C3 1.4 HDi ne pali

Josip27

C3 HDI
C3, 1.4 HDi (2004. godine) odjednom neće upaliti. Taj dan je bio dva puta palio. Treći put nije htio. Odspojio sam klemu na petnaestak minuta, pa još toliko pričekao. Nakon što sam ga pokušao upaliti, uključile su se lampice, no bez verglanja.

Auto mi stoji u gradu na parkingu. Ima li netko ideju u čemu bi mogao biti problem?
 

Josip27

C3 HDI
Akumulator :confused::hmmm:
zašto mislite na akumulator ako mi radi kontrolna ploča, retrovizori,,,,,,svjetla uistinu nisam gledao ali mi se čini da je akumulator OK (mada je star minimalno 5 godina),,,,može li kod slabog akumulatora biti takvih simptoma,,,,,da se kada okrenem ključ u start položaj apsolutno ništa NE ÈUJE,,,??
 

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
zašto mislite na akumulator ako mi radi kontrolna ploča, retrovizori
Zato kaj za anlaser treba puno više struje, zapravo treba najviše struje. Nemreš usporediti potrebnu količinu struje za lampicu i za anlaser.
Ak imaš HAK, zovi pomoć na cesti. Majstor bu provjeril struju odma, pa bu probal ga startati z kablovima.
 

ZoxPa

Member
meni je tako zaverglao i u pola verglanja stao. Okrenem ključ ponovno i ništa. Uzmem unimer i izmjerim napon na akumulatoru : 10 V. Znači probila jedna ćelija na akumulatoru starom 8 godina(prvi,originalni akumulator). Zamijenio akumulator i sve OK.
 

Nicol

AK HBT Racing
pa probaj ga upaliti na kablove, to je najjednostavnije... ak ne upali onda ideš dalje, al po redu...eliminiraš jedno po jedno, al prvo akumulator..
 

Josip27

C3 HDI
Jučer nije htio upaliti. Ostao preko noći u gradu i ja došao sutra i kresne isprve naravno. Nakon 15 minuta ugasim i opet upalim i kao sada je sve OK, ali ponovo ga ugasim nakon 10 minuta i idem ga ponovo upaliti nakon 20-ak minuta kad ono ništa. Odšlepao sam ga kod majstora. U srijedu javim. Ja ali i svi sumnjamo na automat na anlaseru. Netko od vas je rekao zvuk ...tk....tk...tk. Tako je u pravu si. Kada otpustim ključ iz start pozicije kod paljenja, čuje se taj jedan ....tk. Puno hvala gospodo na savjetima. U srijedu javim što je bilo. Pozdrav svima
 

Krky

Lakerski profesionalac
Jučer nije htio upaliti. Ostao preko noći u gradu i ja došao sutra i kresne isprve naravno. Nakon 15 minuta ugasim i opet upalim i kao sada je sve OK, ali ponovo ga ugasim nakon 10 minuta i idem ga ponovo upaliti nakon 20-ak minuta kad ono ništa. Odšlepao sam ga kod majstora. U srijedu javim. Ja ali i svi sumnjamo na automat na anlaseru. Netko od vas je rekao zvuk ...tk....tk...tk. Tako je u pravu si. Kada otpustim ključ iz start pozicije kod paljenja, čuje se taj jedan ....tk. Puno hvala gospodo na savjetima. U srijedu javim što je bilo. Pozdrav svima

aaaaa, daleko smo ti mi do gospode:D

nego, imaš auto ko ja, ista godina isti motor, daj koju fotku, kak dugo imaš taj auto?
 

brezC4

New member
ovo što Tec je napisao, inače se kad se da kontakt čuje TK pa počne raditi pumpa goriva i slično pa se okrene ključ do kraja i alnaser krene okretat. Èini mi se da je kod tebe nešto sa alnaserom kad on umjesto da okrene počne radit tk-tk-tk kao da preskače ili sa akumulatorom da ti ne daje dovoljno veliku struju za pokretanje alnasera pa on samo kao da kreće i stane (odatle zvuk tk-tk-tk)
 

Dalibor

Dado Tornado
auto je 2004., kupljen rabljen 07., ako josip nije mjenjao akumulator, onda je 99% akumulator.

ali sa instrumentom provjeriš napon, i napon u trenutku paljenja, pa vidiš jeli preko 12,4 V.
 

deda

New member
Metni novi akumulator i sve je riješeno i bez majstora,kakav anlaser,ne krepa on sam tak.Uzubit neće kad je preslab napon na akumulatoru,pa samo štekče.
 
Na vrh