C3 P 1,4 VTI gubi snagu

Vladimir

New member
Pozdrav svima,

Imam Citroen C3 Picasso 1.4 VTI 2010. 100 000 km

Problem je što povremeno gubi snagu prilikom kretanja - nikada u vožnji. To se dogodi možda jednom mjesečno, ali kada se dogodi - nije ugodno. Kada kažem prilikom kretanja ne mislim da je hladan. Nego npr vozim, stanem na raskrižju i kada treba krenuti - neće. Počne se se vuči, muči se, to potraje par sekundi i nastavi normalno. Do sada sam krivio gorivo i "prolaznu" nečistoću u dovodu. No međutim jučer mi se to dogodilo opet, ali ovaj puta sam čuo i pucanje ispod mjenjača (auspuh). Nije bila velika detonacija, li dovoljno da se čuje. To mi je dalo razloga misliti da možda ipak nije gorivo.

Jasno, ne tražim da mi popravite auto online, ali čisto, ako je netko već imao iskustava ili zna za problem na tom motoru da podijeli samnom ili da mi kažete na što možda obratiti pozornost.

Najbitnije od svega, pošto će se ipak završiti na servisu, da mi preporučite neki "neovlašteni", a kvalitetan servis u Zagrebu.

Zahvaljujem.

LP,
Vladimir
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Tipujem na MAF senzor (ili senzor radilice, svjećice, kombinacija svega, ili nešto treće :D), jel javlja auto kakvu grešku?

Preporuke servisa možeš naći ovdje.
 

Vladimir

New member
Hvala vam koji ste se javili. Auto ne javlja nikakvu grešku i bojim se da to što se javlja rijetko neće baš pomoći dijagnostici. Ali ne želim čekati da postane često ili da negdje stane. Karlovac mi nije baš zgodan pošto bi vrlo vjerojatno morao ostaviti auto u KA.

Nekako proučavajući temu o servisima, sveo sam odabir na AMC Marko ili Auto Spot.

Dok ne odem bio bi zahvalan na još ponekoj ideji.
 
Posljednje uređivanje:

Vladimir

New member
Dakle, od prvog posta nisam poduzimao ništa jer se "greška" javljala kako sam i opisao - svakih par tjedana na par sekundi. No međutim... Danas ujutro idem na posao i tipični simptomi na semaforu - nema snage, "štuca" i nakon par sekundi igre s kvačilom i gasom - kreće. Stajem na slijedećem semaforu, treba krenuti - neće. I potraje to neko vrijeme - dovoljno da već uključim sva 4 jer ne mislim da će krenuti uopće. Ipak nekako krene. Vidim da je odnijeo vrag šalu, zovem Auto Spot i kažem šta je bilo. Glas s druge strane mi kaže imamo na tjednoj bazi VTI motore sa istim simptomima - loša strana svega je što nema pravila - isti simptomi, a drugi kvarovi. Kaže nekom promjene što misle da treba i super, a nekom mijenjaju jedno po jedno i nikako riješiti.

Odem, ostavim auto u 10h na dijagnostiku. Zovu me oko 13h - kažu poništili su sve greške, samo jedna ostaje i neda se poništiti. Ne garantiraju da je to uzrok, premda odgovara simptomima. Kažem im da promjene. Oko 15:30 zovu da je auto gotov i da nakon mijenjanja ne bilježi više grešku. Tu, niti jednu drugu.

Dakle, na računu, pod naručeni radovi piše: Izmjena selenoida usisne bregaste osovine, a pod materijal Rezvodni ventil i podešavanje bregastog vratila.

Da li je to to - vrijeme će pokazati. Ali za ekipu u Auto Spotu, na temelju odnosa prema klijentu (za kvalitetu odrađenog posla ne mogu još ništa reći) dajem čistu peticu.

LP
 

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
Zovu me oko 13h - kažu poništili su sve greške, samo jedna ostaje i neda se poništiti. Ne garantiraju da je to uzrok, premda odgovara simptomima. Kažem im da promjene. Oko 15:30 zovu da je auto gotov i da nakon mijenjanja ne bilježi više grešku. Tu, niti jednu drugu.
dosta korektan pristup
 

markan1000

Well-known member
inače i ja servisiram auto u auto spotu, i pričam zadnji put s gazdom da razmišljam o drugom malom polovnom autu, pa koje takve aute/motore po njemu općenito izbjegavati, i između par nabrojenih marki (opel, seat), modela (stari c1/107), našao se i jedan motor i to nažalost 1,4 VTI.
 

Cutac

Prèkaroš
Ma motor je super. Ako i ima problema sa pouzdanoscu, ja ih ne vidim, a da bas bude sranje, lako se proda auto i kupi novi :whistling:
 

Krky

Lakerski profesionalac
1.4vti zbog prečestih grešaka na glavi motora, i kroničnom potrošnjom ulja.... :disgusted::disgusted:
A ni potrošnja nejde ispod 10l benzina ako nosiš 46 br cipele.....
Žena mi nosi 37br pa njoj troši 7l - 8l....
 

Cutac

Prèkaroš
Vi imate falicne modele :D
Moj trosi oko 5.5 otvorene, 6.5-7 autoputa, nis mu ne curi..
Jedino remenica cviljuga.
 

Vladimir

New member
Evo kada se već piše općenito o pouzdanosti da nadopunim temu sa još par detalja...
U 7 godina i 100 000 km...
Prosječna potrošnja 8,4 l
Prije je potrošio litru ulja na cca 10 tkm, kasnije na 7... Sada smo na oko 4 tkm.
Osim same činjenice da troši ulje, to zapravo i nije neki problem. Uvijek imam litru u autu - kada se upali "check oil level", stavim litru i malo jače (cca 50 kn) i to je to.
Senzori za parkiranje prestali raditi davno. Možda neki banalni kvar, ali nisam ni pokušao popraviti. Kompletno kvačilo mijenjao na 50 tkm. Žarulje tu i tamo.

Dakle, osim potrošnje ulja i zamjene kvačila, u 7 god i 100 000 km ovo je prvi neredoviti servis. Nekome super, nekome ne - ostavljam vama na procjenu.

Eh da... Skoro zaboravio... Prije par mjeseci istrunuli i pukli nosači stražnjeg lonca auspuha pa je auspuh pao na most (valjda se tako zove). Normalno, nema zamjenskog dijela - novi nosači samo u kompletu sa stražnjim loncem 1600 kn. Otišao u auspuh servis ISAP - riješili za 20 min i 100 kn (s računom!).
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
rije je potrošio litru ulja na cca 10 tkm, kasnije na 7... Sada smo na oko 4 tkm.
Osim same činjenice da troši ulje, to zapravo i nije neki problem. Uvijek imam litru u autu - kada se upali "check oil level", stavim litru i malo jače (cca 50 kn) i to je to.
Sve je otišlo u honduras. :) Samo za usporedbu, brat mi, kao treći auto danas ima, nekoć mojeg, Focusa iz 2001. 1,4 zetec. 16 godina star auto kojemu je ulje mrsko za konzumaciju. Koliko uliješ, toliko skoro i izađe. Sada je na preko 38x.xxx km
Tako da mi se litra ulja na 4.000 čini suludo previše. Gore nego 50ccm skuter. :)
 

nitrozg

Member
je previše ali troše. I moj troši, ali nekako na čudan način. Malo se stvarno vozim. Do sad 48000km u 5 godina. šta je čudno. Promjeniš ulje i sve je ok. U godinu napravim cca 7000km, i dođe vrijeme da servisa, ali ne zbog ulja nego vremenski. Godina dana. I onda krene... SERVICE, Check Oil. Pogledaš fali, nadoliješ, i ako ne ideš na servis troši ko blesav. Promjeniš ulje, opet si godinu dana miran. Taj citroen je fakat čudo.
Drugo šta mi troši ko blesav je balans štangice, ili spone, kako god. niti 50.000 km već treče idu gore. Krasota.
Šta mu vrijedi kaj je lep, kad je svojeglav.
 
Na vrh