C4 by La Marche

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

La Marche

Iskreni optimist
Zapravo se ne mijenja ništa posebno, ali... ako nije zamijenjen filter goriva na 40.000 km (kod mene nije bio) onda ga treba svakako zamijeniti i napomenuti to kod preuzimanja auta za servis.
 

La Marche

Iskreni optimist
Ružna crna uljnata lokvica ispod lijevog kotača i manja ispod desnog na podu garaže otjerale me na pregled u servis.
Lažna uzbuna - sve u redu, nešto se s ceste zaljepilo za auto, pa se tokom noći ocijedilo na pod.
Nije vrijedno spomena, ali kad već sve pišem, nek' se i ovo zna.
Nije ovo možda ni loše pisati, kad ću prodavati jednom auto, budući kupac sve o autu moći će tu pročitati, što ću i ja možda zaboraviti.
 

La Marche

Iskreni optimist
Danas otkrio toplu vodu. Kotač s probušenom gumom (eto, da mi se i to jednom dogodilo, prvi put u 33 godine vožnje) nisam mogao odšarafiti ključem koji je bio u alatu. Posuđen od brata u času riješio problem. Sutra kupujem drugi ključ. Jednake je bio dužine, ali nema "pedalu" na koju se može stati.
 

La Marche

Iskreni optimist
Evo me jučer na tehničkom.
Podaci s eko testa:
prazni hod: 600 o/min
regul. isključuje 4.800 o/min (što znači regul. isključuje?)
zacrnjenja uzorka sva 0,03
i jedini važan za prolaz:
srednje zacrnjenje max. 0,51 izmjereno 0,03

Hura!
 

La Marche

Iskreni optimist
Prošla i druga godina s C4 HDI 90.
Ukupno 66677 km, od toga u drugoj godini:
30.300 km, od toga oko 18.000 km gradska vožnja
Servis:
-38.700 km ... 1.300 kn
-57.400 km ... 2.250 kn

Kvarovi:
-59.090 pregorila žarulja kratkog svjetla ... dvije nove H7 ... 160 kn

Prosječna potrošnja u drugoj godini:
5,5 (po mjeraču 5,4)
potrošnja je oko 10% veća nego u prvoj godini, pretpostavljam zato što mi se na putevima stalno nekamo žurilo, pa sam se vozio bitno brže nego tokom prve godine.

Ako ovo nije dobar auto, onda ne znam što je.
 

liberty

Well-known member
obzirom da nakupljaš kilometre brzinom svjetlosti
kada misliš mijenjati auto/kad smatraš da je najrentabilnije prodati auto

+ koliko km napraviš s ljetnim i zimskim gumama - da li ih mijenjaš (svake) svakih 30.000 km/40.000 km ili čak više
 

La Marche

Iskreni optimist
Pa, 100.000 obično napravim za 3 - 3 i pol godine. Mislim da će biti dobar, jer su mi do sada svi bili dobri nakon toliko vremena.

Auto držim točno pet godina, dok ne istekne leasing. Leasing je financijski, pa stari auto završi kod nekog od djece. To "stari" je relativno, auti nakon pet godina izgledaju jedva malo lošije nego novi i gotovo jednako dobro rade. Obično imaju malo zguljenu boju na branicima (otkad više nisu metalni niti sivi, nego obojani - čija je to uopće glupa zamisao da se branici lakiraju?), ovaj nema još nimalo, piip-piip-piip u rikvercu zlata vrijedi, pogotovo kod niskih stupića koji ostaju van vidnog polja.

Tako se nadam i s ovim provesti pet sretnih godina, ako se ne promijeni nešto u poreznom sistemu, kako sad doživljavamo velike promjene, tko zna što nas čeka za tri godine, pa možda ovaj ostane i dulje.

Gume... mijenjam ih kad mi vulkanizer kaže da ih više ne stavljam na auto, već dvadeset godina Michelin, oko 50.000 napravim prosječno sa svakom garniturom.
 

liberty

Well-known member
Hvala na odgovoru!

da, ako se smijem nadovezati: i mene izluđuju ti novi odbojnici od vrlo tanke plastike, u cijelosti lakirani, kao i izostanak bočnih zaštitnih plastičnih letvica na bokovima (vratima) automobila

još jedan kuriozitet - kako mijenjaš aute svakih 5 godine, kako to da je tvoj izbor citroen?
da li si prije vozio neku drugu marku?
 

La Marche

Iskreni optimist
Aha, još ne piše tu odgovor na Zašto baš Citroen. Htio sam za probu ekstremno štedljiv auto. kia Rio 1,1,diesel s 3 cilindra. Nije ih se moglo čak niti naručiti, pa sam ih poslao k vragu i pitao starog znanca, mehaničarsku legendu, pokojnog Peru B. i on rekao, od diesela PSA 1,6. Poslušan kakav jesam, samo sam odabrao model. Zapravo sam htio e-hdi, ali 30.000 više sam smatrao da ne vrijedi. Nisam požalio, auto mi je izvana i iznutra bio skladan, s obzirom da sam ga uzeo nakon Honde, bio sam spreman oprostiti mu i kakav kvar, ali eto, još nije trebalo ništa opraštati.
 

La Marche

Iskreni optimist
Ove zimske sasvim dobro izgledaju, još ću točno izmjeriti dubinu profila pa odlučiti da li da ih stavljam još jednu zimsku sezonu, vjerojatno da.
A za ljetne ću vijdeti najesen, kad ih skinem. Za sada su dobre i profila ima dovoljno, pa me te brige s njima još ne more.
Napominjem samo da sve ostale osim Michelin nisam uspio voziti duže od 30 - 35.000. S Michelinom (već desetljećima, na raznim autima) prolazim ponekad i do 80.000. Očito se trend dugojvečnih Michelin guma nastavlja i dalje, pa me u konačnici kroz vijek korištenja auta gotovo najskuplji Michelin zapravo najmanje košta. Znalo mi se dogoditi da auto prodam s još prvim ljetnim gumama, a zimske sam dao uz auto. Jesu bile za zamjenu po mojim kriterijima, napomenuo sam to kod prodaje da ne varam kupca, ali nisam ih ja sam plaćao tokom korištenja auta niti jednom.
A po sistemu javne nabave kakva je propisana zakonom, ne samo kod nas, bio bih obavezan uzeti najjeftiniju gumu odgovarajućih dimenzija!
I trajala bi oko 30 kkm, pa kupi nove.
Pa gdje je tu ušteda?
 

Krky

Lakerski profesionalac
michelin je "najbolja" guma tak dugo dok se prestane trošiti, a to je do kojih 20tkm,
poslije toga je gori i od naj starije najčelavije Trajalke..
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh