Znači vodim 2:0 , hvalaDa ne objašnjavam udugo pa vi ukratko... Ti si u pravu
Znači vodim 2:0 , hvalaDa ne objašnjavam udugo pa vi ukratko... Ti si u pravu
Šta je najbolje, ovo je istina. Meni je više ljudi koji rade u STP reklo da bi se baš po hardkor pravilima trebalo jer rijetko, ali ipak, osiguravajuće kuće u nesreći znaju raditi stranje oko toga.Na osnovu te logike bi trebao napraviti ATEST kotača jer trenutno nemam OE felge kako zimske gume držim na drugim felgama (gume su istih dimenzija).
Nisu na C2 nego na 208 , iskreno odnos cijene i razlike u vožnji nije odgovarajući , vjerojatno s KYB (jeftiniji) ne bi bilo razlike , osim što su B6 mekši.Šta je najbolje, ovo je istina. Meni je više ljudi koji rade u STP reklo da bi se baš po hardkor pravilima trebalo jer rijetko, ali ipak, osiguravajuće kuće u nesreći znaju raditi stranje oko toga.
Ali za amortizere mislim da ne bi trebao, uvijek možeš reći da si ih farbao u žutu boju jer ti je fora.
Nego, kakvi su B6 na C2?
P.S. ispitivači su vrlo često ****e, čak i zavidni na "sportskim" autima jer njih pogotovo jebu. Ista osoba (ja) dolazi sa istim inox sustavom (Lastovčić) na tehnički sa dva različita auta (c4 i C4 VTS). Na c4 ni trepnuli, na VTS me jebu za atest, šta je to rađeno, šta je to glasno, a auspuh rađen po tvorničkoj specifikaciji, identičan originalnom (osim vizualno lonci)...
Tako da, većina jedva čeka neki fora auto da ga a) stisnu, b) nađu najmanju sitnicu i jebu.
Vidiš, ovo nisam očekivao baš. Što si imao prije B6?iskreno odnos cijene i razlike u vožnji nije odgovarajući , vjerojatno s KYB (jeftiniji) ne bi bilo razlike , osim što su B6 mekši.
Nije, mjerio sam. Ali je i dalje zamjetno glasan, glasniji je od prosječnog auta jer je ipak sportski model i to ih valjda triggera da seru.Ovo s auspuhom je za mene novo , da li je možda bučniji ?
Original? Moj original je isto bio inox (Citroen, imao i chevrone na loncima), ali je izdržao, koliko, 15 godina valjda. 14, ne znam. Trunuo je na spoju lonca i cijevi i nakon par varenja više nije bilo vajde.na C2 Inox od početka pa možda preživi koje
desetljeće
Mislim da su TSW jer su sve oznake strunule .Vidiš, ovo nisam očekivao baš. Što si imao prije B6?
To je definitivan trigger , na C2 zvuk auspuha u leru je skoro nečujan ali negdje oko 4K krene s pucketanjem što djeluje motivirajuće,Nije, mjerio sam. Ali je i dalje zamjetno glasan, glasniji je od prosječnog auta jer je ipak sportski model i to ih valjda triggera da seru.
Istinabog, zna pucati iz njega kad završe turiranje za eko test, ali to je do (originalne) mape koja hladi ventile pa se benzin pali u auspuhu.
Originalni lonac sjećam se da je u zadnjoj verziji (2008/2009) C2 VTS bio s čitavim SuperSprint ispuhom od izlazne grane do lonca.Original? Moj original je isto bio inox (Citroen, imao i chevrone na loncima), ali je izdržao, koliko, 15 godina valjda. 14, ne znam. Trunuo je na spoju lonca i cijevi i nakon par varenja više nije bilo vajde.
B4 su Bilstein Original equipment (tako ih Bilstein pozicionira) znači jednaki originalnoj ugradnji , B6 su isto to ali su nešto tvrđi jer kao prelaze naBack to amortizeri…
Pojasnite mi kao potpunom neznalici: Bilstein B4 su tvrdi ili mekši od B6?
Zamijenio bih originalne Sachs na svom DS5 (147.000), a želim udobnu i tihu vožnju (stabilnost se podrazumijeva). Dakle ništa sportska ili agresivna vožnja, nego penzionerski i dosadno, ali udobno.
Koji amortizeri su mi najbolji za to?
Vrlo vjerojatno da jesu.Jesu li onda i originalni Sachs twin tube?
Nije twin tube loš, ali je monotube dosta bolji. B4 su također izvrsni amortizeri, nema greške s njima.Pretpostavljam da bi novi B4, unatoč tome što su twin tube, radili bolje nego ovi koji su prešli skoro već 150 tkm...
Ovo je dobro tehnički objašnjeno za obične ljude (u koje se usuđujem ubrajati) - dopuna je samo da na monotube nema stopera na štangi (cijevi) jerVrlo vjerojatno da jesu.
Nije twin tube loš, ali je monotube dosta bolji. B4 su također izvrsni amortizeri, nema greške s njima.
To je kao da usporediš obični iPhone sa Pro modelom.
EDIT: Sad sam vidio tvoju sliku, monotube amortizeri uglavnom (ako ne i uvijek) imaju cijev malo manjeg promjera nego kućište, a twin tube imaju dosta veliku razliku promjera.
Moje iskustvo je slijedeće:Malo sam pisao i svojoj temi kako vi definirate tj osjetite sa su amortizeri ošli. Znam mekoća i plivanje recimo meni lupaju sva 4 amortizera i rekao bi da je auto postao tvrđi uvijek je bio tvrd ali sad je još tvrđi.
Moje iskustvo je slijedeće:
Auto je postajao sve tvrđi, udarci glasniji i pojava škripanja prilikom prelaska ležečih ili prilikom kretanja. Prvo sam zamjenio ležajeve amortizera pretpostavljam da su otišli zbog amortizera .
Prilikom zamjene je ustanovljeno sa su amortizeri potpuno otvrdnuli a jedan je pomalo puštao ulje.
Amortizeri su vraćeni jer nisam mogao pronaći OE (originalne koji se više ne proizvode).
Tako se vozilo nekih mjesec dana kada su ugrađeni zamjenski i osjećaj za volanom je postao "pravi".
Dotada sam vjerovao da amortizeri sa godinama samo postanu mekši a simptomi su se auto počinje ljuljati prilikom kočenja ili
cesta u zavojima postane s krivim nagibom.
Očito su moguće obje varijante ili da otvrdne ili da omekša preko neke normalne granice, s time da se to događa pomalo tokom vremena
te se teško prepozna (nešto kao svakodnevno jutarnje ogledalo pa je godinama sve isto ).
Možda se isplati napraviti provjeru/kontrolu amortizera prije konačne odluke o zamjeniHvala na odgovoru onda su i moji za zamjenu samo malo sam razočaran 5,5 godina i 106 000 km
Bit će da ovisi i o cestama, o načinu vožnje, o tome vozi li se pun ili prazan auto itd. Ali generalno bih rekao da smo možda precijenili vijek amortizera. Možda bismo trebali prihvatiti da je sve iznad 100 tkm više-manje odradilo svoje i da treba zamjenu?Hvala na odgovoru onda su i moji za zamjenu samo malo sam razočaran 5,5 godina i 106 000 km