Ako je motor HDi ima je sigurno (za benzince nisam siguran, ali bi moglo da se proveri preko VIN) - jer po pravilu HDi imaju na alternatoru tu tzv. plivajuću remenicu alternatora (u cilju ublažavanja udarnih opterećenja, inače je po pravilu imaju i ostali dizel motori drugih proizvođača).
Ipak, precizniji naziv je
remenica-kvačilo alternatora.
Za 2,0 (i 2,2) HDi sam je pominjao u sledećem postu
https://www.citroenforum.hr/158490-post24.html
a na slikama se vidi njena upoštena konstrukcija
Kada je sam primetio preoblem sa njom na mom 1,4 HDi - rešio sam ga kupovinom celog polovnog alternatora za 50 evra koji je na sebi imao tu remenicu, a inače sama remenica košta nekih 50-80 evra. Još uvek mi je taj valeov 150 A alternator u c3ojci, i posle nekih šest godina, a u autu sam zatekao bošov.
***
U vezi povremenog paljenja svetala - ja sam imao taj problem na svom C3. Kada je tek kupljen, star 5 godina, pri prvoj noćnoj vožnji smo ukapirali da se H7 svetla pale i gase prilikom truckanja. Problem je bio u ručici svetala, bakarni prsten je bio iskrivljen - pa je bilo potrebno skinuti Comm2000, odvojiti ručicu i rasklopiti je. Ne baš posao za amatera.