Pozdrav ljudi
Tek sam se učlanio ovdje od prije 10-ak dana imam citroen c3 1.4i 2002
Znači do predzadnjeg sipanja ( bezolovno 95) radio je kao sat, a onda počeo da začepljava diznu, usuo sam aditiv i dopunio rezervoar benzinom od 98 oktana (navodnih) i evo dan dva ide po pola sata - sat normalno i onda opet začepi, nekad odmah s malo jačim gasom to izbaci i opet radi savršeno, al zadnja dva puta sam po 30 km morao vozit punim gasom maltene dok ga izbaci. Dok je još trokirao sam ga odveo na dijagnostiku i kompjuter je pokazao začepljenje 4 dizne, e sad moje pitanje je: budući da je auto malo posle dijagnostike pročistilo opet i evo oko sat vremena sam ga vozio i sporo i brzo i i dalje radi kako treba, da li da ipak idem da tim ultrazvukom isčiste dizne ili nema svrhe ako se ona sama otčepila, oko 50e je ovdje skidanje i čišćenje ( U Podgorici) al logikom laičkom razmišljam zadržava li se prljavštine u diznama i kad rade normalno i ima li ih svrhe čistit ako je sama izbacila to što je kočilo?? Auto će vozit djevojka mi, početnik pa bih da joj bude okej jer se ne snalazi baš s autom koje se gasi u ler.
Nadam se da ćete protumačit ovo moje s' brda s' dola pisanje i da će neko iskusniji od mene naći koji trenutak da mi odgovori i pomogne. Hvala unaprijed
Veliki pozdrav iz Podgorice
Evo da dodam samo vozio sam sad još 50km i dalje radi odlično nije nijednom zatrokirao, može li biti da mu je aditiv pokrenuo neku prljavštinu pa da je sad izašla iz sistema ili da čistim dizne za dalje? Hvala puno
Tek sam se učlanio ovdje od prije 10-ak dana imam citroen c3 1.4i 2002
Znači do predzadnjeg sipanja ( bezolovno 95) radio je kao sat, a onda počeo da začepljava diznu, usuo sam aditiv i dopunio rezervoar benzinom od 98 oktana (navodnih) i evo dan dva ide po pola sata - sat normalno i onda opet začepi, nekad odmah s malo jačim gasom to izbaci i opet radi savršeno, al zadnja dva puta sam po 30 km morao vozit punim gasom maltene dok ga izbaci. Dok je još trokirao sam ga odveo na dijagnostiku i kompjuter je pokazao začepljenje 4 dizne, e sad moje pitanje je: budući da je auto malo posle dijagnostike pročistilo opet i evo oko sat vremena sam ga vozio i sporo i brzo i i dalje radi kako treba, da li da ipak idem da tim ultrazvukom isčiste dizne ili nema svrhe ako se ona sama otčepila, oko 50e je ovdje skidanje i čišćenje ( U Podgorici) al logikom laičkom razmišljam zadržava li se prljavštine u diznama i kad rade normalno i ima li ih svrhe čistit ako je sama izbacila to što je kočilo?? Auto će vozit djevojka mi, početnik pa bih da joj bude okej jer se ne snalazi baš s autom koje se gasi u ler.
Nadam se da ćete protumačit ovo moje s' brda s' dola pisanje i da će neko iskusniji od mene naći koji trenutak da mi odgovori i pomogne. Hvala unaprijed
Veliki pozdrav iz Podgorice
Evo da dodam samo vozio sam sad još 50km i dalje radi odlično nije nijednom zatrokirao, može li biti da mu je aditiv pokrenuo neku prljavštinu pa da je sad izašla iz sistema ili da čistim dizne za dalje? Hvala puno
Posljednje uređivanje: