Milosh
Test
Pozdrav svima,
zanima me šta mislite da bi moglo biti uzrok...
Naime, ženin C4 1.6 HDI (66kW, 2008. god.) je počeo prilično da gubi rashladnu tečnost.
Prije 20-ak dana dignem haubu da provjerim sve (prije svega ulje), kad vidim da je rashl. tečnost na dnu boce. Dospem do tačno između MIN i MAX oznaka.
Prije jedno 5 dana ponovo otvorim da pogledam, ono tečnost se uopšte ne vidi. Dosuo sam tačno 1 litru dok se nivo nije podigao u normalno područje.
Na crijevima i boci ne vidim nigdje da curi. Ne vidi se ništa ni na plastici ispod motora. Nivo ulja je normalan. Crijeva od koja vode sa hladnjaka i od hladnjaka su prilično tvrda...
Šta bi mogao biti uzrok?
Inače, auto se jako malo vozi. U tom periodu kad je izgubio 1 litru skoro da i nije vožen (možda 5-6 puta po 5 km). A nekidan sam ga vozio 300 km i od toga oko 100 km na autoputu pod 3000 obrtaja i pri tome nije izgubio ništa tečnosti...
zanima me šta mislite da bi moglo biti uzrok...
Naime, ženin C4 1.6 HDI (66kW, 2008. god.) je počeo prilično da gubi rashladnu tečnost.
Prije 20-ak dana dignem haubu da provjerim sve (prije svega ulje), kad vidim da je rashl. tečnost na dnu boce. Dospem do tačno između MIN i MAX oznaka.
Prije jedno 5 dana ponovo otvorim da pogledam, ono tečnost se uopšte ne vidi. Dosuo sam tačno 1 litru dok se nivo nije podigao u normalno područje.
Na crijevima i boci ne vidim nigdje da curi. Ne vidi se ništa ni na plastici ispod motora. Nivo ulja je normalan. Crijeva od koja vode sa hladnjaka i od hladnjaka su prilično tvrda...
Šta bi mogao biti uzrok?
Inače, auto se jako malo vozi. U tom periodu kad je izgubio 1 litru skoro da i nije vožen (možda 5-6 puta po 5 km). A nekidan sam ga vozio 300 km i od toga oko 100 km na autoputu pod 3000 obrtaja i pri tome nije izgubio ništa tečnosti...