Iskustva XM

djole

New member
Od 2006. do 2010. sam imao XM 2,0 benzinac, 1990.godiste. Prevalio sam oko 40.000 km u tom periodu i promenio sledece stavke:

dopunio svih 8 bombi cim sam kupio, iako su bile jos relativno dobre.

4 puta menjao ulje i filter

2 puta menjao metlice brisaca

2 puta menjao zracni filter

dosuo oko 3-4 litre LHM, pomalo je gubio na raznim mestima, uglavnom na volanu

hladnjak je od plastike, ima jedno tipicno mesto gde svaki pukne pre ili posle, sanirano u servisu za plastiku

silen blokovi, oba, na desnom tocku

popravio ventilator u kabini

zamenuo zadnji zvucnik, krcao je

zupcasti i klinasti remen

cetkice anlasera

akumulator

I doslovno nista vise, 40.000 km i 4 godine, svaki dan u prometu.

Vrhunski auto, specifican ugodjaj i za vozaca i putnike, izuzetna sigurnost a i pouzdanost u svakom pogledu. Motor relativno nejak, trazi cesce saltanje kod preticanja, ali kad povuce...:D

Prodao sam ga prosle godine i nabavio V6 sa automatskim menjacem. U sustini totalno drugacije se vozi od 2,0. Osim jednake udobnosti, po svemu ostalom je daleko ozbiljniji auto, diravi upravljac je nesto specijalno i ko nije probao, ne moze ni zamisliti kako to radi, a i ubrzava veoma ostro u svakom rezimu,tih rad, ma auto kakav se samo pozeleti moze.
 

djole

New member
I koja ti je potrošnja na toj V6, neki prosjek? Recimo grad i normalna cesta neke normalne vožnje bez previše gasiranja.
na otvorenom, ako se postuju ogranicenja, ne predje 9 . Cak ako se iole pazi-ne preko 90-100km/h, trosi i ispod 8, tj nesto manje od XM 2,0 pri istoj voznji... A u gradu od 10, pa do celih 15 po jakoj zimi.

Zato i ne pamtim kada je poslednji put vozen po gradu...;)
 

jurapz

New member
I koja ti je potrošnja na toj V6, neki prosjek? Recimo grad i normalna cesta neke normalne vožnje bez previše gasiranja.
Pa meni realno na v6 12v nikada po Zagrebu nije presao preko 14, prosjek je oko 12-13, a izvan grada se spusti ispod 8-9 bez problema, Zg-Vž-Zg prosjek 7,7 . Mislim da je sasvim ok po pitanju potrošnje, ali motor jednostavno ima toliko momenta, snage i zvuk da je to srašno, po autoputu na 150 troši 11,5.
 

jurapz

New member
Da li novi sistemi plin sa direktnim ubrizgavanjem dobro rade na V6 motorima jer stari sistem ugradnje je na V6 radio jako loše.
Mislim da bi to moglo raditi kako treba, ali to sigurno košta 12-13000 kn, pa sada kome se isplati, ali nikada to nije dobro na v6, po meni nema logike plin na v6 jer uzimati v6 pa onda gledati da šparaš na gorivu, onda uzmeš normalni auto i vozi se, a ako ćeš voziti v6 onda i plati gorivo.
 

Petey2501

Member
Mislim da bi to moglo raditi kako treba, ali to sigurno košta 12-13000 kn, pa sada kome se isplati, ali nikada to nije dobro na v6, po meni nema logike plin na v6 jer uzimati v6 pa onda gledati da šparaš na gorivu, onda uzmeš normalni auto i vozi se, a ako ćeš voziti v6 onda i plati gorivo.
Inače je tako, ali znam hrpu ljudi koji su imali stare bMW-e i ostale pikantne i žestoke aute koji su trošili nemilosrdno 15+litara a kad je cijena plina bila 3,35 a benzina 9 itekako su svi htjeli uštediti, naravno da se danas ne isplati, previše love za ugradnju,a nikakva ušteda. Znam samo da su ljudi ludili, ugrade plin a elektronika je nekompatibilna sa V6 i stalno zeza.
 

ccccxm

New member
Evo i mene zanimaju iskustva citroenaša sa Xm-ima!!! Thanks :whistling:
Dobar dan svima.Gledam teme oko xm-a i vidim da su kolege uglavnom sve obradile pa nema smisla bar za sada otvarati nove.Ja ću se malo nadovezati na ovu.Xm je jedno sofisticirano vozilo i kao takvo traži i takav pristup.Nažalost najveće zlo koje uništava aute takvog tipa je:APSOLUTNE NEZNALICE po pitanju hidraulike:oops:pokušajte samo zamisliti koliko je citroena općenito završilo u rukama takvih likvidatora koji se obavezno koriste onom "to niko na svitu nebi popravija".Objasniti ću ovu vrstu psihološkog zakinuća:Kada priglupa osoba vidi ispred sebe nešto posebno,čemu je nedorasla na bilo koji način odgovara likvidatorski.Iz jednog jedinog razloga zato što zna da če postati predmet sprdnje među ljudima koji znaju što je citroen.Uvik je lakše prominiti motor na golfu neego nedaj bože gumu na xm-u.Vidite čast gospodi mehaničarima i entuzijastima kao što smo mi,ali je činjenica da primitivci citroena potkopavaju strahovito.Stavljati prednje kugle iza a razlika u tlaku je30 bar voziti citru od1500kg spuštenu jer je to fora itd.Je način rada večine neznalica koji ovako ili onako dospiju u radione.I tada počinju sranja i to velika,znan po sebi nisan po struci automehaničar brat mi je.Ipak mehanika mi je hobi i na svojim citrama radim sve sam:grin:i nema greške i ne sakrivan se u ormar jer razumin što radin.Ja san osobno odveza mog citroena koji je potpuno ispravan,zato što imamo radionu doma i znan da je jer ga mi održavamo,čoviku neću ga imenovati ni radionu i napravija se glup.Kada neznan ništa o njen tek san ga kupija itd.Istina jedan je zbrisa čin je vidija krstaricu a ono što je ovaj nabrojija odnosno izbuba napamet bila je strava .Mislin se a što da je stvarno doša neko ko nema pojma o citri a tribaju mu napraviti neku sitnicu.Vjerovatno nikad više nebi sija u citroena .Poanta je vozite citroena ljudima koji znaju kako odijelo ne čini čovika tako ni lipa radiona sa puno reklama ne čini majstora!
 

jura

New member
Ne mislim pametovati, niti se nekome nametati ali zanima me jedna sitnica. Recimo da ja vozim XMa, tek sam ga nabavio. U globalu, auto je solidan ali ima sitnica koje treba napravit. Ja se u takve aute uopće ne razumijem, moj domet je provjera ulja na štangici i antifriza u sistemu. Naravno, nema mi druge nego odvest auto nekome tko zna šta radi. I odvezem ga u lijepu radionu sa puno reklame gdje me majstor naživo odere kao zeca. I jbg, ja si mislim kako sam se zaje*ao pri kupnji dok se sve moglo izbjeći da sam na nekom forumu pročitao da je taj majstor gulikoža. U biti pričitao sam ali ne znam o kome se radi. Smatram da su ovakve situacije česte i nije mi jasno zašto nitko ne imenuje takve ljude tu na forumu, pa ovdje smo da si pomažemo a ne da se hvalimo kako nas je netko pokušao sjebat.
 

ccccxm

New member
Ne triba ih imenovati iz jednog prostog razloga,svi znamo ko su doktori za citre više manje u Hrvatskoj;)Što se tiče prevaranata vrijedi ona:U laži su kratke noge a citra ne prašta muljanje tako da se za takve vrlo brzo sazna.:)
 

jura

New member
sve to stoji, citra ne prašta ali kad jednom platiš nepotrebnu količinu novaca a pored toga ti ne naprave ono što bi trebalo, teško da ćeš te pare ikad više vidjeti. Stara narodna kaže, bolje spriječiti nego liječiti. Mislim, ok je ako se ti ne želiš zamjeriti nekome ali činjenica da bih se mogao naći u tom servisu me ni malo ne tješi.
 

ccccxm

New member
Naravno da se ne želim nikome zamiriti,U životu nas uglavnom niko ne tira na ništa pa ni tako di čemo auto raditi.što se tiče mene mogu ti samo ovo reči da nebi slučajno pogrišija radionu kad dođeš u dalmaciju,ili ako te nešto zanima ili tribaš popraviti moja preporuka:MARKO split čovik je prva liga dati če savjet i pomoči če ti ako more siguro,Da me nebi ko krivo shvatija ima još puno super ljudi i mahera ali ja uglavnom zovnem marka ako mi triba što.Inače mislin da vozi crnog xm-a 3.0v6 evo ti i broj ako nisi čuja za čovika.098-571-636.Tako sad se ne tribaš strašiti pozdrav:palacgore:
 

Petey2501

Member
Imao sam xm-a do nedavno, problem koji sam imao osobno je da je na autu došlo do zamora materijala, iako je hidraulika bila solidna sve ostalo je odumiralo, na kraju sam ja sve popravio ali ostalo je još posla, a limariju da ne smonjinem, naoko nije loša, ali pogledaš malo bolje i vidi se da treba ukucati i tamo nešto novca. Na kraju kad sam si sve zbrojio bilo mi je jeftinije ga prodati nego registrirati i mučiti se s njime. Također auto nije štedljiv, udoban je i izvan grada je super ali u gradu pije kao alkoholičar. Na kraju zbog sveukupne situacije, poslovne ponude koju sam imao u to vrijeme (trebao sam otići van iz države, ali mi je projekt pomaknut) odlučio sam ga prodati. no kako to biva nitko ga nije htio kupiti i na kraju ga je uzeo čovjek koji će ga uskoro raskasapiti u djelove. :( Žao mi je autu jer stvarno j edobar ali komplicirani kvarovi koji na kraju puno ne koštaju natjeraju te da ga se riješiš i kupiš xantiju koja je ipak mnogo jednpostavnija a ne kaska mnogo u udobnosti za xm-om a da ne spominjem razliku u njenoj potrošnji (diesel xantia 1.9td 90 ksi 2.1td xm109 ks).
 

Petey2501

Member
Iskreno po gradu uz jako pažljivu vožnju ne ispod 8.5 čak i 9. Na otvorenome 7, mora se imati na umu 1400kg koliko ima v12 2.1. Auto je udoban i gušt je svaki kilometar ali s ovim cijenama ni na ložu nije jeftino.
 

Sale123

New member
da ne spominjem razliku u njenoj potrošnji (diesel xantia 1.9td 90 ksi 2.1td xm109 ks).
Imao Xantiu 1.9 td 98god. - nije ti neka neka razlika u potrošnji, ako je stisneš isto može popit kao Xm po 8,5l inače mi je trošila oko 7 - 7,5l kombinirane vožnje.

jedino Xantia 1.9d (atmosferski) troši malo ali tako i ide.
 

ccccxm

New member
Imao sam xm-a do nedavno, problem koji sam imao osobno je da je na autu došlo do zamora materijala, iako je hidraulika bila solidna sve ostalo je odumiralo, na kraju sam ja sve popravio ali ostalo je još posla, a limariju da ne smonjinem, naoko nije loša, ali pogledaš malo bolje i vidi se da treba ukucati i tamo nešto novca. Na kraju kad sam si sve zbrojio bilo mi je jeftinije ga prodati nego registrirati i mučiti se s njime. Također auto nije štedljiv, udoban je i izvan grada je super ali u gradu pije kao alkoholičar. Na kraju zbog sveukupne situacije, poslovne ponude koju sam imao u to vrijeme (trebao sam otići van iz države, ali mi je projekt pomaknut) odlučio sam ga prodati. no kako to biva nitko ga nije htio kupiti i na kraju ga je uzeo čovjek koji će ga uskoro raskasapiti u djelove. :( Žao mi je autu jer stvarno j edobar ali komplicirani kvarovi koji na kraju puno ne koštaju natjeraju te da ga se riješiš i kupiš xantiju koja je ipak mnogo jednpostavnija a ne kaska mnogo u udobnosti za xm-om a da ne spominjem razliku u njenoj potrošnji (diesel xantia 1.9td 90 ksi 2.1td xm109 ks).
Ja imam takav automobil i ne bih se složio sa vama.Kao prvo xantia nije ništa jednostavnija osim što je lakše doći do letve volana jer ima više mjesta i do kočionog ventila jer je dosta višlje nego na xmu ako za vas automobil od1.5 tonu predsjedničke klase troši 8.5 litara po gradu a otvorene 7 i to vam je puno onda kupite peglicu.Jer svaka krntija na ovom svijetu po gradu troši Istina xantija je dosta okretnija što je i normalno jer i nije klasa xm.Kakav je to izraz zamor materijala to kod mog xma ne postoji ako je za vas zamor materijala promjeniti set zubčastog ili kočione diskove nakon 20 godina onda če vam i xantia imati zamor materijala.Što se tiče lima tu može jedino problem biti neodržavana boja automobila jer o truljenju nema ni govora xm ima pocinčanu karoseriju.Što se tiče kompliciranih kvarova to je tako iritantan izraz nema tu ništa komplicirano,za vas je komplicirano jer morate platiti npr punjenje kugli nakon 20 godina ili promjeniti jednu dvije polugice šaltunga što je normalna stvar.Niste ga ni trebali uzimati na takav način to je poseban automobil koji traži pažnju vlasnika i svakako ga se drži za kolekciju ili za gušt a ne od tehničkog do tehničkog.Bolje da ste kupili fiat punto.Ja ću na mome kroz iduću godinu dana raditi kompletnu restauraciju od lima do mehanike znači pripremiti ču ga za borbu sa vremenom bar za idućih 10 godina dok ne postane oldtimer i to ču učiniti bez razmišljanja o računici jer tu računice nema to je moja bijela lađa i amen .Da vam je doista stalo nebi dali da ga raskasape pokrili bi ga ili ugurali u neku šupu i neka čeka bolje dane makar oni nikada ne došli tako rade pravi citroenisti.:(
 

ExOduS442xb

Racing
Nisu svi u financijskoj situaciji zadržati auto. Po meni je bolje prodat auto ako ga ne mogu voziti nego da stoji što je još gore za njega jer propada puno brže. Auto je napravljen da se vozi, ne da stoji :S Jedino bi DS-a i SM-a imo u garaži :D
Meni je želja jednog dana si kupit XM-a V6 24v, taj je, boli glava:wub:
 

ccccxm

New member
Nisu svi u financijskoj situaciji zadržati auto. Po meni je bolje prodat auto ako ga ne mogu voziti nego da stoji što je još gore za njega jer propada puno brže. Auto je napravljen da se vozi, ne da stoji :S Jedino bi DS-a i SM-a imo u garaži :D
Meni je želja jednog dana si kupit XM-a V6 24v, taj je, boli glava:wub:
Znam dobro da nisu jer sam i ja sam zadnjih godinu dana bez posla i u ****u govorim to i zato jer i moj leži otkad san bez posla ali ako čovik nešto voli on če to sačuvat vrlo jednostavno.Što se tiče ds ili sm tu nema priče ali xm je ipak posljedni citroen starog kova i sa svojim dizajnom i pojavom zbog malo proizvedenih primjeraka je poseban već sada i mislim da neće biti ništa lošije tretiran od ds ili sm kao oldtimer naravno svog vremena.Ja jednostavno inače ne volim ništa prodavat a o citroenu nema priče dogodine ide na dizalicu i udri od glave do pete nema predaje nema prodaje.Xantia je u pogonu svaki dan a mislim da će uskoro i xm.V6 je strava ali isto kao i ds i sm traži pažnju i ako to nisi u stanju bolje ga ni ne uzimaj.
 
Na vrh