Akumulator gubi struju bez ključa

ZlatkoC4

Well-known member
Evo ovako ti to ide za C4 znači kad se izvadi baterija iz ključa i stavi nova, ili se vrati stara pod predpostavkom da je ispravna.

Reinicijalizacija
Prekinite kontakt i izvadite ključ iz
kontakt brave.
Odmah na nekoliko sekunda pritisnite
tipku sa zatvorenim lokotom
na daljinskom upravljaču.
Ključ okrenite u položaj 2 (kontakt) .
Prekinite kontakt i izvadite ključ iz
kontakt brave.
Daljinski upravljač ponovno normalno
radi.

Na taj način komp ponovno prepoznaje kod ključa i stavlja ga u redovnu primjenu.:grin:

Za tvoj auto je možda drugačiji postupak ali uvjek se radi sl. Pa potraži u knjižici od vozila upute za promjenu baterije i tamo če ti biti pojašnjen postupak za tvoj auto.
 

zlatkocx

New member
Zašto akomulator gubi struju bez ključa?
Ali primjetio sam u vožnji pad inteziteta svjetla i poratak na prijašnje stanje.Zaustavim motor,podignem poklopac motora i skinem klemu a tada prava fešta bljeskova,prštenje iskri u skidanju kleme.Èekao sam taj trenutak jer tada mogu tražiti gdje se krije zeko...problem.Probao sam sa vratima i osiguračima ali ništa sve po zatečenom stanju i struje kroz klemu iznad 12 A i na zatim se uz izvađeni ključ uz akomulator začuje slabo ali čujno ''klik'',tu uz akomulator jedini sklop je relej koji uključuje i isključuje napon i struju grijačima.Nakon klika nema iskrenja i struje je minimalna jedva dvadesetak miliampera.Skinuo sam relej,zappravo je to doslovno 'crna kutija' a proizvođač je Valeo.Našao sam električnu shemu a sljedi detaljni pregled bolesnika,biće zeznuto jer dvije polovice dobro drže bez pomicanja,nadam se da kutija nije termo sljepljena :wtf:



Crveno je zaokružen Valleov tajmer relej,toliko zasada znam o tome,sljedi rastavljanje kutijice i nadam se da nema paljevine unutar kučišta,ipak zasada nema njušnih znakova.

 

zlatkocx

New member
Skinut tajmer relej grijača i rastavljen bez problema,divota elektronike i defektni relej.


I malo čudo elektronike,najbitnije je radi kako treba.
 
Na vrh