Citroen C1 elle, star 5 godina, snaga motora 53kW, vrsta motora OTTO-REG-KAT. Trebala bih promjeniti ulje i filter goriva.
Evo upravo našla ispod haube, total ow 30, tako su u servisu promjenili. Sada sam odlučila sama promjeniti, ali poslušati ću vaš savjet i vidjeti sa trgovcima u ciaka.Znas li koje je trenutno ulje u autu? Ukoliko imas servisnu knjigu, trebalo bi biti upisano u njoj, ili zakaceno na ceduljici ispod haube. Googlanjem bi trebalo biti 5w30, ali iskreno nisam 100% siguran. Svaka prodavnica autodijelova bi trebala imati katalog gdje mogu vidjeti koje ulje je propisano za taj motor.
Sto se tice proizvodjaca filtera (za zrak, klimu, ulje, gorivo) drzi se provjerenih brendova kao sto su Purflux, Mahle, Mann. Sto si tice proizvodjaca ulja, ja bih stavio ili propisani Total ili Motul koji zadovovoljava propisani PSA standard.
NeznamLično bih sipao 5w30, Acea C3. Sto se motora tiče, modeli do 2015 su imali Daihatsu. Jedino ako su nakon toga prešli na PSA.
Neznam mislim da ću Total, ili Motul, ali svejedno ću pitati u Ciaka preporuku. A što se tiče modela, 5 god star, benzin,(mislim da sam našla da je PSA) malo troši, gradski autić, nešto su najavljivali sa prestankom poizvodnje C1 ili razmatraju prelazak na elektične. Sve u svemu zadovoljna sam.Lično bih sipao 5w30, Acea C3. Sto se motora tiče, modeli do 2015 su imali Daihatsu. Jedino ako su nakon toga prešli na PSA.
Odlično, tako ću i napraviti. Hvala Vam na savjetu, također i ostalimaSad kad me kolega označio, red je da odgovorim
To je Toyotin motor, realno nećeš fulati za Total Ineo ECS 5W30, iako bih ja osobno koristio Shell Helix Ultra 5W30.
Filtere bih Purflux za ulje, Hengst za usis, za kabinu najjeftiniji sa aktivnim ugljenom.
Nakon 5 godina trebaš mijenjati antifriz, preporuka za Motul 5110.
Ima neko obrazlozenje zasto shell umjesto totala?Sad kad me kolega označio, red je da odgovorim
To je Toyotin motor, realno nećeš fulati za Total Ineo ECS 5W30, iako bih ja osobno koristio Shell Helix Ultra 5W30.
Filtere bih Purflux za ulje, Hengst za usis, za kabinu najjeftiniji sa aktivnim ugljenom.
Nakon 5 godina trebaš mijenjati antifriz, preporuka za Motul 5110.
Uh, ode sad ovo u raspravu, zatvaraj temuIma neko obrazlozenje zasto shell umjesto totala?
Jer Helix Ultra ima GTL bazu, a INEO ECS je HC.Ima neko obrazlozenje zasto shell umjesto totala?
Što je GTL baza i što je HC?Jer Helix Ultra ima GTL bazu, a INEO ECS je HC.
Ps. jučer sam vidjela na toj kartici ispod haube taman 1 godina od mjenjanja, ulja, filtera i antifriz, ali prijeđeni kilometri samo oko 7600. Tako da mi kažu da još nema potrebe za tim. Ali svejedno hvala Vam na svim ovim informacijama, nešto korisno naučila.Odlično, tako ću i napraviti. Hvala Vam na savjetu, također i ostalima
Kako nema potrebe? Godinu dana ili 10kkm, ovisno što ti dođe prije. Pogotovo na tako malim i kratkim relacijama di je puno kondenzata ne bi puno čekao za prominit ulje.Ps. jučer sam vidjela na toj kartici ispod haube taman 1 godina od mjenjanja, ulja, filtera i antifriz, ali prijeđeni kilometri samo oko 7600. Tako da mi kažu da još nema potrebe za tim. Ali svejedno hvala Vam na svim ovim informacijama, nešto korisno naučila.
U servisu je zapisano kada je mjenjano, datum i tad kilometraža, i sljedeća kilometraža kad treba ponovno mjenjati, odnosno ponovni servisi po njihovom ispada da još ne. Ako je tada stanje bilo 53213km, na kartici piše slijedeći mjenjanje na 68213km. A ja sam napravila 61022km trenutno.Kako nema potrebe? Godinu dana ili 10kkm, ovisno što ti dođe prije. Pogotovo na tako malim i kratkim relacijama di je puno kondenzata ne bi puno čekao za prominit ulje.
Slažem se meni će godina dana biti od zadnjeg servisa za mjesec dana a kilometri prijeđeni i nisu veliki. Ali svakako mjenjati za mj dana mislim da je to ok.U održavanju se uvijek gleda što prije dođe, kao što je kolega rekao gore. Znači imaš:
1) broj prijeđenih kilometara (15tkm) - u tvom slučaju nije zadovoljen uvjet.
2) prijeđeno razdoblje (1god) - u tvom slučaju je prešla godina dana. Ulja i ostale tekućine gube svojstva sa vremenom i eksploatacijom, zato to postoji.
Dodatno, imaš još i uvjete vožnje, većina proizvođača propisuje:
1) normalna vožnja (30tkm)
2) otežana vožnja (15tkm)
Za što je tebi servis i stavio procjenu na 68213km...Mislim da se i većina ovdje slaže da treba i ranije raditi servise, na 10tkm mijenjati, barem ulje i filter ulja, da bi motor imao što 'svježije' ulje sa boljim svojstvima, te radio dugovječnije...a i zbog osobnog mira, valjda
E odgovorim na ovo kad uhvatim vremena ako ne zaboravimŠto je GTL baza i što je HC?