chewap
Mesožder
Prije tjedan dana sam ugradio Landi renzo plinski sistem u svoj C4 i imao sam prvi problem da se znao ugasiti u leru na semaforu da trokira kod bilo kojeg paljenja na benzin. Vratio sam se natrag da ga srede i sad više nema problema kod paljenja niti se gasi dok stoji ali zato sam primjetio da na plinu oscilira broj okretaja po zvuku motora. Spojio sam svoj OBD i očitao na benzinu da se broj okretaja mijenja otprilike 750-850, a na plinu 650-850 zagrijan na plinu od 750 do 950. Na pokazivaču propusnosti goriva na dijagnostici na benzinu bilo je 15-16cc/m, a na plinu je raslo i padalo od 14-21cc/m.
Na znam sad dal da idem natrag da provjere ili je to normalno stanje kad se prebaci na plin?? Probao sam to isto kod prijatelja koji ima na Kiji ugrađen mislim da je reko Tomasetto i kod njega su sve stavke jednake nema nikakvih oscilacija između plina i benzina.
Bio danas kod njih i spojili su ga na svoju dijagnostiku i utvrdili da je pomaknuta mapa goriva kada su čeprkali po nečemu s gasom da bi popravili trokiranje na benzinu. Trebao bih odvesti 100km na benzinu i da dođem u ponedjeljak. ja pri kraju sa živcima.
Na znam sad dal da idem natrag da provjere ili je to normalno stanje kad se prebaci na plin?? Probao sam to isto kod prijatelja koji ima na Kiji ugrađen mislim da je reko Tomasetto i kod njega su sve stavke jednake nema nikakvih oscilacija između plina i benzina.
Bio danas kod njih i spojili su ga na svoju dijagnostiku i utvrdili da je pomaknuta mapa goriva kada su čeprkali po nečemu s gasom da bi popravili trokiranje na benzinu. Trebao bih odvesti 100km na benzinu i da dođem u ponedjeljak. ja pri kraju sa živcima.