim!Dali ga sve ove godine baš provozam po cca 500 KM u "pravo" vrijeme,pa se on očisti dovoljno,ili možda aditivi pomažu.......,ali sve funkcionira!Dobro,ruku na srce,neznam dali su ga možda promjenili prije cca 5 godina u Belgiji,pa je kao nov.....!Nažalost nemogu dobiti CarPass na zahtjev preko interneta,nego kreteni kažu da moram fizički doći vozilom u Belgiju u bilo koju stanicu!Zakon im ne dozvoljava drugačije!
 
Na vrh