Škripa iz stražnjeg dijela

Profiler07

Well-known member
naime auto je od prije neki dan poceo da skripi prilikom ljuljanja ili prelaska preko neravnina!nije sad to ona skripa da probije usi ali se ipak osjeti
 

Mrèela

New member
Bilo je tema o tim problemima,neki su tu ruku podmazivali i kažu da je bolje bilo. Ja ne znam našpricaj wd-om ebiga možda i pomogne.
 

balki

Active member
WD40 ne podmazuje. Za takve stvari je odlucan sprej za lanac koji sam koristio na cross motoru. Kad se spreja je rjedak i zapjeni se i zavuce se svugdje i onda se pretvori u polugustu ljigavu mast koja traje i traje i u najgorim vanjskim uvjetima.
 

Konrad

New member
Ako su lezaji potroseni nema previse koristi od podmazivanja...

Najkvaliletnija solucija je skinut obje ruke i zamijenit lezaje
 

Profiler07

Well-known member
opet ponavljam skripa se cuje kada izadjem iz auta (jer se spusti on tada)ali sta da gledam 1.???kako da znam jel do lezajeva ili cega vise?nemam bas sad vremena da idem do majstora pa bih volio da znam "grubo" oko cega se vrti problem
 

Automatic

Well-known member
Na onim rukama koje pomiće klip kad se upre u njih.One su pričvršćene na drugom kraju mosta sa velikim šarafom i imaju sa svake strane ležaj (mislim da su konusni) trebao bi odpojit klip tek onda možeš slobodno micat ruku i vidjet da li ima lufta.Jer drugačije neide pošto koliko god da ima lufta hidraulika ga špana .Ako nisi slične struke bolje da ti pogleda neko ko se razumije .Nije baš pretjerano jednostavno,i ovak se niš ne može vidjet jer na oko sve izgleda u redu.Probaj ga spustit na ravnici dok nije zategnuta ručna ( ona je na prednjem kraju pa obrati pažnju da ne škripi od naprijed).Obrati pozornost na osovinu gdje je korektor visine(ja mislim da je tarzionka) možda ona ima kakve selene gumene pa se stvrdnuli ,Pošto je auto hidrauličar ne znam sistem tarzionke i da li je uopće ka o na običnom autu.Najbolje na grabu i diži i spuštaj a nekuo u grabi nek gleda.
 

fullcool

New member
U 99% slučajeva škripa se javlja kad su otišli ležajevi, provjeriti je lako, samo trebaju oba zadnja točka visiti, na dizalici ili klocnama, i da je tlak hidraulike ispuštene, kad vise točkovi uhvate se rukama i prodrmaju, ako se mrda točak sa rukom onda su ležajevi već dobili lufta i treba što prije mijenjati. Set je 50-tak eura po strani plus ruke, i kad se to radi treba skinuti i kočione cilindre i očistiti od korozije. Nije ništa komplicirano ni skupo, samo treba na vrijeme napravit dok se n isu ležajevi skroz raspali.
 

Profiler07

Well-known member
bio je i drugi problem sto su morali pixovati lafetu jer je bila "pojedena" pa je malo vise kostalo...radio mijenjao sam:
disk plocice(zadnje) 68km
poprecni nosac motora 88km
zadnji trap (lezajevi i sta vec ide) 180
pixovanje lafete 60
obrada diskova 30
i ruke 120

naravno na sve dijelove je odobren popust od 20% jer je sad akcija do 30.04.
 
Na vrh