C3 2008 godište - mogući problemi

Agrum

New member
Pozdrav ekipa,
novi sam ovdje, kupio sam C3 2008 godište svojim curama da se nauće voziti nakon položenog vozačkog, jadno auto to možda nije zaslužilo ali eto na njega je pao izbor pa...... . E sad premda je auto prošao tehnički pregled, neke stvari su se pokazale na koje nisam obratio pažnju. Brine me što se metalna konstrukcija ispod centralne konzole s radiom i displayom za upravljanjem klimom jako grije, jedva se da dotaknuti rukom, više s lijeve strane. Auto ima automatsku klima i probao sam sve modove, rad s klimom, sve isključeno i uvijek isto. Druga stvar je da mi je desno zadnje kolo u crveno pri snimanju trapa pa će se guma neravnomjerno trošiti, navodno C3 nema podešavanja zadnjeg trapa i problem bi mogao biti u torzionoj osovini ili ležajevima, tako kaže chatGPT.
Jeli netko imao već iskustva s ovim, posebno s ovim pregrijavanjem. ?
 

szahtila

Well-known member
Jeli netko imao već iskustva s ovim, posebno s ovim pregrijavanjem. ?
Jel vruće samo kad je zagrijan motor? Ako je vjerojatno je neki problem sa zračnim kanalima ventilacije, tj. nešto nije na svom mjestu i puše kamo ne treba
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ma nema problema, tu nutra je kiler kabine i tuda teče rashladna koja je vruća.
Ako nekog baš smeta, može se igrati sa termo izolacijom, najjeftinije su mislim one ploče što ljudi stavljaju iza radijatora. Ali taj dio će jednostavno biti vruć čim je auto na radnoj temperaturi.
*naravno, nebi bilo zgorega provjeriti preko neke dijagnostike kako se kreću temperature i dali je sve ok, s obzirom da taj C3 nema očitanje temperature na tabli.

Što se zadnje osovine tiče, internet je u pravu. Podešavanja nema.
Ako sama torzionka nije iskrivljena, onda je moguće da su propali seleni ili je nešto sa glavčinom/ležajem.
 

szahtila

Well-known member
. Ali taj dio će jednostavno biti vruć čim je auto na radnoj temperaturi
Ne bi se složio sa ovim. Naravno da je kiler kabine tu i da je vruć kad je motor zagrijan, ali tu su i klapne za protok zraka prema kabini.Taj dio ispod komandi (a i iznad) klime nikad nije toliko vruć iz jednostavnog razloga jer je kiler više prema motoru. Siguran sam da nešto nije na svom mjestu, ili klapne ili kanali prema kabini i da jw zato taj dio vruć. Kad bi to bila normalna situacija onda bi imao grijanje u kabini i onda kad ga ne želi, npr. ljeti. Pošto imam Peugeot 206 provjerit ću sutra, ali ne vjerujem da si je išta vruće tu gdje on navodi.
 
Na vrh