Čišćenje injektora aditivima

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Ima li smisla čistiti injektore aditivima? Rekao mi je jedan mehaničar da, ako u 150.000 km nisam stavljao aditiv, da se sada njime može napraviti više štete nego koristi. Navodno može svu nečistoću potjerati u injektore, itd. Što mislite? Kakva su vaša iskustva?
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Injektori se ciste na posebnom uredaju za ciscenje. Trenje goriva vremenom prosiruje rupe na injektorima i racunalo to prepoznaje i kompenzira. Tlakovi su takvi da se zacepit ne moze. Moguce je da injektor ode jer zbog slabe kvalitete gorivo nema dovoljno aditiva za podmazivanje i sprecavanje korozije. Aditivi za podmazivanje pomazu ali iskljucivo preventivno. Ako je injektor ostecen nikakav aditiv ga ne moze spasit. Tada se radi kompletan servis injektora gdje se injektor reparira i generira se novi 14 znamenkasti kod i to je jedino ispravno. Strucno repariran injektor je kvalitetom jednak novom a bitno jeftiniji.
 

Memphis

Active member
Ima li smisla čistiti injektore aditivima? Rekao mi je jedan mehaničar da, ako u 150.000 km nisam stavljao aditiv, da se sada njime može napraviti više štete nego koristi. Navodno može svu nečistoću potjerati u injektore, itd. Što mislite? Kakva su vaša iskustva?
Nema baš. Pogotov ako imaš problem da loše rade. Najbolje je ih skinut i dati nekom na ispitivanje i čišćenje. I to nekome tko zna jer imaš masu njih kaj samo ih očisti i eventualno provjeri kako bacaju a ne provjeravaju da li puštaju.

Što se tiče aditiva i nečistoće to se može dogodit sa agresivnijim /djelotvornijim aditivima kao TEC2000 ali zato se kod njih preporučuje spajanje na rail.

Možeš probat sa liquie moly ili STP ali to je sve više preventivno i sa njima nemaš bojazni sa kontraefektom.
 
Na vrh