Boja s auta mi otpada (ljušti se)

Fex

Member
Vezano za moj upit oko ponovnog ljuštenja boje na istom mjestu kažu oni ovako:
prvo su me otpilili jer nemam zadnji servis kod njih prošle godine. Kao tad se radi pregled na koroziju. I kao oni nemaju osnova da uopće šalju zahtjev za reklamaciju.
(Mislim si :cenzura::cenzura::cenzura:eno. Moram radi garancije od 12 godina na hrđu vozit auto u ovlašteni servis 12 godina :) )
Reko ok. Kuzim to. Ali ja ne trazim novu garanciju vec reklamiram vec odradeni posao koji je bio u roku kad je auto kod njih servisiran.
reko nakon 3 god boja izbije na identičnom mjestu, očito da je neki vrag s limom. Ili je tvornicka greska i nes izbija iz aluminija ili je lakiranje loše odrađeno.
Kaze ajd da je nakon godine dana to opet se ljustilo onda bi jos mogli nes al ovak proslo 2,5 god pa kao ništa. Reko to mi nema logike. Sta ja imam s tim koliko je vremena proslo.
Rekao je da ce mi javit kad vidi s direktorom..
 

ZlatkoC4

Well-known member
Nemoj me držati za rječ alli mislim da je na boju 2g.gar. A na prhrđavanje 12g. S tim da si odradio mislim četvrtu god pregled na kroziju. Tak neš bih trebalo biti
 

Fex

Member
Ispod te boje lagano se vidi točkica hrđe. A vidit ću hoće sta javit. Al po nastupu mislim da nista od tog. Inace su do sad bili korektni. Izgleda je to neki seoski lakirer zbrljavio tam u buzinu. I sad se mogu slikat. A nis poslat mail u citroen hr ako ovi nis ne rjese. Ako ni to ne upali vozit to dok se ne oljusti vise pa lakirat sam..
 

vborovic

C5 modifikator
Da dopunim svoje brige, ono što se zapravo kod mene ljušti nije boja, nego gornji sloj bezbojnog laka, koji nakon udarca postane "plastičan", i onda krene u svim smjerovima, i otpada/puca prilikom pranja, ili sam od sebe nakon nekog vremena, i tako mi se širi po onom plastičnom dijelu kod chevron znaka na haubi (uski komad plastike)
 

Randy5

Active member
Ja sam mamu, kad je kupovala novi Saxo diesel, nagovorio da uzme metalik boju (crvena) jer joj neće izblijediti na suncu, odn. neće se vidjeti ružni prijelazi u nijansi. Sad joj se ljušti taj metalik premaz i ostaje mat na nekim djelovima koji sigurno nikad nisu bili udareni, npr. zadnji dio krova. Šteta, auto je prošao tek 50 tisuća km, ona je nosila pred zgradu kantu s vodom i spužvu da ga pere ili ga dala prati u ručnoj praonici.
Isti problem je imao ženin rođak na Xsari I generacije, isto na metalik crvenoj boji.
Sad je jedino rješenje farbanje tog dijela ili cijelog auta.
 

liberty

Well-known member
idući put uzimam bijelu boju
nemam loših iskustva s metalikom ali mi je zahtijevniji za održavanje + nadoplačujje se
a meni je svejedno jer dok vozim ni ne vidim boju
 

joys3

New member
I meni se ljusti kod blatobrana iznad prednjeg desnoga tocka kod pranja i naprijed maska... Ocito nas ima dovoljno sa tim problemom:(
 

deda

New member
To je problem kod svih,nema marke auta kojoj se ne ljušti lak nakon x godina.Ebala ih ta tehnologija.baza - akril.To je samo za šminku,a šminka nikad ne traje dugo,pa ni na babi.
 

Krky

Lakerski profesionalac
Meni se bezbojni znal kroz godinu dvije pod minivašom ljuštiti ako silim sa bezbojnim a da ne pričekam da se kvalitetno osuši baza..
I jedanput kad sam nepažnjom del zeru više utvrđivača u bezbojni, recimo ide točno 50% a ja sam del 60%, i kad se dobro osušil, nakon tjedan dva je na mijestima neprimijetno ispucal i minivaš ga je oped skidao..
 
Na vrh