Pozdrav,
Koristio sam liquimolly preparat za čišćenje motora i katalizatora, dakle nešto što se spraya direktno u motor nakon filtera zraka dokle se motor nalazi na stalnih 3000 okretaja. (Okretaje sam držao tako da sam stavio jedan težak predmet na gas)
I što se desilo? Motor se pregrijao, kazaljka je išla duboko u crveno i uključila se žarulja STOP, nešto što nisam primijetio dobrih pola minute jer sam bio kod motora.
S motorom nisam imao problema nakon toga, niti sam primijetio vodu u ulju niti išta slično, ali - dobio sam problem s mjenjačem.
Kad prebaci u drugu brzinu drži okretaje na 2-2500 duže vrijeme bez da ubrzava, kao da klizi, a iz 4-e u treću ne prebacuje na kickdownu kao prije nego moram ručno prebaciti, a kad ga onda vratim u D ne prebacuje mi iz treće u četvrtu! Odnosno ne barem do nekih 4-5 tisuća okretaja, čak i kad dajem malo gasa.
S obzirom da je radijator ulja mjenjača blizu motora sumnjam na to da se ulje pregrijalo, postalo crno i nema ista svojstva kao prije. Ili možda nešto još gore? :-/
Što bi moglo biti? Prije incidenta mjenjač je radio savršeno
Hvala
Koristio sam liquimolly preparat za čišćenje motora i katalizatora, dakle nešto što se spraya direktno u motor nakon filtera zraka dokle se motor nalazi na stalnih 3000 okretaja. (Okretaje sam držao tako da sam stavio jedan težak predmet na gas)
I što se desilo? Motor se pregrijao, kazaljka je išla duboko u crveno i uključila se žarulja STOP, nešto što nisam primijetio dobrih pola minute jer sam bio kod motora.
S motorom nisam imao problema nakon toga, niti sam primijetio vodu u ulju niti išta slično, ali - dobio sam problem s mjenjačem.
Kad prebaci u drugu brzinu drži okretaje na 2-2500 duže vrijeme bez da ubrzava, kao da klizi, a iz 4-e u treću ne prebacuje na kickdownu kao prije nego moram ručno prebaciti, a kad ga onda vratim u D ne prebacuje mi iz treće u četvrtu! Odnosno ne barem do nekih 4-5 tisuća okretaja, čak i kad dajem malo gasa.
S obzirom da je radijator ulja mjenjača blizu motora sumnjam na to da se ulje pregrijalo, postalo crno i nema ista svojstva kao prije. Ili možda nešto još gore? :-/
Što bi moglo biti? Prije incidenta mjenjač je radio savršeno
Hvala