Općenita iskustva s kvalitetom i vrstom guma

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

Morski Pas

New member
:) istina,
ja se u ovome sto citam slazem s g. Dedom, mislim da je glupo mijenjati dimenzije guma, ponajprije zbog vlastite sigurnosti, proizvođać je obavio neka testiranja, i vjerojatno prema nekim rezultatima odlucio koju dimenziju guma je najbolje koristiti na određenom modelu ili istom modelu ali s drugim motorom i sl.
Tako da je definitvno bolje drzati se standardnih dimenzija.
 

Matija

New member
Slažem se.

Plus vožnja u leru na nizbrdici ne smanjuje potrošnju, nego je još povećava. :cool:

Dok kočiš motorom trošiš manje (ili ništa) goriva nego na leru.
 

Krky

Lakerski profesionalac
Slažem se.

Plus vožnja u leru na nizbrdici ne smanjuje potrošnju, nego je još povećava. :cool:

Dok kočiš motorom trošiš manje (ili ništa) goriva nego na leru.

Ne kužiš, ja se dobro spustim tak da dalje po ravnici šajbam bez da denem u brzinu do drugog raskrižja:D
kak misliš u dol kočim, čemu, dobro da oče iti bez gasa kaj bi ga još zaustavljal:D
imam ti pajdaša kaj ti u breg kočiROFLROFL
 

Dujo

New member
Moje iskustvo:
Good Year Ultra Grip 7, nikad vise jer guma je loša, mislim da nakon njih ne zelim vise nijednu Good Year gumu.
Zimske su im katastrofa lose..Ne znam dali je to uopce zimska osim sto se po profilu da skontat..??
A i sa ljetnim sam imao ista iskustva,ne znam ja cemu je ta guma toliko "razvikana" a po meni je Barum iste kvalitete..
 

La Marche

Iskreni optimist
Unatoč uvriježenom stavu na svim forumima u HR da Michelin Energy Saver ne valja, možda baš zato što mi prijatelj kod kojeg kupujem gume pazi da budu proizvedene u točno određenoj državi i određene starosti, ja sam s njima na raznim autima zadovoljan još od 1999. kad sam ih prvi put dobio na Astri kao prvu ugradnju. Ne bih ih mijenjao niti za jedne druge.
Stjecajem okolnosti, imao sam u međuvremenu Yokohama Aspec, Good Year, Toyo i Nokian. Niti sa jednima (osim Yokohama Aspec) nisam primijetio da bi bile u nečemu bolje kao nove, ali sa 30 tkm su mi bile sve te za zamjenu, a sa Energy Saver sam svima na svim autima prelazio 80 - 90 tkm.
Nisam u praksi primijetio nikakvu razliku u potrošnji u odnosu na druge gume, iako se zovu energy saver.
 

deda

New member
Sa gumama koje su prošle preko 50 000 km nosiš glavu u torbi,kako god da one izgledale,upravo zbog toga proizvođaći rade gume da se prije troše jer time dobiju na boljoj trakciji i bolje drže što su mekše jer nema svrhe da izdrže više jer više ionako onda uopće ne valjaju.
 

Ciki vts

New member
Potpis!

Za one koji imaju gume starije od 4-5 godina na autu (ili 40-50 tkm) bi takve kazne smislio da se useru.

Meni gume traju na C2 nekih 15tkm, onda idu nove :D
 

Dujo

New member
Upravu tu Michelin gumu su koristili na taxi vozilima sve svabe (ustvari turcini) od kojih sam ja kupovao auta u Njemackoj..Znaci ta guma vjerojatno je njima najisplativija bila po istrosenosti a i kvaliteti,jer nece svaPski taxist dozvoliti sebi "kvar" ili puknuce gume ima npr.prevest nekog od Hamburga do Salzburga..(nu rimuje se) :D :D
Znao im je dot biti star ali bi bile mozda i bolje nego bi kod nas ovdje mijenjali neke "no name" nove,samo da bi bila nova guma.. :confused:
Usput sve je to igra sa gumama kao i sa autom..Vecina taxi-a koje sam kupio imali su preko 500 000km.neki i 800 000km.a starost vozila nije prelazila 7g.:D :D
Ta auta su prelazila samo duge rute (lange strecken) i odrzavana,servisirana sve po preporucenim intervalima..Taxi sa malo km.sam/mo izbjegavali jer su vecinom vozeni samo po tom gradu i okolici i nisu bila odrzavana,servisi pravljeni kada stane,popravljaj..
Znaci "bolja" auta su bila sa vise km.nego sa manje km.Sto nikada nebi rekli!
Tako i guma ako je vozena ljeti/zimi nije se imalo 2 seta guma pa mijenjalo ovisno o uvjetima,ako je vozena po makadamu,ili cesta parkiranja,motanja volanom po grubim povrsinama, istrose se prije nego one koje su ajmo reci sklj kvalitete a pridrzavamo se "pravila"...
Bilo je Michelinki koje su pregazile i 100 000km.na ovim taxi vozilima i bolje nego neke koje bi montirali ljudi kojima bi ih prodao ali svak ima svoj stav,misljenje i tesko je to raz/uvjeriti nekoga sto je bolje a sto ne..
Netko ce kupiti uvijek novu daciu/daewoo/ladu a ne merca npr.starog 7-10g.
A ovi drugi npr.nece niti pogledat tu "marku" vozila..
Saada tko je tu u pravu/krivu tesko je to ispravljati..

Po meni je Michelin naravno France,najbolji i za ljetnu i za zimsku..Sto si ga nerade nemogu priustit e to je dr.storija...
 

deda

New member
Odkud uvriježeno mišljeneje da si Njemci ne dozvoljavaju vožnju na bilo ćemu uopće mi nije jasno.Samo se boje i drže reda jer se boje visokih kazni i zajeba kod sudara kad ih osiguranja zveslaju za bilo kakvu sitnicu da izjegnu plaćanje štete.Inaće su itekako veliki muljatori i licemjeri,rađe vjerujem Rumunju jer za njega unapred znam da me hoće zajebat i ne pravi se fin,a ovi su pokvareni ko mučki,a sve u rukavicama,prodao bi i svoju mamu i boli ga ona stvar,pogotovu kad skuži odakle si i kamo ide auto i djelovi i popravak.
Uzgred,gume upravo najviše gume na svojim svojstvima kod velikih brzina i dugotrajnih vožnji po autoputu.
 

Dujo

New member
Deda: mozda rumunje poznajes ali rekao bih slabo svabe..Nece i ne/smije dobro si o napisao,na svemu voziti..Usput tesko od svabe direktno kupiti bilo sto,sve su to nakupci/pekupci i mahom arapi i turci...Koliko sam po njemackoj njuskao svi "hendleri" su 90% stranci a 90% gore ovih navedenih a i po oglasnicima 10% samo mozes naci direktno njemaca da prodaje (mozda lokalnih cajtunga gdje svabe prodaju) a internet je preplavljen prekupcima i hendlerima..Svabo nece prodat svakakvo auto i svakome,to zapamti..Njega bi vise kostalo da proda auto nekom i zjb.ga da ne prijavi eventualni kvar ili nesto "potroseno" na autu i spusti cijenu..Ugovor sa privatnom osobom napraviti za kupovinu je od nekoliko stranica,napomena u desetke redova itd.Druga stvar su hendleri ali i kod njih se potpisujes na ugovor bez garancije ili auto za djelove i export...
Slazem se,guma gubi naravno na brzoj voznji i dugotrajnoj,po mom iskustvu najvise "gori/plastificira" se pri takvoj voznji,manje se trosi ali izgori..Vise gume potrosim po gradu,pretezno imam 2 auta 1za grad drugo za putovanja jer cesto putujem..Vise uvijek km.napravim sa gumama na duze relacije nego sa ovim "gradskim" i dulje mi traju...
Napominjem da nije isto bilo mi sa gumama sirine iznad 225,one su se trosile pri vecim brzinama i manje km.sam sa njim pravio od gradskog,ali vjerujem jer su to i bile gume koje nisu napravljene da traju vec da "glavu" cuvaju...
 

deda

New member
Vjeruj što hoćeš,ali ja jako dobro znam što se radilo u Mercedesovom i Audijevom servisu i jednom VW u Njemačkoj,sa svakima autom koji je ostao za prodaju,takvo maštu nemaju ni svi balkanci da se skupa stave na hrpu.Vlasnici tih ovlaštenih,pazi ovlaštenih servisa su bili črstokrvni Njemci i auti su se prodavali svima, svejedno je bilo tko ga kupuje,Njemac ili Turčin.
 

Dujo

New member
Nemam razlog da ne vjerujem,svugdje ima ljudi i ne ljudi,kukolja u svakom zitu..Mislio sam opcenito o naciji,klutura,karakter,postovanje i strah..Da mozda im je to najbolje sto je kod njih stah, od svakog susjeda,prolaznika i sl.da ce ga prijaviti ako bilo sto ne zakonito radi.Kamo'l srece da je svugdje tako..Govorim iz iskustva podstanarskog kod svabe otac 13 a ja 6 godina,govorim iz kupoprodajnog iskustva 10ak godina,iskustva kao iznajmljivaca apartmana..Naravno da je bilo "iznimaka" sa svabama da su "neuredni" hoce dan vise,zjbdatuma.i sl.to je iznimka,dok iskustva sa madjarima,rumunjima,slovacima,cehima,poljacima je pravilo da svi i za sve te hoce zjb.slicna nacija npr nama Hrvatima.. :D :D
Moj otac je radio u njemackoj 13g.jos od 70ih.jedno mi uvijek ponavlja,svabe kada smo mi "balkanci" tek dosli su bili jedno a poslije 30ak.godina sa "nama" su drugo,naucili smo ih i kako da se "pokvare".. Onda doda jos danas u svabiji brez granica,hijene i drugi strvinari,stetocine ulaze ko noz u puter...:D :D

Da kazem i ovo,posto rentam te apartmane,svabe,sve do jednoga su dolazili svi sa ljetnim gumama i svi su imali "nove" gume..Bilo je svega,od "naknanga" ne znam ga niti napisati,tako smo se zjb.za te gume,do raznoraznih cak i savinih guma..Svi ostali su dolazili mahom "istrosenim" gumama,2 poljaka sa zimskim skoro celavim,ne znam kako su se usudili uopce doc sa tim gumama i toliki put sa 2 monovolumena i djecom..Mene zaprapastilo,auta espace star par godina i kia carnival a gume celavice...Madjari sa "novim" civicom onim svemirskim a gumama starim,ispucanim i vozenim dali po makadamu ili po cemu jer im gazni sloj imao ostecenja,kidanja profil neprepoznatljiv..Ali felge, remus,muzika,djidji-midji do jaja... :D :D :D
 

Dalibor

Dado Tornado
reko bi da malo preuveličavate značaj guma...
gume se manje važna stvar na autu, negdje u rangu svječica, zračnog filtera, stražnjeg brisača...
dok valjaju sve su dobre, kada ne valjaju ne valjaju, bile tigar ili continental.
 

deda

New member
reko bi da malo preuveličavate značaj guma...
gume se manje važna stvar na autu, negdje u rangu svječica, zračnog filtera, stražnjeg brisača...
dok valjaju sve su dobre, kada ne valjaju ne valjaju, bile tigar ili continental.
Eto ga na ovaj tvoj komentar stvarno nemam kaj uopće reč.Jebeš filter i svječice,ak crkne motor buš stal i nejdeš dalje,ali ak ti rukne guma ili se odskližeš sa nekim drekom,možeš samo gnojit biljke svojom i tuđim glavama,naravno ako te ne portiraju u krematorij.
 

Dalibor

Dado Tornado
puči može i tigar i continental, uvijek bi radije kupio tigra od brata srbina.
ništa mi ne znači to što continetal staje 2 metar ranije sa 100 kmh na nekom njemačkom testu.
 

Dalibor

Dado Tornado
pitam se koliko je autiju u crnoj kronici završilo tamo zbog guma...
kužim da ima razlike međ gumi, ali niti će izvrsna guma lošeg vozača učiti dobrim, niti će loša guma obratno...
umjesto guma, kupite si tjedan dana dulje kupanja ljeti, više će učiniti za zdravlje nego što će ti tigar oduzeti život.
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh