Darac
New member
Evo, i moja makina je stigla nakon 70-ak dana čekanja (15-ak dana prije roka).
Oprema Medveščak plus paket automatska klima.
Nakon 2 dana i već skupljenih 305 km evo prvih dojmova:
1. Boja - ne mogu vjerovati da je fluid siva toliko rijedak izbor. Boja uživo izgleda fantastično. Sad mi je jasno zašto se zove fluid siva, a ne zelena. Na suncu i pod svijetlima noću izgleda kao srebrna sa zelenim efektom, tek po tmurnom vremenu zelena boja bude izraženija, ali još uvijek nenapadno. Uglavnom, malo me bilo strah (posebno jer je većina ljudi kojima sam pokazao izbor na konfiguratoru kolutala očima :hmmm
Èak i boston felge koje mi se preko konfiguratura nisu sviđale, u živo izgledaju puno bolje i lijepo se slažu uz boju (naravno, phoenix ce definitivno sjesti jednog dana )
2. Start&stop - mislio sam da ću tu opciju češće isključivati nego koristiti, ali radi fantastično neprimjetno i brzo. Motor se isključi odmah čim se pusti kvačilo. S obzirom da je c4 jako tih, zapravo se samo osjeti prestanak vibriranja. isto tako, na lagani dodir kvačila, auto samo lagano zavibrira i motor je uključen. Nema apsolutno nikakvog usporavanja radnji kretanja na semaforu.
3. Parkong senzori - svi vi koji imate c4 bez senzora počastite se jednim pićem na moj račun, zaslužili ste. alac-gore:
Stažnji kraj je masivan, a staklo relativno malo, senzori su definitivno velika pomoć.
4. Motor - tih, odlično vuče, pravi bombon. Prvih 200 km je vožnja bila uglavnom Zapr.-Zg i vožnja po gradu, potrošnja je bila 6.0. Zadnjih 100 km je bilo po zagorskoj magistrali i potrošnja je pala na trenutnih 5,5. Znam da je ovo definitivno premala kilometraža za neke zaključke, ali iskreno, očekivao sam i litru više, tako da sam super zadovoljan.
Za kraj, nije da reklamiram, ali moram pohvaliti uslugu u Automehanici. Pohvale Martini za angažman, kao poklon sam dobio tepihe i privjesak za ključ. S obzirom da friend u Savskoj nije dobio ništa, onda i privjesak veseli. :aplauz:
Oprema Medveščak plus paket automatska klima.
Nakon 2 dana i već skupljenih 305 km evo prvih dojmova:
1. Boja - ne mogu vjerovati da je fluid siva toliko rijedak izbor. Boja uživo izgleda fantastično. Sad mi je jasno zašto se zove fluid siva, a ne zelena. Na suncu i pod svijetlima noću izgleda kao srebrna sa zelenim efektom, tek po tmurnom vremenu zelena boja bude izraženija, ali još uvijek nenapadno. Uglavnom, malo me bilo strah (posebno jer je većina ljudi kojima sam pokazao izbor na konfiguratoru kolutala očima :hmmm
Èak i boston felge koje mi se preko konfiguratura nisu sviđale, u živo izgledaju puno bolje i lijepo se slažu uz boju (naravno, phoenix ce definitivno sjesti jednog dana )
2. Start&stop - mislio sam da ću tu opciju češće isključivati nego koristiti, ali radi fantastično neprimjetno i brzo. Motor se isključi odmah čim se pusti kvačilo. S obzirom da je c4 jako tih, zapravo se samo osjeti prestanak vibriranja. isto tako, na lagani dodir kvačila, auto samo lagano zavibrira i motor je uključen. Nema apsolutno nikakvog usporavanja radnji kretanja na semaforu.
3. Parkong senzori - svi vi koji imate c4 bez senzora počastite se jednim pićem na moj račun, zaslužili ste. alac-gore:
Stažnji kraj je masivan, a staklo relativno malo, senzori su definitivno velika pomoć.
4. Motor - tih, odlično vuče, pravi bombon. Prvih 200 km je vožnja bila uglavnom Zapr.-Zg i vožnja po gradu, potrošnja je bila 6.0. Zadnjih 100 km je bilo po zagorskoj magistrali i potrošnja je pala na trenutnih 5,5. Znam da je ovo definitivno premala kilometraža za neke zaključke, ali iskreno, očekivao sam i litru više, tako da sam super zadovoljan.
Za kraj, nije da reklamiram, ali moram pohvaliti uslugu u Automehanici. Pohvale Martini za angažman, kao poklon sam dobio tepihe i privjesak za ključ. S obzirom da friend u Savskoj nije dobio ništa, onda i privjesak veseli. :aplauz: