Anti pollution fault / ESP/ASR not functioning

MartinK

New member
Pozdrav,

pokušao sam naći sličan opis kvara na forumu te ga nisam našao.

Radi se o autu citroen c5 I, 2.2hdi.

Situacija koja mi se dogodila je slijedeča. Krenuo sam iz Delnica put ZG, ušao na autoput i na prvoj velikoj uzbrdici (hladan motor) sam bio na tempomatu u 6 na 110 km/h te je auto počeo gubiti snagu i ni više ni manje nisam prebacio u nižu nego sam u 6 brzini na uzbrdici dao gas do daske (jako pametno naravno ;)). U tome trenutku su se pojavile greške iz naslova te je auto otišao u limb mod (znači auto vozi na ravnom bez problema 110 km/h u 6-oj a na uzbrdici mora u 4-tu i vozi do cca 90 km/h). Potrebno je napomenuti da je auto na 110km/h na ravnom trošio od 3.8 - 4.2 litre dizela. Nakon cca 50 km sam stao upalio ugasio auto te se ESR/ASR not functioning greška nije pojavila ponovno.

Greška anti pollution fault se je pojavljivalja odokativno još 4-7 paljenja i sad auto ne pokazuje apsoutno nikakvu grešku te vozi normalno. Jedini problem koji sam primjetio je da mi sada na 110 km/h na relaciji ZG-KA troši cca 7.5-8 l. Prije pojavljivanja te greške trošio je max 6-6.5 l na istoj brzini i na istom putu.

Znam da je dosta nezahvalno komentirati probleme koji mogu biti preko maila ali bih zamolio nekoga ako je imao sličnih iskustava da prokomentira.
Zanima me kako je moguće da auto na 110 km/h u limb modu troši 4 l/100 km te razlog zašto mi sada troši 1.5 do 2 litre viska. Mislim da dizne nemogu biti jer bi mi onda i u limb modu puno trošile.

Hvala i lijepi pozdrav,
Martin
 

vborovic

C5 modifikator
Da pušta, teško ... najčeći njegov kvar je da je začepljen, ili u težim slučajevima, za otpis ... može se probati očistiti ili zamijentii sa nekim drugim za probu, pa vidiš kak se auto ponaša nakon tog zahvata
 

toma

Active member
Budem probao. A da ga ugasim i stavim između motora i cijevi od egra komad lima ( ima na ebayu kupiti baš za to ) da li bi s time riješio problem?
 

Mrki5

Well-known member
Ja sumlja da je neki od vakuma oštećen pa ti gubi vakum i zato troši više goriva. Da je do egr-a mislim da bi pravio veće probleme. Imam isti auto i imao sam raznih problema nikada zbog egr-a se ovo nie palilo ali zato jeste zbog oštećenog vakum creva i el. ventila što upravlja s radom klapnie na usisu , gornje. Sva vakum creva pregledajte kao i creva do i od interkulera.

A da ga ugasim i stavim između motora i cijevi od egra komad lima
Skini vakum crevo i nabi neki šaraf u njega da ne pušta i probaj. Egr se neće otvarati ako nema vakum spojen.
 

toma

Active member
Skini vakum crevo i nabi neki šaraf u njega da ne pušta i probaj. Egr se neće otvarati ako nema vakum spojen.
A na koje točno crijevo misliš? Ono što ide od egr-a pa sve do onog ventila ispod plastike (kod lijeve kugle ako se ne varam)
 

Mrki5

Well-known member
A na koje točno crijevo misliš
Crevo koje ide na ovaj pipak na egr-u
minut posla , probaj ap javi šta se dešava ako je bolje onda treba ispitati sve od el. ventila, vakum instalacije do samog egr ventila. Ako nije nešto jasno slobodno pitaj.
Ti si mislio na ovo da začepiš egr ?
 

ZlatkoC4

Well-known member
kad auto ne vuče ili jedva ide kod opterećenju onda lako može biti do EGR ventila kao što je Borović naveo. Također i vakum cijevi može biti upitan Kako je mrki opisao.

EGR najbolje uzeti od nekog i isprobati tako da se eliminira dio po dio.
Iako kod dizela, bilo di može doći do gubitka vakuma ili tlaka i odmah može raditi sto problema meni su jednom na c3 1.4 hdi crijeva razvoda goriva radili sr....... dok nije jedan kompetentan majstor testirao sve vakume i tlak i promijenio dva crijeva i teraj

ali u 6brzini u brdo i stiskati gas a auto ne ide umjesto prešaltati u petu i po gasu :D

tu može doći do opterećenja na ventile i dr. probleme.
 

luka2

New member
Meni je objašnjeno da na 2.2 HDI motoru se EGR ne gasi i ne blindira zbog duple usisne grane i zbog toga hoće raditi probleme.

Osim toga skužio sam da tu poruku baca i ako je lošija nafta natočena.
 

charllie

Active member
Moje iskustvo stim gremlinima,imal sam problem auto nije vuko(2.0 hdi c5I) jedva do 110 na vuru.Mehanicar odma sumnjal na los kontakt protokomjera zraka,tak i bilo,umjesto 500g islo 90g zraka(valjda v minuti?)stegnul on to malo vezicom i teraj,juri opet citrac.:angel:
No nakon par tjedni upali mi se opet kontrolka motora i ars/esp te poruka anomalija ciscenja plinova iako nema moj model partikel filter,no auto je i dalje isel normalno,malo sam drmal kontakte i wd nasprico al djabe.
Slucajno ja jucer pri montazi tockova i zastiti kapa amortizera primetim da na vzacevoj strani ,jedno gumeno vakum crijevo rasjeceno na ventilu.Fala bogu pa sam imal komad crijeva 3mm te zamijenil,mislim v sebi to me jeebalo do sad,no zarulje i dalje svjetlile.
I evo danas v jutro skuzim,kontrolke ugasene i mema glupe poruke,sad navecer isto tak,otisli moji gremlini na godisnji:D:D:D
 
Na vrh