Matija
New member
Evo da predstavim i moju Xantiu. Doduše, nije baš moja, vodi se na tatu, al najviše je ja vozim.
Godina proizvodnje 1998. prema ORGA broju 3. mjesec, što će reći da je sad napunila 13 godina. Mi smo je kupili 2004. sa 130 000 km. Prvi vlasnici su bili roditelji od kolegice iz srednje, a kratak period je bila u vlasništvu maminog zubara koji je iznenada preminuo. Kćerka je auto dala u tadašnji ovlašteni servis Kolos na prodaju gdje smo je i kupili. Tako da smo mi treći vlasnici. Kilometraža je sto posto originalna (jer smo osobno poznavali sve vlasnike), bila je u poprilično dobrom stanju sa standardnim manjim problemima oko kugli (jer se čak ni u servisu nisu dobro kužili u to) i tako. Auto je, kad je bio 2 godine star, oštetio led (tuča, grad) tako da je onda i farban. To je odrađeno tako-tako jer sada boja počinje izdisati, tako da je ove godine u planu farbanje. Sada ima 230 000 km i što reći, ja ne znam, ali moja iskustva s ovim auto je da je poprilično kvalitetan. Od kvarova koji ne spadaju direktno u standardno održavanje su: motorić ler gasa (promjenjen na nekih 150 000) i ploča sa osiguračima. Na njoj je izgleda bio nekakav problem sa kontaktima pa su bile čudne manifestacije tipa ne rade određeni krugovi.
Evo i par slika:
Rana slika unutrašnjosti
Bridgestone Turanza ER300
Sa zimskim šuzama
Očisčen motor
zamjena dotrajalih žaruljica žmigavaca
Ovaj kabl često zna praviti probleme oko rada ventilatora kabine - loš kontakt
Zamjena gumice u ključu
Boschovi brisači. Toplo preporučam, bitno su tiši.
Bit će još slika popodne, kad uhvatim vremena.
Godina proizvodnje 1998. prema ORGA broju 3. mjesec, što će reći da je sad napunila 13 godina. Mi smo je kupili 2004. sa 130 000 km. Prvi vlasnici su bili roditelji od kolegice iz srednje, a kratak period je bila u vlasništvu maminog zubara koji je iznenada preminuo. Kćerka je auto dala u tadašnji ovlašteni servis Kolos na prodaju gdje smo je i kupili. Tako da smo mi treći vlasnici. Kilometraža je sto posto originalna (jer smo osobno poznavali sve vlasnike), bila je u poprilično dobrom stanju sa standardnim manjim problemima oko kugli (jer se čak ni u servisu nisu dobro kužili u to) i tako. Auto je, kad je bio 2 godine star, oštetio led (tuča, grad) tako da je onda i farban. To je odrađeno tako-tako jer sada boja počinje izdisati, tako da je ove godine u planu farbanje. Sada ima 230 000 km i što reći, ja ne znam, ali moja iskustva s ovim auto je da je poprilično kvalitetan. Od kvarova koji ne spadaju direktno u standardno održavanje su: motorić ler gasa (promjenjen na nekih 150 000) i ploča sa osiguračima. Na njoj je izgleda bio nekakav problem sa kontaktima pa su bile čudne manifestacije tipa ne rade određeni krugovi.
Evo i par slika:
Rana slika unutrašnjosti
Bridgestone Turanza ER300
Sa zimskim šuzama
Očisčen motor
zamjena dotrajalih žaruljica žmigavaca
Ovaj kabl često zna praviti probleme oko rada ventilatora kabine - loš kontakt
Zamjena gumice u ključu
Boschovi brisači. Toplo preporučam, bitno su tiši.
Bit će još slika popodne, kad uhvatim vremena.