Bijeli dim pri jutarnjem paljenju

converse010

New member
Poštovanje,

imam Citroena C5 2.2 HDi iz 2005. godine sa 200.000 km. Jednog jutra sam upalio auto i počeo je ići bijeli dim koji je nestao čim se auto zagrijao. Na sistemu mi se ništa ne pojavljuje. Auto ide ko zmaj. U čemu bi mogao biti problem?
 

converse010

New member
auto normalno pali i radi i ubrzava.isao sam ujutro na posao i malo je dimio onda sam isao natociti gorivo jer je bio na rezervi i prestao je dimiti
 

Automatic

Well-known member
Pozdrav.Ovo ujutro je normalno pošto se radi o kondenzatu koji je nastao zbog velike razlike temperature kad se automobil ugasi ,jer je došlo hladnije vrijeme.Kod svih automobila je ista stvar.Kad mu date gas izađe malo crnog dima a to je jer vam je auto diesel.Automobil vam može bijelo dimit još nekoliko kilometara dok se ne poveća temperatura samog ispuha.Što jača zima to veći kondenzat i dimljenje.U zimi zna bit cijeli oblak na ispuhu pogotovo dok je auto pod čokom.Kad bi otišao dihtung glave onda bi vam jako trošio rashladnu tekučinu(antifriz),temperatura bi se digla i dim bi išao na ispuh ko da je lokomotiva i kad bi auto bio zagrijan te automobil ne bi dobro radio_Ovo sve nije nikakvi kvar i možete se voziti
 

deda

New member
Kad prdne dihtung onda što se motor bolje zagrije to bolje pari na auspuh.Na mojem GA i Amiju pošto se rjetko vozi dalje,auspuh se skoro nikad ne zgrije kak treba,tak da prvih kilometri hiće vodu na auspuh na litre koja se stvori od kondezacije.
 

Automatic

Well-known member
Kad prdne dihtung onda što se motor bolje zagrije to bolje pari na auspuh.Na mojem GA i Amiju pošto se rjetko vozi dalje,auspuh se skoro nikad ne zgrije kak treba,tak da prvih kilometri hiće vodu na auspuh na litre koja se stvori od kondezacije.
Kad kaplje kondenzat na auspuh to je znak da je motor dobar.Kad izgori dihtung i kad bi tak hital vodu nebi ni radil.Na svim autima koji imaju dobar rad motora na auspuhu zna kapat voda dok auto radi.Ovo gore stoji kad je vruć dimi ko lokomotiva i pod gasom i pod lerom.
 

Automatic

Well-known member
Baš me briga,ovi auteki nemaju vodu i nemaju dihtung na glavi,pa nema kaj zgoret.
Deda tak nekaj si moram i ja kupiti kad bez tog sveg funkcionira.To je ko na bubi.Nekad sam na wartburgu tražil čep za ulje i mjerač.I ti bi mogel prekontrolirati nekad do ko:Dliko drži antifriz ide ti zima znaš.
 

DR77

New member
bok! meni na c5 2.2 hdi 2008 od nedavno bijeli dim iz motora, u kabini smrdi, ne uvijek, dim dolazi izmedju motora i kabine... :confused:
iako lagani smrad ispusnog plina osjecam u kabini vec duze vrijeme. mali servis napravljen prije 4 mj.
 

Mrèela

New member
bok! meni na c5 2.2 hdi 2008 od nedavno bijeli dim iz motora, u kabini smrdi, ne uvijek, dim dolazi izmedju motora i kabine... :confused:
iako lagani smrad ispusnog plina osjecam u kabini vec duze vrijeme. mali servis napravljen prije 4 mj.
Možda se zapalio FAP filter izlazi bjeli dim i jako smrdi,a može biti i do egr ventila.
Malo bolje opišite to s bjelim dimom .Jel to na auspuh izlazi ili u motornom prostoru?
kako auto ubrzava i kako radi u leru? Ovo za smrad u kabini ,kada je promenjen filter,a trebalo bi i dezinfekcija ,uzmi nešto u spreju i probaj.
 
Posljednje uređivanje:

DR77

New member
Možda se zapalio FAP filter izlazi bjeli dim i jako smrdi,a može biti i do egr ventila.
Malo bolje opišite to s bjelim dimom .Jel to na auspuh izlazi ili u motornom prostoru?
kako auto ubrzava i kako radi u leru?
izlazi u motornom prostoru. ubrzava na uobicajen nacin, ne vidim promjene. u leru ponekad zna lagano podrhtati uz istovremeni prekid u zvuku brujanja motora. vec duze u kabini smrdi, al nikad nisam vidio dim. danas ga ujutro, kad je bio hladan, nije bilo.
 
Na vrh