Berlingo III HDI i gasenje u voznji

AndrejX

New member
Pozdrav svima !

Neocekivanim spletom okolnosti postao vlasnikom Citroena Berlinga III Multispace 1.6 HDI 92KS 2012g. s 115k km, s urednom servisnom i od poznatog vlasnika. Auto je u globalu besprijekoran osim jednog detalja koji se manifestira s gasenjem motora u voznji.

Nema nekog pravila, znam napraviti 300 km u jedno podne s desetak stajanja bez da se ugasi, a nekad mi se ugasi dva puta u par kilometara. Primjetio sam kako se najcesce gasi kod tranzicija iz rezima voznje npr. dodem s puta i kad cekam da se otvori garaza ugasne ili kad ga upalim i krenem s parkinga ugasne se prilikom kretanja nakon prvog crvenog. Nekako imam dojam da se ne gasi ako ga u tim trenucima drzim na vise gasa i kasnije mijenjam brzine.

Gasenje izgleda ovako:
- samo utihne u voznji i upali se ikona motora bez ostatka lightshowa, dakle sve izgleda kao da radi. Pomekad se niti ne upali ikona motora.
- nekad sekundu prije prethodi ne primanje gasa
- obicno je dovoljno oduzeti i dati kontakt te instant upali
- ponekad ta opcija ne pali i nakon sto odradi checkin uopce ne zeli pokrenuti anlasanje. U tom slucaju izvaditi kljuc i onda pali bez problema.

Uglavnom uvijek je gasenje na malim brzinama i isto takvim okretajima, nema pravila jel vruc ili hladan.

Moj seoski Meho je s njima verziran i prema njemu Lexia ne biljezi bas nikakakv konkretan problem i nakon pregleda motora (zamijenili sito na usisu turbine i popratne sitnice, preventivno) ne vidi bas nikakve probleme, specijaliziran mi je dostupan tek nakon praznika.

Ovaj vikend smo otkopcali i s kvalitetnim kontakt sprejem temeljito ocistili sve dostupne konektore u motornom prostoru i zamijenili akumulator koji je poceo pokazivati bolezljivost - nista se nije promijenilo.

Da li netko ima ideju sto ga muci ?
 

Zmix

New member
-Regulator pritiska goriva
-Senzor pritiska goriva
-Senzor radilice
-Filter goriva
-EGR ventil
-Loše gorivo
-Prljavština iz rezervoara
-Slabo ti to teraš :D Produvaj taj auto onako momački! ;)
 

AndrejX

New member
Nakon 20+godina s benzincima od podosta konja bas mi se nekako svidjelo taljigati polako u dizlu :)

Dakle cekam specijalca pa neka on izrekne svoj prijedlog prckanja :)

Gorivo je kvalitetno s novih Petrol/Lukoil, zaboravio sam napisati kako je veci dio kilometraze odradio s bezbroj dnevnih paljenja i kracim rutama od par kilometara, srecom na moru. Zanimljivo da ostala njegova dva vrsnjaka na istoj duznosti nemaju nikakvih problema.
 

zgf

Što mu je taj 'lampièar'?
Imao sam nedavno slican problem na 2.0 HDi iz 2002-ge, na momente bi slabo vukao ili se cak ugasio.
S tim da mi se bila upalila zaruljica za dijagnostiku motora.

Majstor mi pronasao izlizani kabel i promijenio konektor senzora pritiska goriva, par stotina Kuna i sad vozi k'o nov.
 
Na vrh