Automatik trese dok ga se drži kočnicom

raccad

Member
C5 2007 automatik 6 brzina
Normalno šalta brzine i prema gore i dole.
Kod zaustavljanja auto je nemoguće držati na kočnici, jer silom kreče u groznu trešnju motora. Kao kad na običnom mjenjaču ne stisnete kuplung. Auto poskakuje i u rikvercu.
Jel neko ima slična iskustva?

Poruka Moderatora:
Naslov promijenjen u skladu s Pravilima foruma
Ukoliko otvarate novu temu, obratite pažnju da njen naslov bude deskriptivan
 

Automatic

Well-known member
Ak je baš tak onda te muči konverter(wangler).DA li lupi kad ga staviš iz P u D pa onda počinje to grozno navijanje i šrotanj e ili smo u vožnji kad mjenja brzine prema dolje kod sve manje brzine je sve veća vibracija?Znači kad stojiš na mjestu bez vožnje i staviš ga u D tog momenta počinje šrotanje i auto hoče na silu krenuti.Može biti još faktora ali sve upučuje na konvertor .Ipak trebalo bi dobro pogledati gdje se čuje to šrotanje prije neke veće dijagnoze.LAko moguće da se i rikverc raspal pa nekaj nekam došlo ili se kaj odpustilo
 

raccad

Member
Ništa ne lupa normalno prebacuje brzine i pod velikim i malim gasom.
Kad auto krene sve je normalno ali kad treba stati kao da ne odvoji spojku.
U rikvercu isto normalno ubaci bez lupanja auto krene i onda nemreš stati.
Osječaj je najbliži tome zaustavljaš auto a ne stisneš kuplung.
Preporuka za majstora u Zg. i okolica.
Hvala
 

Automatic

Well-known member
Znači nema onog proklizavanja na leru sa nogom na kočnici nego krepa motor ili ga muči i šrota.Trebalo bi vidjeti i čuti ali mislim da je konvertor otišao ili nešto došlo u njega što je mala vjerojatnost ali može biti da se rikverc razletio pa nešto povukao.U zagrebu znam jedino MAslića na remetincu ali će koštat da boli glava.Javi se na pp ak niš ne riješiš.Ak je ono kaj mislim mora ić sve dole i getriba širom radi smeća i da se vidi pumpa.U principu sve širom jer se po ovom radi o mehaničkom kvaru i treba vidjet gdje je nastao kvar
 

raccad

Member
Otišao je torque converter kako su dečki i predpostavljali. Stavljen je novi i sad je sve ok.
U jednom prijašnjem postu pisao sam kako auto u šestoj pri 90 km/h trese i lupka to je početak odlaska convertera.
LP
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Otišao je torque converter kako su dečki i predpostavljali. Stavljen je novi i sad je sve ok.
U jednom prijašnjem postu pisao sam kako auto u šestoj pri 90 km/h trese i lupka to je početak odlaska convertera.
LP
Šteta što je bio otišao. Drago mi je da si riješio i hvala ti na povratnoj informaciji.
Gdje i pošto, ako nije tajna, si radio servis?
 

raccad

Member
Auto je kupljen u 11 mj. u Citroenu u Kovinskoj sa 173.000 km. tako da sam to riješio kod njih.
Popravak je koštao 9.000 kuna ali su mi izašli u susret pa sam platio nabavnu cijenu convertera 4.000 kn a oni su ostalo (ulje, filter , 10 sati rada).
Uglavnom svaka im čast.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Super!
Èini se da u Kovinskoj rade dobar posao. Barem je tako zaključiti prema broju pozitivnih iskustava na forumu od tamo.
 
Na vrh