Antipolution fault, unblok diesel filter

brane55

New member
Prije nekoliko tjedana (C5 2.2 HDI automatik 2002. god., 146000 km) mi je otišla turbina.Urađena generalno,ispusni sistem generalno očišćen (tj FAP filter ). Sada mi se često javlja greška unblock diesel filter, a poslije nekoliko upozorenja pojavi se i antipollution sistem fault i ESP defective (nisam ispravno napisao, ali forumaši znaju ). Èitao sam po forumima da može biti u pitanju i aditiv za gorivo ali mi ne daje te greške.

Može li mi itko pomoći oko ovog problema i da li znate dobrog mehaničara za Citroena u Šibeniku (ili okolici).

Mogu li biti u pitanju i dizne posto je potrošnja veća (11-12 L/100 km), tj daje "previše" goriva, pa je i začepljenost filtera povećana. Inače nema nikakvog dima iz auspuha ni crnog ni bijelog ni sivog. Hvala. :confused:
 

AX-ja

èudo jedno
znaci turbina je nova,ok

spominjes fap filter,jesi njega skidao,cistio van??
,jel kompjutoirski ostraanjen iz sistema??
ajde prvo odg mi na ovo..
 

brane55

New member
Skidao i cistio.24 sata natopljen u nekoj tekucini za razgradjivanje cadji pa opran i osusen. Presao oko 150 km kada su se pocela paliti upuzorenja.Kada ugasim auto i ponovo ga upalim nema upozorenja.

Nije odstranoi kompjuterski iz sistema.
 

AX-ja

èudo jedno
a ti si to prao.to se obicno tako ne radi,,nadji majstora da ti to izbije van i napravi novi program i vozis se ko metak.
i zaboravis na sve te lampe upozorenja i na aditive i ostala sranja..toga vise nema,mir za volanom..
a nije neke para.
 

brane55

New member
hvala na brzim odgovorima i savjetima.Ja sam razmisljao o izbijanju filtera ali u Sibeniku nemam nikoga ko moze preprogramirati kompjuter.Ima li kakvih drugih rjesenja. Razmisljao sam da umjesto FAP filtera stavim obicni lonac sa prigusnicama.Moram li i u tom slucaji raditi kompjuter? Mislio sam zadrzati one cjevcice na filteru.
 

AX-ja

èudo jedno
al ima u rijeci ti to rade,nije jako daleko.

ne mozes tako kako ti mislis jer se sve u kompletu mora maknut..opet bi ti iskakala upozorenja,auto nebi isao.
jedino je taj nacin dobar nacin eliminacije
 

Mrèela

New member
hvala na brzim odgovorima i savjetima.Ja sam razmisljao o izbijanju filtera ali u Sibeniku nemam nikoga ko moze preprogramirati kompjuter.Ima li kakvih drugih rjesenja. Razmisljao sam da umjesto FAP filtera stavim obicni lonac sa prigusnicama.Moram li i u tom slucaji raditi kompjuter? Mislio sam zadrzati one cjevcice na filteru.
Ne može nikakvo budženje.
Može da se očisti filter,a to slabe rezultate daje.
Može da se kupi nov filter,a on je skup,a pitanje je i aditiva koliko još imaš.
Najbezbolnije rešenje je:skinuti filter izbiti saće vratiš filter,da neko odradi uklanjanje iz kompijutera to bi bilo trajno i najeftinije rešenje. Ja sam na takvom autu to uradio za 150 evra,auto diše radi ko Doxa,a pre par dan sam i EGR zatvorio.Sve sam to radio zato što stalno se vozim u gradu. Tebe interesuje kako bi odradio to bez kompijuterskog uklanjanja,nikako. Ništa ne izbijaj ,seci ,vari drugu cev samo ćeš da napraviš veliki problem ,dok ga i kompijuterski ne isključiš. Eto ja toliko,a ti vidi,šta ćeš.:confused:
 

brane55

New member
Hvala Vam na brzini. Znaci nema druge nego preprogamirati komp.Sutra pocinjem traziti specijaliste za to mozda negdje blize nego Rijeka. (Split ili Zadar).
 

AX-ja

èudo jedno
Hvala Vam na brzini. Znaci nema druge nego preprogamirati komp.Sutra pocinjem traziti specijaliste za to mozda negdje blize nego Rijeka. (Split ili Zadar).
vjerovatno ima netko u splitu tko to moze napravit,samo potrazi dobro..
 

Mrèela

New member
Skidao i cistio.24 sata natopljen u nekoj tekucini za razgradjivanje cadji pa opran i osusen. Presao oko 150 km kada su se pocela paliti upuzorenja.Kada ugasim auto i ponovo ga upalim nema upozorenja.

Nije odstranoi kompjuterski iz sistema.
Ako je dobro opran,a pre toga nije uništen,morao bi da radi,ako ste vratili sve na svoje mesto . Imaju one dve sonde i ona šelna sa šarafom što spaj fap i cijev od auspuha,morao bi da radi. Kada daš gas jel lagano ide do 5000 obr.?
Ako da filter je čist. Može da je do eger ventila,a nije isključeno da el. turbine ne radi ispravno,rasteretni ventil na turbini podmazati ,možda zaglavljuje. Nisi radio dijagnostiku,pa ne mora da je do FAP-a,ovo sve pregledaj,a da i sva vakum creva ,da negde ne vuče falš vazduh.Kreni od creva,ona mala što imaju oko 5cm ,na svim el. ventilima egr-ru,a i na rasteretnom ventilu koji se nalazi na turbini.:D Srećno kolega!:cool:
 

brane55

New member
Sto mislite o novo FAP filteru.Nasao ga u Engleskoj za 133funte (oko 1200 kn) i besplatnim slanjem.Koliko bi trajao takav?Hoce li te popravke ili prepravke popraviti potrosnju.
 

AX-ja

èudo jedno
Sto mislite o novo FAP filteru.Nasao ga u Engleskoj za 133funte (oko 1200 kn) i besplatnim slanjem.Koliko bi trajao takav?Hoce li te popravke ili prepravke popraviti potrosnju.
pa manje ce te doc skidanje toga i posao sav nego taj novi komad.
i opet aditiv i opet upozorenja.
 

brane55

New member
Ako je dobro opran,a pre toga nije uništen,morao bi da radi,ako ste vratili sve na svoje mesto . Imaju one dve sonde i ona šelna sa šarafom što spaj fap i cijev od auspuha,morao bi da radi. Kada daš gas jel lagano ide do 5000 obr.?
Ako da filter je čist. Može da je do eger ventila,a nije isključeno da el. turbine ne radi ispravno,rasteretni ventil na turbini podmazati ,možda zaglavljuje. Nisi radio dijagnostiku,pa ne mora da je do FAP-a,ovo sve pregledaj,a da i sva vakum creva ,da negde ne vuče falš vazduh.Kreni od creva,ona mala što imaju oko 5cm ,na svim el. ventilima egr-ru,a i na rasteretnom ventilu koji se nalazi na turbini.:D Srećno kolega!:cool:
sutra krecem u provjeru crijeva jer je to i mene kopkalo. Turbina je nova(generalno reparirane prije 15 dana-6000 kn) pa su valjda sredili i ventil. Bez problema hvata 5000 RPM.
 

Mrèela

New member
sutra krecem u provjeru crijeva jer je to i mene kopkalo. Turbina je nova(generalno reparirane prije 15 dana-6000 kn) pa su valjda sredili i ventil. Bez problema hvata 5000 RPM.
Onda to nema veze sa fap-om ,ovo drugo pregledaj ,pa javi dokle si stigao,oteraj na kanal ili na dizalicu i vidi u posudi koliko imaš aditiva.Ovo drugo pogledaj obavezno!
Kolega ,kako je mogla da ode turbina na toliko kilometara,to je neverovatno. Koje si simptome imao?

Hoce li te popravke ili prepravke popraviti potrosnju.
Ako je ko moj 98kw 133ks i voziš po gradu onda je potrošnja tolika 12 i više.
 
Posljednje uređivanje:

brane55

New member
Kolega ,kako je mogla da ode turbina na toliko kilometara,to je neverovatno. Koje si simptome imao?
Sloro nikakve. Na putu mi je malo promjenila zvuk (kao tulenje) i nakon 300 km pojavila se upozorenja antipolution i ESP a nakon 1 km izbacio bijeli dim i ugasio se.Pokusao upaliti i vidio upozorenje za ulje tako da nisam ni probavao i pozvao slep sluzbu.Rekli su mi da se nekakva cijev za podmazivanje zacepila i pukla osovina turbine.

Ako je ko moj 98kw 133ks i voziš po gradu onda je potrošnja tolika 12 i više.
nije cisto grad. Sibenik je mali a voznja je Sibenik,Vodice ,Murter i slicno.
 

Mrèela

New member
Sloro nikakve. Na putu mi je malo promjenila zvuk (kao tulenje) i nakon 300 km pojavila se upozorenja antipolution i ESP a nakon 1 km izbacio bijeli dim i ugasio se.Pokusao upaliti i vidio upozorenje za ulje tako da nisam ni probavao i pozvao slep sluzbu.Rekli su mi da se nekakva cijev za podmazivanje zacepila i pukla osovina turbine.



nije cisto grad. Sibenik je mali a voznja je Sibenik,Vodice ,Murter i slicno.
Ovo crevo http://service.citroen.com/docpr/affiche.do?ref=060001172018A&refaff=0600 01 172018A&idFct=FCT0512,a ima jedo malo sito koje se zaprlja,a oni to ne očiste i turbina ,opet dim.

Sloro nikakve. Na putu mi je malo promjenila zvuk (kao tulenje) i nakon 300 km pojavila se upozorenja antipolution i ESP a nakon 1 km izbacio bijeli dim i ugasio se.Pokusao upaliti i vidio upozorenje za ulje tako da nisam ni probavao i pozvao slep sluzbu.Rekli su mi da se nekakva cijev za podmazivanje zacepila i pukla osovina turbine.



nije cisto grad. Sibenik je mali a voznja je Sibenik,Vodice ,Murter i slicno.
Pa,malo egr,fap, prljav filter,loše gorivo,filter zračni,turbina ako je bila loša i eto nakupi se. Koliki ti je prosek brzine pri toj potrošnji?
 

brane55

New member
Ovo crevo http://service.citroen.com/docpr/aff...dFct=FCT0512,a ima jedo malo sito koje se zaprlja,a oni to ne očiste i turbina ,opet dim.
nemogu otvoriti ovaj link. Kolega ako ti mozes kopiraj samo sliku i posalji mi e-mail [email protected];)

Ovo crevo http://service.citroen.com/docpr/affiche.do?ref=060001172018A&refaff=0600 01 172018A&idFct=FCT0512,a ima jedo malo sito koje se zaprlja,a oni to ne očiste i turbina ,opet dim.


Pa,malo egr,fap, prljav filter,loše gorivo,filter zračni,turbina ako je bila loša i eto nakupi se. Koliki ti je prosek brzine pri toj potrošnji?
potrsnja je nakon generalnog ciscenja filtera presao oko 400 km prosjek 30
 
Na vrh