Zašto akomulator gubi struju bez ključa?
Ali primjetio sam u vožnji pad inteziteta svjetla i poratak na prijašnje stanje.Zaustavim motor,podignem poklopac motora i skinem klemu a tada prava fešta bljeskova,prštenje iskri u skidanju kleme.Èekao sam taj trenutak jer tada mogu tražiti gdje se krije zeko...problem.Probao sam sa vratima i osiguračima ali ništa sve po zatečenom stanju i struje kroz klemu iznad 12 A i na zatim se uz izvađeni ključ uz akomulator začuje slabo ali čujno ''klik'',tu uz akomulator jedini sklop je relej koji uključuje i isključuje napon i struju grijačima.Nakon klika nema iskrenja i struje je minimalna jedva dvadesetak miliampera.Skinuo sam relej,zappravo je to doslovno 'crna kutija' a proizvođač je Valeo.Našao sam električnu shemu a sljedi detaljni pregled bolesnika,biće zeznuto jer dvije polovice dobro drže bez pomicanja,nadam se da kutija nije termo sljepljena :wtf:
Crveno je zaokružen Valleov tajmer relej,toliko zasada znam o tome,sljedi rastavljanje kutijice i nadam se da nema paljevine unutar kučišta,ipak zasada nema njušnih znakova.