Škripav auto prevelike potrošnje

MartinK

New member
Poštovani,

nedavno sam postao vlasnik citroena C5 I, 2.2 hdi, 98 kW, 2004 godina koji ima prijedenih 62000 km. U isti auto je prije 15000 km ugrađen novi motor.
Krenuo sam na posao te je na autoputu potrošnja pri 120 km/h bila cca 11-12 litara. Potrošnja u 4 brzini pri 70 km/h je 9 litara. Moram priznati da me to malo razocaralo jer sam siguran da nesmije auto toliko trositi. Usporedbe radi citroen c4 2011. godiste benzin , 120 ks trosi pri 70 km/h u cetvrtoj manje od 6.5 litara.

Zanima me dali je itko imao isti problem te kako bi se isti mogao rijesiti.

Ali to nije sve ;)
Auto pri ljuljanju lijevo desno škripi, te je rečeno da su gume na stražnjoj ruci otišle. Rekao mi serviser oko 2500 kn popravak odnosno zamjena istih.


Planiram ici na dijagnostiku cim prije, ali bi mi olaksalo kada bih znao do cega bi moglo to biti.
 

quadrolg

Member
Re: Problem s autom, Prevelika potrošnja goriva, škripan, citroen C5 I, 2.2 HDI,2004.

Pozdrav, kak je mogal proć motor na 62000tkm, tu je nešto čudno prije bi bilo da je taj prošal 62000000tkm
 

AX-ja

èudo jedno
Re: Problem s autom, Prevelika potrošnja goriva, škripan, citroen C5 I, 2.2 HDI,2004.

Auto pri ljuljanju lijevo desno škripi, te je rečeno da su gume na stražnjoj ruci otišle. Rekao mi serviser oko 2500 kn popravak odnosno zamjena istih.

Planiram ici na dijagnostiku cim prije, ali bi mi olaksalo kada bih znao do cega bi moglo to biti.
ne znam dal mislis na "gumice" odnosno selen blok koji je na mostu,kojim se most hvata na karoseriju?
jer ako mislimo na isto onda dobro treba provjerit jel to problem,jer po meni nisam siguran da to bas skripi.
most na tom mjestu "ne radi",jer ruke rade,gibaju.
a ja za druge gumice neznam da iza imaju.

da nije mislio majstor na lezajeve zadnje ruke??
 

Mrèela

New member
Evo ruke: da kompletiramo :

nedavno sam postao vlasnik citroena C5 I, 2.2 hdi, 98 kW, 2004 godina koji ima prijedenih 62000 km. U isti auto je prije 15000 km ugrađen novi motor.
Krenuo sam na posao te je na autoputu potrošnja pri 120 km/h bila cca 11-12 litara. Potrošnja u 4 brzini pri 70 km/h je 9 litara. Moram priznati da me to malo razocaralo
Kolega ,najpe proveri sipanjem do čepa pa voziš,100-300 km pa onda vidi potrošnju.
Taj kompjuter zna puno lagati,meni je pri kočenju pokazivao trenutnu i do 99,a kada dam gas potrošnja opada,sam se popravio,kako ne znam.
 
Posljednje uređivanje:

MartinK

New member
Pozdrav,
auto je bio na redovnome servisu u petak te nakon dolaska s istoga stanje potrošnje se nije promjenilo. Znači pokazuje potrošnju od 9 litara na brzini od 120 km/h u šestoj brzini. Tankao auto još nisam, ali prema pokazivalu razine potrošnje prešao sam 350 km te je isti u sredini odnosno s cijelim rezervarom mogu preći cca 700 – 800 km. Prema tome neka racunica je da auto trosi od cca 7.5 – 8.5 l/100km. To bi moglo biti okejac po meni da je većina gradske vožnje ali pošto sam od 350 km vozio oko 250 na autoputu 120 km/h mislim da je potrošnja i dalje prevelika. Molim Vas da mi date neki savjet ili prokomentirate kaj bi mogao napraviti s autom. Prijatelj mi je savjetovaoa da propušem FAP filter šta sam i napravio ( 3500-4000 o/min , 6 km) ali je stanje ostalo isto.
Šta se tiče škripanja dečki su na servisu podmazali zglob (barem meni tako je izgledao kad sam maknuo kotač pri zamjeni ljetnih s zimskim gumama) ali nakon evo sad 5 dana isti opet šrkipi. To su mi rekli u servisu da nije alarmantno te da nemora se hitno mijenjati, samo da neugodno šrkipi.
Još sam vidio da mi svjetlo blica prilikom vožnje. Dogodi se na manje od sekundu (jedva vidljivo) gašenje i paljenje farova koje se ponavlja nenadano ali ne često. Imam neki gumbic na faru auto ali iskreno nemam pojma kaj radi i dali je do toga. Pretpostavljam da kad je svijetlo na 0 da onda auto gleda vanjsko osvjetljenje pa u slučaju mraka pali automatski. Isto se gašenje paljenje ponovilo kada sam i stavio upaljena svijetla pomičuči prsten na ručici pa možda nema veze sa automastim paljenjem.
Unaprijed hvala,
Martin K
 

Dalibor

Dado Tornado
nije nešto dobro podešeno prilikom zamjene motora ili se poremetilo.

tvoje potrošnje su kao da se voziš sa zakačenom prikolicom.
 

Mrèela

New member
Još sam vidio da mi svjetlo blica prilikom vožnje. Dogodi se na manje od sekundu (jedva vidljivo)
Da li su Xenoni? Da li se zglob čuje kada smotaš volan do kraja? U vezi potrošnje i kod mene puno troši. Može da bude do: regulatora pritiska na pumpi v.p.,EGR ventila prljav zaglavljuje el. ventil ne radi kako treba,turbina slabo puni loši vakumi,el. ventil za regulaciju turbine,MAF senzor,kočnice klip zaglavljuje,loše gorivo,stil vožnje...:DDa još jednom ponovim ne oslanjaj se na kompjuter,već napuni do čepa pa vozi 100km pa opet napuniš. Sve ovo drugo nije sigurno.
Pregledaj instalaciju od goriva,da negde ne curi.
 

MartinK

New member
Jes xenoni su. Što se tiče škripljenja radi se o stražnjoj osovini te isto škripi kad auto se zaljulja.

A da nadam se da nije sve ovo šta ste nabrojali.
Natankam ga danas pa javim kolika je bila potrošnja.

Ako to ne prođe nema mi druge onda nego da otiđem na servise opet. Ali prilikom redovnog servisa sam naveo da auto puno troši i izgleda da nisu ništa napravili. Ima tko za preporučiti kakav drugi servis.
Zagreb, Karlovac ili bliža okolica Zagreba. Servisirao sam automobil u PSC Vrbovcu.

LP,
Martin
 

Mrèela

New member
Jes xenoni su. Što se tiče škripljenja radi se o stražnjoj osovini te isto škripi kad auto se zaljulja.
Meni jedan tako prekidao i bilo je do sijalice,a tu kod Vas najverovatnije do elektronike,sumljam da obe sijalice odu ili trafoa .Za ovo odzad skripanje su Ax-ja,Automatik ,Fucol ,uglavnom ima majstora koji znaju na forumu pa će se javiti. Ja mogu da Vam postavim taj deo pa da vidite kak to izgleda. A, nisu svi vi delovi što sam pobrojao:D Ništa ispitivati dok ne isprobate ovo ,sipanje do čepa, ja sam tako išao u ovlaštene i neovlaštene ,šupa,garaža majstore i kada su me dobro izvozali i naravno to naplatili ,ništa nisu otkrili. Moj Vam je savet da: nađete dobro proverenog elektroničara i dijagnostičara kada se odlučite da radite dijagnostiku.Jer oni uključe kopjuter i kažu nema grešaka i naplate i tako u nedogled. Treba čovek koji zna svoj posao ,da ispita sve te senzore/davače ,dizne,FAP,egr... to ne može za 5 minuta za koliko ovi to rade.:D Kako Vama sada auto radi?

Evo da ponovo postavim deo:
E sada,ja nevidim ovde šta su mogli ''podmazati'',a opet škripi?
 

MartinK

New member
Gospodo pozdrav,
nije mi dao vrag mira i razmontirao sam zaštitnu plastiku motora i imao sam šta vidjeti. Glava motora na mjestu spajanju dizni je bila natopljena naftom. Nakon toga otišao sam u servis gdje su zategnuli vijke koji učvršćuju dizne te se nista nije promjenilo. Rekao mi je covjek da ostali spojevi ne pustaju te da moram ici kod bosch majstora da mi rješi propuštanje dizni. Ima tko iskustva s istime kvarom? Savjetuvali su mi da otidem u zelinu ili u samobor kod serivsera boscha. Ako netko ima neke savjete molim ga da ih reče. Koliko bi se kretala cijena servisa (covjek mi rekao okvirno 400 - 500 kn po dizni) ili jos bolje ima li tko na forumu ko se bavi popravcima istih?

Lijep pozdrav,
Martin
 

Mrèela

New member
Izgleda da su otišle podloške,gumice dizni. kada budeš rešio da ideš bošisti ,skini sam dizne to naplaćuju 20 e,ako ne i više. Evo sistema:
 

AX-ja

èudo jedno
Gospodo pozdrav,
nije mi dao vrag mira i razmontirao sam zaštitnu plastiku motora i imao sam šta vidjeti. Glava motora na mjestu spajanju dizni je bila natopljena naftom. Nakon toga otišao sam u servis gdje su zategnuli vijke koji učvršćuju dizne te se nista nije promjenilo. Rekao mi je covjek da ostali spojevi ne pustaju te da moram ici kod bosch majstora da mi rješi propuštanje dizni. Ima tko iskustva s istime kvarom? Savjetuvali su mi da otidem u zelinu ili u samobor kod serivsera boscha. Ako netko ima neke savjete molim ga da ih reče. Koliko bi se kretala cijena servisa (covjek mi rekao okvirno 400 - 500 kn po dizni) ili jos bolje ima li tko na forumu ko se bavi popravcima istih?

Lijep pozdrav,
Martin
ja ti mogu svjetovat sto da pogledas i napravis ali NECU.
NECU iz razloga sto samo postavljas pitanja a ne dajes odgovore.
kako da ti se pomogne ako ne odgovoris na ono sto ti se pita..
eto toliko od mene,pozz.

Mrčela je rekao:
Izgleda da su otišle podloške,gumice dizni. kada budeš rešio da ideš bošisti ,skini sam dizne to naplaćuju 20 e,ako ne i više. Evo
e a da vidis kad zapekne dizna,ja bi dao i 100e samo da je netko iscupa.
inace ne savjetuj mu to jer nema potrebe to radit,i da ima moze puno stete napravit.
 

MartinK

New member
Poštovani AX-ja

žao mi je ako sam Vas kojim slučajem uvrijedio ali stalno nekaj oko toga auta. Prilikom mjenjanja kotaca vidio sam kaj je bilo podmazano. Ja bi rekao da skripi lezaj, odnosno jedna od pozicija 6,7 ili 8 s slike koju je gosp Mrčela uplodao. Danas sam ga opet podmazao, odnosno našpricao WD-om te ne škripi. Pretpostavljao sam da je na tome zglobu neka mazalica ali iste nema.

Šta ae tuče dizni nisam baš dovoljno hrabar da bi to sam vadio jer mi to nije struka. Kako gosp. AX kaže ako se dizne zapeku vađenje zna biti pravi izazov. REkao mi čovjek u servisu da su vađenje te popravak istih naplatili 25000 kn za citroen c4 radi poteškoća pri vađenju.

LP,
Martin
 

Mrèela

New member
e a da vidis kad zapekne dizna,ja bi dao i 100e samo da je netko iscupa.
Ja sam skidao ,a pre mene bošista išle k'o po,loju.A u ovlaštenom servisu mi ispričali isto takvih priča, kada zapekne, pa glava dole ,pa ljudi dolaze kod nas da ih 'izbijemo'. Sve je to moguće. Ja sm siguran 200%da nisu zapekle.A upravu si da slabo sarađuje čovek,samo pita.Nemamo mi čarobni štapić i iz stana da mu rešimo problem.A može se dosta pomoći ako se tačno opiše kvar .
Nemojte nasedati na tu priču kako su zapekle,pa ovo ,ono ako ne znate sami potražite neko ko Vam može pomoć,probajte sa jednom pa ćete videti kako ide,ne mogu zapeći siguran sam.To treba da rešite pod hitno! Zašto,ako dizna ili više njih puštaju i nemaju dobro raspršivanje može da ošteti klip i cilindar ili više istih.
 

AX-ja

èudo jedno
e hvala na odgovoru nisam se uvrijedio nego je lakse komunicirat kad imas povratnu info.mozda je izgledalo malo napadno al jedino tako mozes obratit pozornost

ajmo sad na dizene:
znaci bilo je nafte okolo,to sto su oni stegnuli vijke koji drze dizne ne znaci nista jer ne izbija kompresiju van nego curi nafta.
da se cuje cudan zvuk puhanja onda bi trebalo vadit dizne van i mijenjat podloske. ili bi cak mozda i dotezanje pomoglo,al mozda.

nafta oko dizne moze doci samo od povrata na vrhu to je ona gumica koja je povezana na sve 4 dizne.ili je negdje ona pukla ili propusta kroz gumicu na tom spoju na vrhu,treba sve dobro osusit i gledat oko koje dizne ce se pojavit nafta ,kod koje se pojavi nju treba pomnije pregledat,nekad toliko malo to propusta da treba dosta vremena da se uoci curenje.normalno auto mora radit svo vrijeme. lampu u ruke i proucit.
eto nadam se da sam pomogao

Ja sam skidao ,a pre mene bošista išle k'o po,loju.A u ovlaštenom servisu mi ispričali isto takvih priča, kada zapekne, pa glava dole ,pa ljudi dolaze kod nas da ih 'izbijemo'. Sve je to moguće. Ja sm siguran 200%da nisu zapekle.A upravu si da slabo sarađuje čovek,samo pita.Nemamo mi čarobni štapić i iz stana da mu rešimo problem.A može se dosta pomoći ako se tačno opiše kvar .
najbolje je sto glava ni ne moze dole dok se dizna ne izvadi,e to je problem.
 

Mrèela

New member
nafta oko dizne moze doci samo od povrata na vrhu to je ona gumica koja je povezana na sve 4 dizne.ili je negdje ona pukla ili propusta kroz gumicu na tom spoju na vrhu,treba sve dobro osusit i gledat oko koje dizne ce se pojavit nafta ,kod koje se pojavi nju treba pomnije pregledat,nekad toliko malo to propusta da treba dosta vremena da se uoci curenje.normalno auto mora radit svo vrijeme. lampu u
Ja ovo nisam naveo iz razloga što sam mislio da je taj majstor što je pritezao dizne morao to da vidi. E,sada, čovek može da kupi ta creva nisu skupa pa da ih zamjeni ima slika postavljena ,ode u prodavnicu i neka mu po meri tih iseku i sam skine jedno,po jedno i zameni,a ako je pri parama neka vozi u servis.
Ax-ja, u žurbi sam bio i nisam obratio pažnju na ovo s gorivom,Prelivna creva mogu da kvase dizne iz vana,a logičo je da bi kompresija izbijala da je iznutra.
 
Posljednje uređivanje:

Automatic

Well-known member
Savjetuvali su mi da otidem u zelinu
Dobro su te savjetovali.Dečki u zelini su izvrsni meštri meni radili sve što se tiče boscha i ostalih lucas itd.Pošteni su i naprave posao kak treba.To je 7 kilometara od mene a i poznam dečke.Imaju svu moguću aparaturu.Ja sam sa cdi mercedesa uspio izvadit sa rukom,dok neki drugi nisu mogli bez alata.Ako pušta podloška treba ju zamjenit ali i prekontrolirat dosjed ,možda ga treba porajbat da bu ravan jer ako nije ravan opet će podloška izgorit.To se mom starom događalo na mercedesu.Nismo rajbali dosjed te podloška nakon 2 god. izgori.Provjeri povrat a možda se dizna u polovici otpustila.Po mom najbolje u zelinu ,ostviš auto i oni riješe problem.
 
Na vrh