Upravu tu Michelin gumu su koristili na taxi vozilima sve svabe (ustvari turcini) od kojih sam ja kupovao auta u Njemackoj..Znaci ta guma vjerojatno je njima najisplativija bila po istrosenosti a i kvaliteti,jer nece svaPski taxist dozvoliti sebi "kvar" ili puknuce gume ima npr.prevest nekog od Hamburga do Salzburga..(nu rimuje se)
Znao im je dot biti star ali bi bile mozda i bolje nego bi kod nas ovdje mijenjali neke "no name" nove,samo da bi bila nova guma..
Usput sve je to igra sa gumama kao i sa autom..Vecina taxi-a koje sam kupio imali su preko 500 000km.neki i 800 000km.a starost vozila nije prelazila 7g.
Ta auta su prelazila samo duge rute (lange strecken) i odrzavana,servisirana sve po preporucenim intervalima..Taxi sa malo km.sam/mo izbjegavali jer su vecinom vozeni samo po tom gradu i okolici i nisu bila odrzavana,servisi pravljeni kada stane,popravljaj..
Znaci "bolja" auta su bila sa vise km.nego sa manje km.Sto nikada nebi rekli!
Tako i guma ako je vozena ljeti/zimi nije se imalo 2 seta guma pa mijenjalo ovisno o uvjetima,ako je vozena po makadamu,ili cesta parkiranja,motanja volanom po grubim povrsinama, istrose se prije nego one koje su ajmo reci sklj kvalitete a pridrzavamo se "pravila"...
Bilo je Michelinki koje su pregazile i 100 000km.na ovim taxi vozilima i bolje nego neke koje bi montirali ljudi kojima bi ih prodao ali svak ima svoj stav,misljenje i tesko je to raz/uvjeriti nekoga sto je bolje a sto ne..
Netko ce kupiti uvijek novu daciu/daewoo/ladu a ne merca npr.starog 7-10g.
A ovi drugi npr.nece niti pogledat tu "marku" vozila..
Saada tko je tu u pravu/krivu tesko je to ispravljati..
Po meni je Michelin naravno France,najbolji i za ljetnu i za zimsku..Sto si ga nerade nemogu priustit e to je dr.storija...