Citroen CX 88' 2.5 GTi 136ks

ExOduS442xb

Racing
Milosh Milosh Konkretno ono nabrojano od oko 3.500e do 4.000e, pa sad zavisi da li ce jos nesto da "uskoci" da se odradi..
Nakon takvog iznosa više nema povratka, ako se nešto pokvari riješi kako treba jer ćeš u protivnom izgubiti sve uloženo tijekom hipotetske prodaje.

Svaka pohvala za ovakvu odluku, treba imati hrabrosti voziti CX-a kao daily u 2023!
 

Jovan Avramovic

Well-known member
ExOduS442xb ExOduS442xb Za sada mi nije u planu da ga prodajem, u svakom slucaju nakon svog ovog sredjivanja u Srbiji ne mogu da ga prodam ni za 500e, jer se u principu kod nas ne trazi i nismo trziste za takve automobile, izuzev odredjenih krugova ljudi, a sto bi rekli "na Zapadu" su generalno na jako dobrim cenama..
I sto se tice daily auta tu mi je Toyota Yaris za bas svakodnevne potrebe, ali svakako ni ne planiram da mi CX stoji u garazi netaknut, vec ce se svake nedelje voziti pomalo, najvise cu grad i guzve izbegavati u principu
 

Jovan Avramovic

Well-known member
Cutac Cutac Milosh Milosh Zavisi gde u principu i sta tacno se radi, kod mene ce se raditi kalajisanje ostecenih delova (skuplja varijanta). Za sada, a na osnovu vidjenog, bice radjen patos auta, bukvalno na 2-3 mesta vrlo malo, prednje levo krilo jedno manje parce, donja ivica zadnjih desnih vrata, parce ispod poklopca rezervoara, u motornom prostoru "postolje" za akumulator i najverovatnije pragovi (ne zna se jos u kakvom su stanju tacno dok se ne skinu gumene zastite).
Prednja vozaceva i suvozaceva vrata, kao i gepek kupujem druga cela, pa ce se samo farbati.
Konkretno za farbanje celokupnog automobila sa nanosenjem zastite ce biti oko 1.200e, a boja ce biti sa krupnijim kristalom.
Mada da, u Srbiji jeste rad jeftiniji i dalje od vecine zemalja, recimo "ruke majstora" za mali servis iznose od oko 2.500 din. do 5.000 din. (20e do 45e), u zavisnosti od servisa, s tim da je za taj posao dominantna cena nekih 3.000 din.
Primera radi, pre ovih drasticnih poskupljenja, na vecini mesta u Srbiji, ja sam mali servis placao 1.500 din. (oko 10e).
Sve u svemu sto se tice CX-a placen je 4.900e, dosadasnji radovi oko 1.600e i ovo sve ce biti oko 4.000e, eto otprilike..
 

Jovan Avramovic

Well-known member
Tamo gde su plate u proseku vece, kad se dodje u Srbiju zivi se kao car, pa cak i sa svim ovim poskupljenjima, pogotovo u manjim mestima. Evo dacu primer svoje majke, koja je doduse "pobegla" u Nemacku glavom bez obzira. Ovde je radila kao medicinska sestra 30ak godina u drzavnoj firmi (ortopedija Banjica), poslednja njena neto zarada, pre koju godinu, je bila oko 45.000 dinara (380-400e), a sa tom zaradom ovde skoro da ne moze da priusti ni Yaris 1.3 koji mi je kao neki daily.
Ono sto je u Srbiji skupo, a pogotovo u odnosu na plate, jesu kozmetika iz inostranih trgovina (DM npr.), gorivo (1.49e 1L BMB 95, 1.58e 1L Dizel), tehnika ((telefoni, televizori) pogotovo kad su akcije, tad se trgovine medjusobno dogovore da dignu cene jer cela nacija se sjuri da kupuje :D), nekretnine (konkretno u Beogradu recimo).
Mnogi bi rekli, za gorivo na primer, da je u nemackoj recimo 2e litar, ali iz primera moje majke u nemackoj ispada mnogo jeftinije zapravo, jer tamo radi za 3.000e, a razlika u ceni mala.
 

Jovan Avramovic

Well-known member
Cutac Cutac Zadnja vrata su sive jer su stavljena druga, skoro pa nova, a bice i prednja siva kad se stave, a sva ostala su inace bordo jer mu je to fabricka boja :D
Ovakvu neku nijansu cu gledati.. Cini mi se cak i da je identicna boja na ova dva, samo je razlika u dnevnom svetlu i studijiskom osvetljenju
 

Prilozi

Jovan Avramovic

Well-known member
Nisam dugo nista pisao, pa evo mali update desavanja sa CX-om.
Motor je zavrsen, u smislu masinske obrade glave motora, novi dihtunzi i to, takodje klipovi i cilindri su maltene kao novi, u perfektnom stanju (reci restauratora Ljiljana :D ), sve je od toga sklopljeno i motor ce takodje biti pocinkovan, cisto da bude kao "lutkica" (reci istog coveka :D )
Cekace se narednih mesec dana na farbanje i limariju, a kad i to bude gotovo stavlja se novo kvacilo, hladnjak, ventilatori i ostale stvari..a o tome cu pisati i tada..
 

Milosh

Test
Kako radi ta stvarčica? Vidi sam već hrpu videa, a nudi se usluga i u Hr
Ne znam zašto se neko smije na ovo što sam predložio, vjerovatno jer ne znaju da to postoji ili o čemu se radi.

Fiber laser je vrsta laserskog izvora, zato se tako zove. Za razliku od CO2 ili diodnog lasera, laserski zrak ne izlazi fokusiran u jedan zrak već izlazi preko tzv. galvo glave koja u sebi sadrži ogledala koja mogu pomjerati izuzetno brzo i precizno. Rezultat je to da se laserski zrak brzo kreće po materijalu u zadanom obliku i zadanom snagom. Koriste se najviše za graviranje metala i drugih materijala, ili za čišćenje. Ja sam mislio na ovaj za čišćenje. Kod njih laserski zrak brzo ide lijevo desno, širina zraka je do 100 mm, i on površinskim paljenjem čisti sve površine do samog materijala, kojeg pri tome ne oštećuje. Može da čisti i skida farbu, hrđu, masnoću, čađ, sve. S njim se čak odlično čiste zidovi od čađi nakon požara, ili skidaju grafiti sa zidova. A pri tome je to mašina veličine mašine za veš, na točkićima, kojoj samo treba struja i u nekim slučajevima argon. A maltene da nema potrošnih dijelova. To je proces po efektu jednak pjeskarenju ali neuporedivo čišći, lakši i brži, i ne oštećuje površinu. Možeš bukvalno parkirati vozilo u garažu ili dvorište i komplet ga očistiti do golog metala.

Par primjera:







I u svemu tome najzanimljivije:

:)
 
Na vrh