C2 HDi - iskustva i mišljenja

kix hdi

New member
pozdrav svima :hello: jos sam relativno nov ovdje na forumu ali me zanima vase misljenje i iskustva o c2 hdi jer sa vlasnik navedenoga ,a i imao bi par pitanja o nekim preradama i vase misljenje o njima:)
 

Vedran

New member
Re: C2 hdi -misljenja i iskustva???

Šteta kaj se kod nas nije prodaval 1.6 HDi VTS, to mi je baš zanimljiv auto....
 

1587 VTS

New member
Re: C2 hdi -misljenja i iskustva???

Pozdrav :hello: Za iskustva o C2 opcenito mozes procitat u ovoj temi, dosta sam toga i ja napisao, a za motor se slazem s Lakyem. Stvarno simbolicno trosi, vozio sam ga dosta u C3, u C2 popije mozda i koji dl manje ;) Za gradske rute po meni idealna motorizacija, a ima dovoljno snage i za međugrad. Vjerojatno mislis remap na 90 ks?

Šteta kaj se kod nas nije prodaval 1.6 HDi VTS, to mi je baš zanimljiv auto....

Mozda je steta, al vidis, meni osobno oznaka VTS ne staje u istu recenicu s oznakom HDi, sportske afinitete nikad ne bi nasao u dieselu jer je to masina kojoj je efektivni raspon okretaja jedva 2000. Svaka cast brzoj stedljivoj voznji, al to mi nema poriv koji vuce na jurcanje, a ako govorimo o VTS-u, to mu je prvenstvena namjena i za to je genijalan autic za onog koji ga zna vozit, a tu ces se sigurno i sam prepoznat ;)

Isti 1.6 HDi 16v se ugrađivao u mini cooper D (sad stavljaju ovog modificiranog s 8v) i ja se doslovno igram s njim.

1.6 HDi 110 su poceli u VTS ugrađivat nakon ovog zadnjeg redizajna (kao sta si rekao, kod nas ga nisu uvozili), a u RH je opcenito prodano jako malo auta iz te serije. U splitu sam vidio samo jednog takvog, sivog VTR-a s motorom 1.4i (i tu su kombinaciju od redizajna bili ubacili). A taj zadnji redizajn mi osobno isto nije po gustu jer mi se ne sviđa prednji kraj (koji je u biti jedino sta su mijenjali uz veci znak nazad), identican je branik svima od 1.1.i do VTS-a, izgleda mi puno uzi i visi jer su ukinuli ona "krilca" od starog R/S-a i ima one nelakirane plasticne umetke koji mi nikako nisu sjeli :mad: Iako je to mozda stvar ukusa :confused:
 

1587 VTS

New member
One plastike oko maglenki na redizajnu su promasaj, ljepsi je prvi model
i ja isto mislim :) I to bas ovaj koji ja imam kad su napravili blagi redizajn 2005. :D jer ima ljepsu unutrasnjost s boljim materijalima i ljepse instrumente grafike po uzoru na C4 (iako su makli pokazivac temperature vode :mad::twisted:)
Razlika između ovog mog (model 2005.) i prve varijante (model 2003.) izvana su samo stop svjetla i bocni zmigavci. S tim da su na modelu 2005. napravili neke "nevidljive" stednje tipa rezervne gume na celicnoj felgi (prvi je imao aluminijsku kod VTR/VTS) i makli su onaj poklopac na donjim vratima prtljaznika s unutarnje strane tako da pretinac nema funkciju. Ili su to mene zafrkali pa mi ga nisu isporucili :confused: :mad: Al ne vidim nikakve vodilice ni britvele pa ne znam kako bi se mogao uklopiti, samo je izdubljena rupa. Al nije mi velika tuga jer ja to ne koristim :meh:
 

1587 VTS

New member
A ona polica od gepeka svaki dan radi drukciji zvuk hehe
Aha, hehe, samo da mi je vidit inzenjera koji ju je projektirao, tome treba odma sve oduzet LOL Iako se rijesi na banalan nacin, stavio sam malo gume u utor i sad je sve ok.
Takvo rjesenje police koja se dize skupa s vratima prtljaznika je i na staroj generaciji twinga, al kod njega kad se zatvori nema dodira ni sa kakvom plastikom nego slobodno stoji vezana za vrata prtljaznika pa nema nikakvog suskanja. Ne znam jesam dovoljno dobro opisao, al rjesenje je u svakom slucaju bolje :D
 

gox

New member
Darko, tvoj model VTS-a je najljepši, meni :D Redizajnov prednji kraj mi se opće ne sviđa.

Što se tiče C2 VTS HDi, nešto sam gledao na UK forumu, da se fino iz tog izvuć ks, ispuh, usis, remap i na cca 140ks sa xxxnm u tom autiću bi to trebalo bit ludilo. Slažem se da nije isto dizel i benga za ganjanje, svaki na svoj način dobar. Benzinac se vrti, zakon zvuk, tu i tamo pukne iz cijevčice itd., dok kod dizela onaj zvuk umora kad se približava 4k rpm, ali opet, ima onaj šus momenta oko 2k rpm što obožavam kod diesela kad te zaljepi onako + manja potrošnja.

Nebi se žalio ni na jednog od ta dva :D
 

1587 VTS

New member
Hvala, majstore! :) Cekao sam ga tad par mjeseci jer kad sam ga odlucio uzet, taman sam vidio najave i slike redizajna pa sam se odlucio pricekati da se ne ponovi ista greska kao sa saxom kad je odmah iduci mjesec dosao novi model. Tako da je moj upao godinom proizvodnje u 2006.

Diesel je obicno i tezi tako da tezak nos kvari lezanje i drzanje u zavojima. Kod C2 bi to bilo posebno izrazeno jer on nazad nema skoro nikakvo opterecenje, mozemo ga ti i ja podignut :D Diesel je u svakom slucaju stedljiviji, al kad ga gazis, moze i on popit skoro ko benzinjara..

Svako po svom gustu, al kad je jurnjava i ganjanje po zavojima u pitanju, tu sam osobno zagrizeni benzinas, a opet, kad bi uzimao sebi auto za grad i normalnu upotrebu, osim 1.4 HDi me ne bi nista zanimalo.
 

Vedran

New member
Diesel je obicno i tezi tako da tezak nos kvari lezanje i drzanje u zavojima. Kod C2 bi to bilo posebno izrazeno jer on nazad nema skoro nikakvo opterecenje, mozemo ga ti i ja podignut
Sve prije toga si ispravno napisal, ali 1.6 hajdi ti nije puno teži od od tu5jp4s tak da mislim da se ne bi nekaj drukčije vozilo, a i ovi naši ionak gule prek nosa...lepo je imat puno momenta:whistling:ja sam već u godinama kaj mi se ne da čepit do panja stalno tak da ti ja C2 i ubrzavam na getribu...onak na 6-7 banki u petu pa volanim samo:rolleyes:

Inače i meni je najbolji ovaj redizajn 2005 pogotovo jer se da isključiti invalidsko pomagalo skroz, a ne samo do 50 km/h
 

1587 VTS

New member
Inače i meni je najbolji ovaj redizajn 2005 pogotovo jer se da isključiti invalidsko pomagalo skroz, a ne samo do 50 km/h
Hehe, to i ja cijenim, a i citroen vjerojatno ima povjerenja u svoje vozace, haha :D Jel to znaci da ga model 2003 nije mogao iskljuciti skroz?

Znam da prvo procure preko nosa, zato sam i skeptican prema jos tezem dieselu. Tj. mislio sam da je ipak tezi, ako kazes da nije, vjerujem, nisam gledao masu :whistling:
A i u legiji saxu VTS je benzinjara TU5J4, uvijek mi je bila zelja provozat taj auto, dobra stara skola :wub:
 

Vedran

New member
Je, 2003 može skroz, ali iza neke 2006 nemreš (barem ne na gumb:angel:),a još uvijek linija kao naš...

Saxo je do jajcih;) ja ga se još uvijek malo bojim i ne znam ići ni blizu kolko stvarno može, ali sad kad bu gotov bumo rundali kilometre pa će biti u redu...limarija je dost jeftina :cool:
 

1587 VTS

New member
Je, 2003 može skroz, ali iza neke 2006 nemreš (barem ne na gumb:angel:),a još uvijek linija kao naš...
Vidis, nisam to znao.. Iako, moram priznat da me ta stvarcica na pocetku naseg druzenja par puta spasila u najmanju ruku unistene felge il natucenog lima, kad sam prije 5 godina onako zelen nakon 50 ks sjeo u bolid sa 125 ks i potjerao ga junacki kroz zavoje :D Sad je druga prica, iskljuci dugme i uzivaj Misko :angel:
 

kix hdi

New member
Re: C2 hdi -misljenja i iskustva???

remap sam vec napravio i mali ide ko strijela :grin: ,a zanima me ima li tko kakvih iskustava u vezi skidanja katalizatora... da prodise punim "plucima" :grin: ,a sto se voznje po zavojima tice svladao sam taktiku manjeg klizanja preko nosa s obzirom da nemam abs,esp,itd... :p vec cisti brutalis vulgaris autic :) te su me motoristi zamrzili kad ih pratim po zavojima LOL
 

1587 VTS

New member
Re: C2 hdi -misljenja i iskustva???

zanima me ima li tko kakvih iskustava u vezi skidanja katalizatora... da prodise punim "plucima"
Ja imam iskustva sa "skidanjem" katalizatora kod benzinca i to je pravi potez! Uz sve mi se i potrosnja smanjila :) Imas sve detaljno napisano u mom topicu.
Na koliko je podignuta snaga? Jesi radio na usisu?


te su me motoristi zamrzili kad ih pratim po zavojima LOL
ROFL To se cijeni ;)
 
Na vrh