sad je to jako diskutabilno..Koncentrat ni slucajno, potrebno ga je razrediti sa destilovanom vodom u odgovarajucoj razmeri.
Sipaj G12 i vodi racuna da bude iste boje.
Izmjeri stari antifriz kojiko drži ,i možeš slobodno dotočit koncentrata dopola litre,ako fali više razrijedi ga 1-1 .Pazi koji stavljaš jer se nebi smio mješat sa antifrizom koji je na drugoj bazi .Mora biti ista .Ne znam dali znate da bi se antifriz morao mjenjat svake tri do četiri godine bez obzira dali drži do -40.Nakon tog vremena dolazi do oslobađanja nekih elemenata u kemijskom spoju samog antifriza te počinje nagrizat materijal,aluminij pogotovo.I u mom autu je najvjerojatnije stari ali me baš to ne dira previše.Koncentrovani antifriz drži samo do -8 stepeni, a kada se razredi sa destilovanom vodom u odgovarajućoj razmeri onda drži i na debelom minusu.
U prevodu, voda ga "aktivira".
Kupiš litru koncentrovanog G12 antifriza odgovarajuće boje i razrediš ga u odnosu 1:1 (1 litar vode u 1 litar antifriza), sipaš i teraš!