Antifriz gubi

Phantom

Drajver
Pozdrav ljudi, trebam savjet. Prosle sedmice sam opazio da mi je nestalo potpuno antifriza u posudi, prazna skroz. Nije mi javljalo nikakvu gresku, cak i tehnicki napravo 🙈. Isao sam do mehanicara, kaze da se uopste ne zadrzava pod pritiskom i da nije kabal vec negdje ispod ili oko motora pusta bas curi. Posto su bile dvije opcije ili da mu dam oko 1500€ da rastavlja i trazi oko motora (tako on kaze) ravna glavu itn. Odlucio sam se da dam onu tekucinu sto zatvara manje rupe, e sada par dana gledam i opazujem da i dalje nestaje antifriz ali u manjim kolicinama. Zanima me da li je imao slucajno neko slican problem radi se o c4 b7 2011 godiste, 1.6 HDi. Auto ide na prodaju sam nebi ga ovakvog prodavao a mozda ga ostavim i za zenu.
Drugi auto je vec kupljen 🙃, i da nije francuz.
Unaprijed hvala za odgovor
 
Posljednje uređivanje:

Cutac

Prèkaroš
Pa gle, ako negdje gubi antifriz, prvi korak je otkriti gdje, dakle sve pregledati detaljno.

Majstor te se htio riješiti sa ovom cifrom, a korištenje mehaničara u boci je bacanje novca i upropaštavanje rashladnog sustava.

Moj savjet je ili da kažeš kupcu o čemu se radi i što si napravio ili da napraviš flush rashladnog sistema 2-3 puta da se riješiš tog smeća i kreneš tražiti gdje curi.

vec negdje ispod ili oko motora pusta bas curi
Znači kad nadruka 1.4 bar na ekspanzionu vidi se da kaplje?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Skini donju oplatu motora, zagrij ga na radnu i parkiraj iznad nekog kartona, stare plahte.

Tipujem da će kapati iza lijevo motora, gledano od naprijed.

Uglavnom javi lokaciju pa ćemo onda dalje.
 

Milosh

Test
Slažem se, prvo nađi gdje gubi pa rješavaj. I ja sam imao istu stvar na istom motoru, meni je izbijao antifriz na čep posude zbog prevelikog pritiska, zbog dihtunga glave.

jMajstor te se htio riješiti sa ovom cifrom
:ROFLMAO: Smiješno ali vjerovatno istinito.
 

Spawn

Well-known member
Također si pregledaj pumpu vode. Ako je rađen veliki servis , aftermarket dijelovi nisu više ono što su bili. (Ako nije stavljena original pumpa)
 

Phantom

Drajver
Evo ljudi bio sam kod drugog mehanicara, kaze slicnu stvar, dihtung na glavi motora pusta, mislio je sprva da je termostat ali nije pas mater. Znaci bit ce opet cirka 1000€ sve skupa kaze 2 radna dana mu je potrebno za sve skinit, ravnat glavu pogledat ostale stvari itn...E sada ko je lud, ja koji sam u pola godine ulozio pola vrijednosti auta kao da sve stima a uvijek se nesto drugo kvari murphy law ne znam...auto je star 14 godina samo da ne izdrzi 3 mjeseca da je ok,a ne vozi se zadnje vrijeme ne razumijem.
Sad 😕
 
Na vrh