C4 1.6 HDI gubi rashladnu tečnost

Milosh

Test
Pozdrav svima,

zanima me šta mislite da bi moglo biti uzrok...

Naime, ženin C4 1.6 HDI (66kW, 2008. god.) je počeo prilično da gubi rashladnu tečnost.

Prije 20-ak dana dignem haubu da provjerim sve (prije svega ulje), kad vidim da je rashl. tečnost na dnu boce. Dospem do tačno između MIN i MAX oznaka.

Prije jedno 5 dana ponovo otvorim da pogledam, ono tečnost se uopšte ne vidi. Dosuo sam tačno 1 litru dok se nivo nije podigao u normalno područje.

Na crijevima i boci ne vidim nigdje da curi. Ne vidi se ništa ni na plastici ispod motora. Nivo ulja je normalan. Crijeva od koja vode sa hladnjaka i od hladnjaka su prilično tvrda...

Šta bi mogao biti uzrok?

Inače, auto se jako malo vozi. U tom periodu kad je izgubio 1 litru skoro da i nije vožen (možda 5-6 puta po 5 km). A nekidan sam ga vozio 300 km i od toga oko 100 km na autoputu pod 3000 obrtaja i pri tome nije izgubio ništa tečnosti... :confused:
 

ZlatkoC4

Well-known member
ako ne baca na čepu van.
ako su crijeva i sve oko dovoda odvoda suhi.
ako u posudi nije pomiješano ulje i antifriz.
onda:
brtva glave motora.
ili vodena puma.
 

Zix

Active member
Moraš ispratiti situaciju počev od boce,creva pa do kraja jer je to zatvoren sistem,jel vraća tečnost u bocu? U najgorem slučaju dihtung ili glava, daj Bože da nije,kreni od prostog ka složenom pa ćeš videti,sličan problem sam ja imao sa C3 1.4hdi
neka je sa srećom
poz

Brz si Zlajo
Svaka čast
poz
 

Milosh

Test
ako ne baca na čepu van.
Na čepu i boci se ništa ne vidi.

ako su crijeva i sve oko dovoda odvoda suhi.
Koliko ja vidim da jesu, inače ove sedmice auto ide na detaljni pregled kod majstora pa ćemo vidjeti i odozdo šta se vidi.

ako u posudi nije pomiješano ulje i antifriz.
U posudi inicijalno nije bilo ništa a poslije dolijevanja nisam vidio da je išta pomiješano.

brtva glave motora.
ili vodena puma.
To dvoje i meni pada na pamet ali mi nije jasno kako na bilo koje od to dvoje može izgubiti toliko tečnosti a auto se jedva i vozi, a opet nekidan pri dužoj vožnji nije ništa izgubio.. :confused:

jel vraća tečnost u bocu?
Nakon poslednjeg dosipanja i vožnje, nivo u boci je nepromijenjen, što valjda znači da vraća u bocu preko povrata... Jesi na to mislio?
 

ZlatkoC4

Well-known member
Ako ti sad dalje nivo bude uredan može biti da je imao negdje kondezata pa smrzao i nije vraćao antifriz u posudu. A možda ti je i star pa je slab. Inaće zna na brtvi pustiti a da je skoro neprimjetno. Ka i na pumpi. Sad ne zna kad si radio veliki servis i kad je pumpa mjenjana.
 

Neno21

New member
Jesi obratio pozornost kakvo je stanje tepiha ispod vozaceve strane da nije u pitanju killer grijanja kabine (msm na cabin heater matrix) jer ukoliko nije upaljeno grijanje moguce da tada ne pusta rashadnu tekucinu samim ukljucivanjem grijanja voda (rashladna tekucina) cirkulira kroz njega pa ukoliko ima neko puknuce pa tada ispusta tekucinu.
 

Milosh

Test
Sad ne zna kad si radio veliki servis i kad je pumpa mjenjana.
Veliki servis uradjen (i pumpa zamijenjena) prije dvije i po godine i 3000 km (toliko se malo auto vozi :eek:).

Mislim da nije mogao smrznuti, da je dovoljno niska temp. mrznjenja. Jeste u Sarajevu bilo manje od -20 par jutara, ali auto je tada bilo u garazi u kojoj je bilo oko -3, -4.

Jesi obratio pozornost kakvo je stanje tepiha ispod vozaceve strane da nije u pitanju killer grijanja kabine (msm na cabin heater matrix) jer ukoliko nije upaljeno grijanje moguce da tada ne pusta rashadnu tekucinu samim ukljucivanjem grijanja voda (rashladna tekucina) cirkulira kroz njega pa ukoliko ima neko puknuce pa tada ispusta tekucinu.
Iskreno, nisam obratio paznju na to, mada se nije nista vidjelo na tepihu...

Bas me zanima da li ce majstor ista naci, javim vam ako nadje sta je bilo!
 

Milosh

Test
Evo da prijavim da je problem uspješno pronađen i otklonjen! :hello:

Negdje na bloku motora, ili sa zadnje strane (do firewall-a) ili sa prednje (kod pumpe vode i remenja), postoji neka plastična cijev koja je spojena na blok motora. Na kraju te cijevi postoji čep i gumena brtva. Ta cijev služi za ispuštanje rashladne tečnosti iz sistema. E pa na tu brtvu je curila tečnost.

Laknulo mi je kad sam saznao da nije do dihtunga glave... :grin:
 

Zix

Active member
Dobro je ispalo kada nije došlo do one krajnje i najgore varijante,zato sam ti rekao a i ostalima da kreneš od onih prostijih stvari koje mogu prouzrokovati problem pa onda ići ka složenim, pozdrav za tebe i tvog mehaničara
 

Milosh

Test
Evo mene ponovo, ali ni sam ne znam sta da vam napisem..

Kad sam preuzeo auto od majstora, sve bilo u redu, nivo tecnosti normalan. Vozio ga 300 km u komadu, i nisam odmah nakon toga pogledao nivo. Nakon toga, auto stajao na parkingu dva dana. Dignem haubu, ono nivo ponovo na dnu boce... Dosuo pola litre.

Za sada nivo stoji, to je bilo prije dva dana. Auto se povremeno vozi.

Mozda on i jeste u nekoj mjeri pustao tecnost na taj cep koji je popravljen (pretpostavljam da je bilo tragova na tom cepu cim su zakljucili da je do njega), ali mozda jos uvijek neki drugi uzrok postoji..

Praticu sad dalje stanje da vidim sta se desava prije nego ponovo pozovem majstora za misljenje.

Pozz. Mozes li mi reci gdje si isao na servis??? I ja imam gotovo isti problem.
Mogu ti reci ali sumnjam da ti ista znaci. Ja sam inace iz Kozarske/Bosanske Dubice (BiH, 110 km od Zagreba) i sve na autu mi radi jedan lokalni majstor (u Dubici) kojem inace potpuno vjerujem i sto se tice iskustva i strucnosti. Ako ti jos uvijek treba vise podataka, reci. ;)
 

Randy5

Active member
Ništa, sad malo češće kontroliraj nivo tekućine u posudi, možda neće više gubiti. Ja otprilike svakih mjesec dana provjeravam ulje i antifriz otkako sam imao problem s brtvom glave motora, još mi nije prešlo u naviku i moram se podsjećati, ne da mi se, ali sigurno je sigurno :)
Hvala na povratnoj informaciji, lijepo je pročitati na koji način su kolege riješili problem
 

Milosh

Test
Evo samo da prijavim da je C4 prestao gubiti rashladnu tečnost, jednako misteriozno kao što je i gubio. :wtf:

Imao sam prije jako sličan problem sa curenjem servo ulja iz servo pumpe, koji je isto tako misteriozno nestao sam od sebe. :gaah:
 

Zlaja

New member
Evo da prijavim da je problem uspješno pronađen i otklonjen! :hello:

Negdje na bloku motora, ili sa zadnje strane (do firewall-a) ili sa prednje (kod pumpe vode i remenja), postoji neka plastična cijev koja je spojena na blok motora. Na kraju te cijevi postoji čep i gumena brtva. Ta cijev služi za ispuštanje rashladne tečnosti iz sistema. E pa na tu brtvu je curila tečnost.

Laknulo mi je kad sam saznao da nije do dihtunga glave... 😁
Dobar dan,novi sam član,imam isti problem sa Citroen c4 1.6 HDi 109 ks,gubi antifriz i osjeti se miris antifriza između motora i kabine,napravio sam oko 5 hiljada km od kad sam ga kupio i potrošio je litru antifriza,molio bih za pomoć.
 

ivek

Member
Dobar dan,novi sam član,imam isti problem sa Citroen c4 1.6 HDi 109 ks,gubi antifriz i osjeti se miris antifriza između motora i kabine,napravio sam oko 5 hiljada km od kad sam ga kupio i potrošio je litru antifriza,molio bih za pomoć.
Jesi probao da li je tepih ispod vozačevih nogu mokar? Hoće pustiti na spoju radijatora za grijanje kabine. Odmah se slijeva pored otvora za ventilaciju kod nogu.
 

Zlaja

New member
Jesi probao da li je tepih ispod vozačevih nogu mokar? Hoće pustiti na spoju radijatora za grijanje kabine. Odmah se slijeva pored otvora za ventilaciju kod nogu.
Sve je suho na tepihu,kad Otvorim haubu osjeti se između motora i kabine antifriz,kao da iza motora negdje curi
 
Na vrh