step motor tako ga bar zovu..daj mi reci koji dio ste mijenjali na autu i stavljali s drugog...
hehehehe..visoka, plava 90-60-90, božanstvena, bez kera i bez djece.
Potpisujem..pusti tabletice..šarena laža za malu decu :whistling:Nebi se štel mešat,ali pusti tablete na miru i odi kod nekog dobrog meštra nek sve prekontrolira,vjerojatno treba očistiti usis i leptir ler gasa.
Znači i ja imam 16 ventila tj. nema taj motorić ler gasa nego samo leptir ler gasa?Nebi se štel mešat,ali pusti tablete na miru i odi kod nekog dobrog meštra nek sve prekontrolira,vjerojatno treba očistiti usis i leptir ler gasa.
Moderatori su picajzle!Zakaj forsirate predstavljanje? Gde točno piše da se je obavezno predstaviti? Ak netko želi, super, lepo je to, ak neće, opet nikom niš.
Neki će ti reći da su problem dizne. Iz iskustva ne verujem da su dizne. U velikom broju slučaja kod problema s diznama, tj. začepljenih dizni, motor gubi snagu i gasi se prilikom otpuštanja kvačila u prvoj i drugoj. Nije pravilo, ali je čest slučaj.Sličan problem mi se prvi put pojavio ovo ljeto (vozim ju nešto manje od 4 godine). Ugl. prvi put mi je na onim nenormalnim vrućinama krepala u vožnji i to se dešavalo još par puta. Mehaničar me uputio na problem s motorićem ler gasa (službeno se zove nivelator praznog hoda) ali ako ga pokaže dijagnoza. Išla na dijagnozu i nije pokazivala niti jednu grešku. Jedan frend mi po vlastitom nahođenju promjenio svjećice i bilo je sve ok do neki dan. (nemam pojma koje svjećice al znam da ih je bilo potrebno zamjenit)
Opet krepava u vožnji, najčešće kod pritiska na kvačilo u skretanju ili stajanju (na semafor). Možda jednom da je ujutro hladna na minusu teže palila tj. trebala dodavanje gasa.
Uredno ju tenkiram punu na Tiffonu ili OMV-u, kaže majstor da pokušam s nekim tabletama koje idu u rezervar a navodno čiste injektore.
Ima li ko od vas neku uputu što reći mehaničaru da provjeri/očisti ili tako nešto i jel ima ko iskustva s tim tabletama.
E da i bila je na servisu (mjenjano ulje i filter zraka) prije mjesec dana.
jesi sigurna da motor ima 80KW i 16 ventila?Imam Xsaru picasso, 1.6 I, 80KW, 2005. godina, prešla nešto sitno ispod 90.000km. Uredno servisirana i pretežno vožena gradskom vožnjom. (jednom mjesečno ju "propirimo" na nekoj relaciji od cca 400km)
E da zaboravila sam reći kad je ujutro hladan, uredno pali ali ostane upaljena lampica od zračnog jastuka i na računalu javi "airbag fault" ali čim se malo zagrije auto ako ga ugasim i ponovo upalim lampica se ne pali.Dali ti se pali koja lampica na instrument tabli?
U prometnoj piše:jesi sigurna da motor ima 80KW i 16 ventila?
E da zaboravila sam reći kad je ujutro hladan, uredno pali ali ostane upaljena lampica od zračnog jastuka i na računalu javi "airbag fault" ali čim se malo zagrije auto ako ga ugasim i ponovo upalim lampica se ne pali.
U prometnoj piše:
Vrsta motora: Otto - Reg -Kat - EURO III
Snaga: 80KW
Obujam: 1587 cm3
Ventili ne pišu pa to neznam
Za TU5JP4 se navodi snaga od tocno 80 kW iliti 109 KS prema svim specifikacijama na koje sam do sad naisao. Ali, nebitno, taj detalj dami nece rijesiti problem :grin:OK, tvoj motor je TU5JP4. I ima 81 kW.