Dakle, prodajem C4 2.0 HDi VTS, 2007., 145000 km, boja noir obsidien
Autek je u odličnom stanju, ne vide se posebni tragovi korištenja u unutrašnjosti (osim na ručici mjenjača, ali to je normalno), leasing je pri kraju pa ga se rješavam. Nije registriran.
Iako je na 145000, bolji poznavatelji vrlo će lako povezati činjenice da je još uvijek na prvim diskovima, da ne slini, dimi niti troši ulje sa švicarskim vinjetama od 2007. do danas (dobro, jedna nedostaje, ali ona je slučajno odljepljena)... Auto je prešao barem 80000 km na talijanskim i švicarskim autocestama, uz poštivanje njihovih ograničenja brzine (kao dokaz pridodajem potpuno ispunjenu putovnicu iz tog razdoblja).
Obzirom da ga očekuje veliki servis na 160000 km (a ja sam se unaprijed pripremio na nj uzevši u obzir prosječnu godišnju kilometražu - pa je ispalo da sam 2011. imao drugi službeni za putovanja) uz auto dolazi kompletan set remenja, vodena pumpa, sva četiri nova diska + set prednjih pločica, litrica kočione tekućine, peta Resolfen felga u 18", i još neke sitnice. Dakle, za veliki servis budući vlasnik treba 5 litara ulja i set stražnjih pločica.
Na board computeru je lako provjeriti da mu je prosječna potrošnja zadnjih 10000 km 6,9 l/100 km, ulja nije potrošio niti kap više od predviđenog tvorničkim specifikacijama, a stanje samog auta uvijek možete provjeriti tako da dovedete svog mehaničara ili odemo zajedno kod nekog od vašeg povjerenja.
Prošle godine sam mijenjao akumulator i stražnji senzor ksenona, tako da je i tu mir slijedećih par godina; servisiran jeu Pebi (dok se nije raspala, nakon toga je servise odrađivao jedan njihov zaposlenik, u privatnom angažmanu). Sva dokumentacija o svim popravcima je, naravno, dostupna.
Većina opreme je standardna (zakretni ksenoni, bluetooth, tempomat, komande na volanu, 17" alu felge, parking senzori sprijeda i straga, automatska dvozonska klima...9 ja sam kod kupovine nadoplatio samo metalik crnu boju). Dolazi na Dunlop SP Sport 205/50 R17 gumama. Do prije godine dana je bio i garažiran, ostalo vrijeme provodi natkriven nadstrešnicom, ali negaražiran.
Auto je u sustavu PDV-a, prijenosa nikako nema.
E da, ima puno ljudi koji će to potvrditi, posebice sa french cars foruma - auto nikada nije gažen, čipan, vožen u crvenom, spuštan, gewindan, natjeravan hladan ili gašen vruć, čak sam i pazio da kad se pali auto klima ne bude upaljena na najjače, jer se zna dogoditi da je to naglo paljenje shebe), stvarno mislim da sam mu bio dobar vlasnik.
Evo glavne slikice, ostalo je sve moguće pronaći na njuškalu.
cijena: 71.725 kn
približno: 9.500 EUR
095.3751.056
Autek je u odličnom stanju, ne vide se posebni tragovi korištenja u unutrašnjosti (osim na ručici mjenjača, ali to je normalno), leasing je pri kraju pa ga se rješavam. Nije registriran.
Iako je na 145000, bolji poznavatelji vrlo će lako povezati činjenice da je još uvijek na prvim diskovima, da ne slini, dimi niti troši ulje sa švicarskim vinjetama od 2007. do danas (dobro, jedna nedostaje, ali ona je slučajno odljepljena)... Auto je prešao barem 80000 km na talijanskim i švicarskim autocestama, uz poštivanje njihovih ograničenja brzine (kao dokaz pridodajem potpuno ispunjenu putovnicu iz tog razdoblja).
Obzirom da ga očekuje veliki servis na 160000 km (a ja sam se unaprijed pripremio na nj uzevši u obzir prosječnu godišnju kilometražu - pa je ispalo da sam 2011. imao drugi službeni za putovanja) uz auto dolazi kompletan set remenja, vodena pumpa, sva četiri nova diska + set prednjih pločica, litrica kočione tekućine, peta Resolfen felga u 18", i još neke sitnice. Dakle, za veliki servis budući vlasnik treba 5 litara ulja i set stražnjih pločica.
Na board computeru je lako provjeriti da mu je prosječna potrošnja zadnjih 10000 km 6,9 l/100 km, ulja nije potrošio niti kap više od predviđenog tvorničkim specifikacijama, a stanje samog auta uvijek možete provjeriti tako da dovedete svog mehaničara ili odemo zajedno kod nekog od vašeg povjerenja.
Prošle godine sam mijenjao akumulator i stražnji senzor ksenona, tako da je i tu mir slijedećih par godina; servisiran jeu Pebi (dok se nije raspala, nakon toga je servise odrađivao jedan njihov zaposlenik, u privatnom angažmanu). Sva dokumentacija o svim popravcima je, naravno, dostupna.
Većina opreme je standardna (zakretni ksenoni, bluetooth, tempomat, komande na volanu, 17" alu felge, parking senzori sprijeda i straga, automatska dvozonska klima...9 ja sam kod kupovine nadoplatio samo metalik crnu boju). Dolazi na Dunlop SP Sport 205/50 R17 gumama. Do prije godine dana je bio i garažiran, ostalo vrijeme provodi natkriven nadstrešnicom, ali negaražiran.
Auto je u sustavu PDV-a, prijenosa nikako nema.
E da, ima puno ljudi koji će to potvrditi, posebice sa french cars foruma - auto nikada nije gažen, čipan, vožen u crvenom, spuštan, gewindan, natjeravan hladan ili gašen vruć, čak sam i pazio da kad se pali auto klima ne bude upaljena na najjače, jer se zna dogoditi da je to naglo paljenje shebe), stvarno mislim da sam mu bio dobar vlasnik.
Evo glavne slikice, ostalo je sve moguće pronaći na njuškalu.
cijena: 71.725 kn
približno: 9.500 EUR
095.3751.056