2.2 HDi dimi samo u leru

goc

New member
Nakon repariranja motora u 1 mjesecu (otišao klip i ventili zbog neispravne dize), prošao sam ravno 10000 km i prezadovoljan sam sa autom, na štangici nije potrošio cca 0.5 l ulja ali događa se da kad stanem i auto radi u leru jednostavno počne dimiti a kad krenem dimi kao parnjača i nakon kratkog vremena prestane i što duže stoji u leru to jače dimi kad krenem ??

Dim smrdi na naftu i sivkasto plave je boje, bio sam kod boschiste i on ih je provjerio, jednu zamijenio i opet ostao isti problem, pa vas molim ako imate kakav pametni savjet bit ću vam zahvalan...

auto je Jumper 2003 g. 220000 km
 

dejan

New member
Sve si drugo promjenil. :thinking: Ak skineš dvej sa turbota buš videl kaj je na stvari ak je mastno i ak ima rotor luft. Neznam kak je stanje kodvas u hr, u slo se bave sa obnovom turbina, mislim da su cjene od 350€ pa gore, dobije se i repair set na ebayu.

Je bošista imal kakvu ideju?
 

Dalibor

Dado Tornado
nabitnija ti je boja dima.
ako si imao havariju u motoru, teško je reči zbog čega mu se sad događa dim.

ako dim nije crn, a injektori i bošista su dobri i dobro je učinjen popravak , zbog turba bi ti moglo dimiti zbog nekakvih "manje važnih" cjevčica, senzora nabijanja turba, bypass ventila, rasteretnog ventila turba (baca višak u ispuh)...
neke od tih stvari možda baš tvoj jumper ni nema ugrađene.
ako imaš i brdo crnog dima možda je i EGR ventil.
ili kombinacija pomalo svega...
 

goc

New member
Sve si drugo promjenil. :thinking: Ak skineš dvej sa turbota buš videl kaj je na stvari ak je mastno i ak ima rotor luft. Neznam kak je stanje kodvas u hr, u slo se bave sa obnovom turbina, mislim da su cjene od 350€ pa gore, dobije se i repair set na ebayu.

Je bošista imal kakvu ideju?
Nije imal nikakvu ideju, auto je kod njega bio 2 dana i nije mu bilo jasno zakaj se to događa, jedino što je otkrio je kad je otvorio crijevo od turbine je da kad mu nabijš gas tjera ulje prema gore ali u jednoj do dvije kapi. Ajd molim te ak imaš koji broj od tih što repariraju turbine u SLO, bit ću ti zahvalan :)


nabitnija ti je boja dima.
ako si imao havariju u motoru, teško je reči zbog čega mu se sad događa dim.

ako dim nije crn, a injektori i bošista su dobri i dobro je učinjen popravak , zbog turba bi ti moglo dimiti zbog nekakvih "manje važnih" cjevčica, senzora nabijanja turba, bypass ventila, rasteretnog ventila turba (baca višak u ispuh)...
neke od tih stvari možda baš tvoj jumper ni nema ugrađene.
ako imaš i brdo crnog dima možda je i EGR ventil.
ili kombinacija pomalo svega...
dima kad se vozim uopće nema a kad ga stisnem ima mrvicu crnog dima ali kad radi u leru i kad krenem 3-4 sekunde dimi i valjda kad to izbaci onda više nema dima
:( znači pješice tražiti....

hvala na savjetima, kroz koji dan ga vodim na servis pa ćemo vidjeti
 

Dalibor

Dado Tornado
onda ti to nije do turbine.
ili ti se dim nakuplja negdje u ispuhu, ili mu je u leru neispravna količina goriva (ili smjesa u cilindru).
nemoj iči od majstora do majstora, raspitaj se tko bi bio dobar za dizele, jer bi mogo živce izgubiti
 

goc

New member
onda ti to nije do turbine.
ili ti se dim nakuplja negdje u ispuhu, ili mu je u leru neispravna količina goriva (ili smjesa u cilindru).
nemoj iči od majstora do majstora, raspitaj se tko bi bio dobar za dizele, jer bi mogo živce izgubiti
Pa već ih i gubim... dosta se kužim u aute, ali ovo mi nije jasno kako to da tako dimi a ne troši ulje, sve je ok od motora do dizni, turbina se ne čuje i ima jednako ubrzanje.. nije nova ali mislim da bi još mogla izdržati.

Neznam dali bi katalizator mogao biti razlog
 

goc

New member
Nije crni dim, plavkasto sivi je ali više kad gledam u retrovizor vuče na plavo i to znači kad stojim u leru počne a najviše pri kretanju jedno 3-4 sekunde

U vožnji kad ga stisnem ili pri većem opterećenju dimi crno, ali jedva primjetljivo... inače nema dima.
 

fullcool

New member
Dalibore, dizeli nemaju smjesu, ubrizgavanjem više goriva motor počinje ubrzavati, osim kad je gorivo ubrizgano u pogrešnom trenutku, onda neće izgoriti u potpunosti a neće ni ubrzavati. Znači imamo motor koji dobija višak goriva ali ne ubrzava jer gorivo ne sagori dobro, šta bi moglo biti:hmmm:
Zraka mora imati dovoljno, osim ako je negdje nešto zaštopano ili je iz nekog misterioznog razloga zatvorena klapna na usisu, a kad krene onda se otvori:hmmm:
Možda je vrijeme ubrizgavanja pogrešno, spajanje na dijagnostiku bi možda nešto otkrilo:hmmm:
Možda je ubrizgavanje loše zbog loših dizni, niskog tlaka ili tako nečeg:hmmm:
Možda je gorivo loše:hmmm:
Nemam više ideja, još da dodam kap dve ulja na turbini je normalna pojava;)
 

Dalibor

Dado Tornado
Nije crni dim, plavkasto sivi je ali više kad gledam u retrovizor vuče na plavo
ne bih to poravljao.
vjerojatno je motor u ne baš bajnom stanju (nešto dobilo s onim kaj si reko da ti je injektor uneredio cilindar).
najprije da ti posiše u cilindar ulje koje se na stjenkama cilindra skupi (karike, ili neki drugi način).
možda i na jednom cilindru.
u vožnji se to ne osjeti jer imaš posljedično većem opterečenju motora drugačije tlakove u motoru (ulje...) i više različitih dimova u ispuhu.

možeš takav motor voziti još sigurno par godina, a ovo dimljenje bi možda riješio aditiv za krpanje oštečenja dotrajalih motora....
ali kažem, o tebi ovisi koliko ti smeta sve to skupa...
 

doktor

doktor za bosch pumpe
Tako je izmjerite kompresiju, i ako dimi crno znači da nafta izgori ali da još fali zraka, a kako pali vruć ?
 

goc

New member
Tako je izmjerite kompresiju, i ako dimi crno znači da nafta izgori ali da još fali zraka, a kako pali vruć ?
pali na pola zuba i na -20 i kad je zagrijan

Tako da ne sumnjam u kompresiju ali svakako ćemo ju provjeriti
 

deda

New member
Ja bi ti preporućio da se rješiš tog auta ili motora jer 2,2 ne valaja niš,taj motor je živo sranje i samo ćeš trošit lovu i stalno će te zajebavat i nikad neće biti dobar da neznam što napraviš.
 
Na vrh