Saliti se na vlastiti racun nije "seksizam" , vec uvodjenje malo zivosti u raspravu.Ali da se vratim na temu. "Regulator" kao i "limitator" sluze za ugodnu opustenu voznju po recimo magistralnim cestama, meni nedostaje to zvucno upozorenje(jedan kratki zvucni signal) koje "regulator" ima a limitator nema.Vec sam napisao da sam uspio od zg do st imati prosjecnu potrosnju od 5,3 kad bi skroz pazio i 5,5 kad bi vozio pazljivo sa "regulatorom brzine". Prikaz trenutne potrosnje je na sredisnjem displeju( c3 sx) pa je zgodno kad i imate zvucno upozorenje kad se dodje do regulirane brzine tako da se moze manje paziti na brzinu kojom trenutno vozite.Namjestio bi "regulator" po drzavnim cestama(ogranicenje inace 80) na 100 km/h , prvenstveno zbog sebe jer i vozit brze po takvim cestama nije pametno.Meni nedostaje "zvucno upozorenje" sad na Picassu , evo neki dan uopce ne skuzim da vozim limitirano 100 (limitator nema zvucno upozorenje) , ali to dobro zna policija pred Slunjem i za malo ode 1000 kn.Nezgodna je stvar kod regulatora to sto se tesko stima, treba drzati nekoliko sekundi tipku i imati konstantnu brzinu, a kako je digitalni brziniomjer precizan to odrzavanje konstantne brzine nije bas najjednostavnije.Meni je zao sta "limitator" nema zvucno upozorenje kao i "regulator".