Pozdrav svima !
Neocekivanim spletom okolnosti postao vlasnikom Citroena Berlinga III Multispace 1.6 HDI 92KS 2012g. s 115k km, s urednom servisnom i od poznatog vlasnika. Auto je u globalu besprijekoran osim jednog detalja koji se manifestira s gasenjem motora u voznji.
Nema nekog pravila, znam napraviti 300 km u jedno podne s desetak stajanja bez da se ugasi, a nekad mi se ugasi dva puta u par kilometara. Primjetio sam kako se najcesce gasi kod tranzicija iz rezima voznje npr. dodem s puta i kad cekam da se otvori garaza ugasne ili kad ga upalim i krenem s parkinga ugasne se prilikom kretanja nakon prvog crvenog. Nekako imam dojam da se ne gasi ako ga u tim trenucima drzim na vise gasa i kasnije mijenjam brzine.
Gasenje izgleda ovako:
- samo utihne u voznji i upali se ikona motora bez ostatka lightshowa, dakle sve izgleda kao da radi. Pomekad se niti ne upali ikona motora.
- nekad sekundu prije prethodi ne primanje gasa
- obicno je dovoljno oduzeti i dati kontakt te instant upali
- ponekad ta opcija ne pali i nakon sto odradi checkin uopce ne zeli pokrenuti anlasanje. U tom slucaju izvaditi kljuc i onda pali bez problema.
Uglavnom uvijek je gasenje na malim brzinama i isto takvim okretajima, nema pravila jel vruc ili hladan.
Moj seoski Meho je s njima verziran i prema njemu Lexia ne biljezi bas nikakakv konkretan problem i nakon pregleda motora (zamijenili sito na usisu turbine i popratne sitnice, preventivno) ne vidi bas nikakve probleme, specijaliziran mi je dostupan tek nakon praznika.
Ovaj vikend smo otkopcali i s kvalitetnim kontakt sprejem temeljito ocistili sve dostupne konektore u motornom prostoru i zamijenili akumulator koji je poceo pokazivati bolezljivost - nista se nije promijenilo.
Da li netko ima ideju sto ga muci ?
Neocekivanim spletom okolnosti postao vlasnikom Citroena Berlinga III Multispace 1.6 HDI 92KS 2012g. s 115k km, s urednom servisnom i od poznatog vlasnika. Auto je u globalu besprijekoran osim jednog detalja koji se manifestira s gasenjem motora u voznji.
Nema nekog pravila, znam napraviti 300 km u jedno podne s desetak stajanja bez da se ugasi, a nekad mi se ugasi dva puta u par kilometara. Primjetio sam kako se najcesce gasi kod tranzicija iz rezima voznje npr. dodem s puta i kad cekam da se otvori garaza ugasne ili kad ga upalim i krenem s parkinga ugasne se prilikom kretanja nakon prvog crvenog. Nekako imam dojam da se ne gasi ako ga u tim trenucima drzim na vise gasa i kasnije mijenjam brzine.
Gasenje izgleda ovako:
- samo utihne u voznji i upali se ikona motora bez ostatka lightshowa, dakle sve izgleda kao da radi. Pomekad se niti ne upali ikona motora.
- nekad sekundu prije prethodi ne primanje gasa
- obicno je dovoljno oduzeti i dati kontakt te instant upali
- ponekad ta opcija ne pali i nakon sto odradi checkin uopce ne zeli pokrenuti anlasanje. U tom slucaju izvaditi kljuc i onda pali bez problema.
Uglavnom uvijek je gasenje na malim brzinama i isto takvim okretajima, nema pravila jel vruc ili hladan.
Moj seoski Meho je s njima verziran i prema njemu Lexia ne biljezi bas nikakakv konkretan problem i nakon pregleda motora (zamijenili sito na usisu turbine i popratne sitnice, preventivno) ne vidi bas nikakve probleme, specijaliziran mi je dostupan tek nakon praznika.
Ovaj vikend smo otkopcali i s kvalitetnim kontakt sprejem temeljito ocistili sve dostupne konektore u motornom prostoru i zamijenili akumulator koji je poceo pokazivati bolezljivost - nista se nije promijenilo.
Da li netko ima ideju sto ga muci ?