Èisto sasvim lično mišljenje - čini mi se da je 1.4 HDi u karoseriji C2 VTR već fina zujalica, i ako se želi još dodatno nasvirati - naravno da može uz nečiju želju, volju i novac, s tim što bi tada verovatno trebalo ugraditi i druge delovi koji će podržati to, recimo možda kočne delove više klase, eventualno bregasta i sl. Onda se možda shvati da je za tako nešto možda bilo zgodnije sve to raditi na drugačije koncipiranom autu/motoru.
Sa 1.4 HDi se može promuvati svuda uz mali utrošak goriva, naravno ima izraženu turbo rupu - pa mi se čini da bi pretvaranje toga u sportsku varijantu otprilike bilo veća dara nego mera.
Btw,
Sreća, pa nije hidraulički i ne znaš koliko si sretan zbog toga
koliko ja vidim u servisnom uputstvu na eng. jeziku iz 2005. (inače nije navedeno godište tog C2) kvačilo je i kod C2 hidraulično (kao i kod c3 i pluriela) - odnosno napomena na 148. strani kaže sledeće:
NOTE: All the clutches are «push»type with hydraulic control.
Mislim, npr. kod c3 1.4 HDi 8HZ iz 2006. sa MA5 menjačem (koji dakle ima isto kvačilo kao i C2 istog tipa) nema sajle kvačila. Takođe, ne znam zašto bi bila neka nesreća sa hidrauličnim kvačilom kad ono korektno fukcioniše (osim toga je u servisnom uputstvu jasno naznačeno kako se ono podešava - strana 150 i 151 istog dokumenta - pogledati moj donji post i kliknuti link na kraju posta
https://www.citroenforum.hr/175891-post6.html).
Hoću da kažem da nisam baš čuo za bitne probleme na vozilima c serije zbog hidrauličnog kvačila (a npr. jesam sa onima na sajlu). Sad, naravno da možda i ne znam nešto bih trebao da znam.
Eventualan problem sa potrošenim kvačilima su imali pojedini vlasnici citroena bez obzira da li je hidraulično ili na sajlu (c3, c2, xsara picasso) - gde su svojevremeno bila ugrađena Luk kvačila (korpa, lamela, potisni ležaj) kao prva/fabrička ugradnja, pa je primećeno da ukoliko se ugrade Valeo kvačila onda ona rabljenjem ne postanu toliko teška/tvrda (tzv. bildersko kvačilo) za potezanje kao što se to desi sa Luk (Valeo i Luk su prva ugradnja, kako za koji model - po pravilu je Luk kao prva ugradnja išao u modele sa HDi, dok je Valeo išao na iste modele sa benzinskim motorima).
Inače, problem sa kvačilom mogu da potvrdim kada semering poluosovine procuri, pa transmisiono ulje navlaži lamelu zbog čega ona manje/više proklizava. U tom slučaju možemo samo da zahvalimo da ceo set za 1,4 HDi nije preterano skup, dakle oko 100 evra.
***
Sad, ako se ide na to da se vozi, kako bjelivuk kaže, samo u jednoj fazi života - ovo što sam napisao može da se i zanemari.