Re: automatic gear fault
Da se i ja uključim u tematiku. Imao sam i ja takvih problema sa AT mjenjačem. Kupio auto C5 2.0i 16V 2006, 123000 km sad u 7. mjesecu. O automaticima nisam imal pojma i sve je počelo u jesen za vrijeme jutarnjih nižih temperatura. Dok je bio hladan izbacio je kvar najprije rijetko pa sve češće i svaki put sam ga morao gasiti pa paliti. Otišao u servis gdje su rekli da je preslab pritisak ulja i predložili izmjenu ulja što je i napravljeno ( 3,5 litre ). Nakon točno 7 dana stvar se ponovila. Tada su reklida je najvjerojatnije greška u elektroventilima odnosno mjenjački sklop i da to košta cca 7.000,00 kunaali ne garantiraju da bude dobro. Normalno, nisam prihvatio veće sam našao majstora ( "Maslić" ) kod kojeg sam bio na dijagnostici i pronašao je kvar na elektronici papuče gasa i elektroventilima. To je promijenio + ulje ( reko 6 litara ), dao garanciju godinu dana i to je to. Evo auto vozim već mjesec dana i dosta je dobro. Nemem više kvarova. Jedino sam primijetio da mi onako kad iz 4. ili 3. brzine bez kočenja usporavam, da mi prilikom prebacivanja u nižu malo cimne i da mi drugu brzinu na malim okretajima kao da šalta dva puta, a u uzbrdici iz 3. u 2. ne. Kad sam to rekao majstoru, odgovorio je da je to god tih getriba normalno. Da, nije ZF-ova getriba. E sad, da li je to normalno? Na autu imam gume 205/55/16, jel to u redu?
Hvala!
Pozdrav!Znas i sam da se izmjenom ulja mozda cak taj problem i rijesi, ako ne onda vjerojatno je lamela/e te dvije brzine..Mada da se ne pravimo pametni moze biti jos uzrocnika..
Ako mozes krenuti u brdu iz te dvije brzine, ne trza prilikom izmjena 1-2 brzine taj problem moze cekati dok ti nepocne smetati kada stanes u brdu, auto u velikim obrtajima a ti jos uvijek stojis..
Tesko je a.t.mjenjac "razvalit" ali nravno i moguce, ako se pravilno hladi i podmazuje te ne tuce prilikom izmjena to su sve "sekundarne" stvari koje nebi smjele naskoditi mjenjacu i autu..
Da se i ja uključim u tematiku. Imao sam i ja takvih problema sa AT mjenjačem. Kupio auto C5 2.0i 16V 2006, 123000 km sad u 7. mjesecu. O automaticima nisam imal pojma i sve je počelo u jesen za vrijeme jutarnjih nižih temperatura. Dok je bio hladan izbacio je kvar najprije rijetko pa sve češće i svaki put sam ga morao gasiti pa paliti. Otišao u servis gdje su rekli da je preslab pritisak ulja i predložili izmjenu ulja što je i napravljeno ( 3,5 litre ). Nakon točno 7 dana stvar se ponovila. Tada su reklida je najvjerojatnije greška u elektroventilima odnosno mjenjački sklop i da to košta cca 7.000,00 kunaali ne garantiraju da bude dobro. Normalno, nisam prihvatio veće sam našao majstora ( "Maslić" ) kod kojeg sam bio na dijagnostici i pronašao je kvar na elektronici papuče gasa i elektroventilima. To je promijenio + ulje ( reko 6 litara ), dao garanciju godinu dana i to je to. Evo auto vozim već mjesec dana i dosta je dobro. Nemem više kvarova. Jedino sam primijetio da mi onako kad iz 4. ili 3. brzine bez kočenja usporavam, da mi prilikom prebacivanja u nižu malo cimne i da mi drugu brzinu na malim okretajima kao da šalta dva puta, a u uzbrdici iz 3. u 2. ne. Kad sam to rekao majstoru, odgovorio je da je to god tih getriba normalno. Da, nije ZF-ova getriba. E sad, da li je to normalno? Na autu imam gume 205/55/16, jel to u redu?
Hvala!