2.2 HDi prodimi kod ubrzavanja

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Prije par sati sam se vratio s 400 km puta. Autocesta uglavnom. Sve mi se čini da moj 2.2 ima puno više km od onog što je navedeno u auto kući u kojoj je kupljen. :angel: Ali, mogu se slikati... Nije mi ni bitno više.

Po danu to nisam primjetio. Večeras sam na tuđim farovima vidio svoj dim kod ubrzavanja od 2.000 do 3,5.000 okretaja. Pojma nemam koje je boje, što je najgore.
EGR je novi stavljen prije, ha, 2.000 km. Tako nešto.
Znači brizgaljke ili turbo? Da su karike i ulje, dimio bi stalno, nagađam?
 

Milosh

Test
A kako ga inače voziš, jel uglavnom gradska vožnja ili autoputem (i na kojim brzinama), i koliko često mu dignes obrtaje iznad npr. 4000?
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
To je u vecini slucajeva normalno, kad odu injektori ili turbo primjetit ces, vjeruj mi. I da, karike kad odu trosi ulje, i stvara tlak u karteru pa se to u ekstremnim slucajevima vidi i na cepu i sipki od ulja. Sve je to ok ako nema drugih simptoma, i ako je potrosnja ulja u toleranciji.
 

niko33

Member
Normalna je manja kolicina dima,ali dok vidis da zaprasujes onog iza sebe vec ukazuje na problem. Cijevi ic-a,maf,injektori i turbo.Meni su po dijagnostici injektori bili ok i nije bilo karakteristicnog lupanja pa nije prolazil eko test kolko je dimil-sad sam ih prosli tjedan zamijenil i skroz druga prica-nema dima,eko ok....(nije Citroen -Tojota je ali je diesel)
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Dijagnostika ne moze utvrdit ispravnost/neispravnost injektora. Na osnovu kolicina povrata, korekcije, zvukova, dima i ostalih simptoma postavlja se sumnja na neispravnosg injektora koja se mora dokazat na uredaju za ispitivanje istih. Znaci skidanje. Sama korekcija ne znaci nista.
 

Milosh

Test
Ja tu sumnjam na normalno izbacivanje nakupljene gareži u izduvnom sistemu, zato sam pitao za način i uslove uobičajene vožnje. Svaki dizel koji se s vremena na vrijeme ne ''produva'' će nakupiti veće količine čađi na EGR-u i ostalim dijelovima izduvne grane i onda se nekad ljudi iznenade kada to napokon izađe. Sad je naravno pitanje postojanja DPF-a, njegove ispravnosti i uloge uopšte.
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Meni su rekli da ako je filter zraka star i začepljen, ne može potegnit zraka koliko je potrebno, pa smjesa ispada bogatija deselom nego šta bi tribala biti i onda višak diesela zbog nedostatka zraka ne može izgorit sav, pa izlazi kroz auspuh. To je baš izraženo na većim okretajima dok ne stabilizira protok zraka kroz začepljen filter.
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Ljudi svasta pricaju. Racunalo kompenzira nedoatatak zraka tako sto smanjuje kolicinu goriva. To se ocituje u gubitku snage i momenta. U slucajevima kad je nedostatak zraka dosta ispod ocekivanog racunalo se prebacuje na program za rad u nuzdi i zabiljezava kôd greske.
 
Na vrh