C4 Grand Picasso - problem sa navigacijom

Avladis

Member
Pozdrav ekipi.
Registrirao sam se na forum jer sam novi vlasnik Citroena C4 Grand Picasso 2014 HDI 115 seduction sa 170k kilometara.
Uvezao sam ga iz Njemačke prije par tjedana i kada sam ga dovezao nisam primijetio problem, pa mislim da se sada pojavio.
Dakle, problem je u navigaciji koja na oba displaya prikazuje netočnu lokaciju. Dok vozim, on registrira pomak na karti ali na krivoj lokaciji.
Kada uđem u postavke sistema i karata piše mi da je karta i software za 7" touchscreen iz 2013 (što mi trenutno ne predstavlja problem) ali piše i Visible satellites 12 i Satellites in use 0.
Pretpostavljam da je u tome problem ali bi volio čuti mišljenje vas koji ste stručni po tom pitanju i naravno, način kako to popraviti.
Ne znam da li je kvar softverski ili mehanički jer postoji pitanje kako vidi satelite a ne koristi ih.
Radio normalno funkcionira i lovi sve postaje.
Prema Googlu antena na krovu ima poseban izlaz za gps. Da li je moguće da gubi kontakt negdje? Ako je, kako onda vidi satelite?
U svakom slučaju, zadnja opcija mi je ovlašteni servis jer znam da bi mi za dijagnostiku samog kvara uzeli više nego za popravak/dio koji je u kvaru.

Unaprijed zahvaljujem na svim odgovorima.

Možda bi ova tema više odgovarala u ICE (in car entertainment) pa molim admina da ako dijeli to mišljenje, da ju prebaci tamo.
Hvala
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Iskreno, ja bih sa ''novim'' rabljenim prvo otišao kod ovlaštenog na ažuriranje svog softvera. Ipak su to moderni auti puni elektronike koja se redovno nadograđuje.

Možda to bude dovoljno za riješiti problem, ili kakav restart ili reinicijalizacija. Koliko god su ovlašteni ovakvi ili onakvi, mislim da su za prvi korak najbolje riješenje u ovom slučaju.
 

sir.Oliver

Well-known member
Ivane , nešto nisam baš ubedjen u to .... imam samo negativnih iskustava sa ovlašćenim .... u OPEL servisu nisu znali aktivirati tempomat na vectri C .... točnije , dečko nije uopće znao ni gdje se zapravo tempomat uključuje .... uporno je to pokušavao na desnoj polugi ( brisači ) na kojoj se kod prvih modela VeCe kontrolisao BC .... milina jedna što su sve izmenjali za tri dana a da nisu ništa uradili . ( ceo posao inače traje oko 15 min sa ciga pauzom )
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Da, da.. sve se zna o ovlaštenima, ali koja je alternativa?

Updateanje softvera bi im trebala biti svakodnevna pojava, ne vidim šta bi tu moglo biti problematično. A neznam gdje bi se van ovlaštenog moglo doći do njega.
 

sir.Oliver

Well-known member
to si u pravu ... ali , nije svaki ovlašteni normalan . treba izabrati neki u većem gradu , koji ima višu frekvenciju vozila ... tu ljudi možda nešto i znaju ...... jer su prinudjeni naučiti ... imaju svakodnevnu potrebu za tim ..... dok oni u manjim mestima .....
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Pozdrav, ovlašćeni,bar u Novom Sadu bih zaobisao jer kad sam imao problem sa svojim RT5 uredjajem, nisu ni znali sta je to. Elem, imao sam sličan problem, kada sam opet pomocu ovog foruma reinstalirao sw na RT5 sa navigacijom. Imao sam mape, ali 0 visible satellites. Meni je problem resilo skidanje kleme sa akumulatora. Naime, nesto drugo sam hteo resiti, pa sam skinuo klemu na bar 15 min. Kad sam vratio i upalio, locirao me je sa 10 satelita. Od tada, nisam vise imao problema. Probaj to
 

Avladis

Member
Hvala na odgovorima.
Probao sam svaki mogući restart sustava koji sam pronašao a koji se može pokrenuti sa samog uređaja.
Ništa nije pomoglo.
Palo mi je na pamet da skinem kleme ali nisam siguran što bi me sve tražilo pri novom pokretanju sustava.
Sa ključevima sam dobio nešto kao pin koji ima 5 znamenki ali riskiranje da li je to uopće to i da li je odgovarajući me obeshrabrilo.
Da li za restart infotainment sustava treba još nešto osim tog pina i da li on ima 5 znamenki?
Da li nakon skidanja klema treba još nešto za normalno funkcioniranje auta ili je to to?
 

Avladis

Member
Ne znam.
Znam da se pričeka 15-ak minuta nakon što se auto ugasi. Sve bi trebalo biti ugašeno i vrata zatvorena, jel tako?
Postoji li još nešto?
 

markan1000

Well-known member
slažem se s Ivanom, u ovakvom slučaju lijepo posjetiti ovlašteni, ažuriranje nije nikakva mudrost. bez obzira na (ne)kvalitetu ovlaštenih.
 

visaluteju

Well-known member
Znam da se pričeka 15-ak minuta nakon što se auto ugasi
Da, sacekas da se auto "uspava", pozatvaraj vrata (ostavi vozacev prozor otvoren) i sve pogasi i izvadi kljuc, nakon par minuta skini minus

Neka tako 10-15tak min

Onda kad spojis ne diraj auto 10-15tak min.

Kad prodje to vrijeme korz prozore upali poziciju.

Nakon 5 minuta daj kontakt ali ne pali motor, nek stoji tako par minuta. Onda upali motor i neka radi par minuta

Cutac je ekspert za ovo, ali mislim da je prilicno tacno
 

Avladis

Member
Hvala na pojašnjenju. Ali ne može to biti jednostavno kod mene :)
Imam paljenje i otključavanje bez ključa.
Kako samo dati kontakt?
Mora biti neka caka.
Il' se drži dulje start gumb ili možda da samo kontakt ako stisneš gumb a ključa nema u blizini...
Ima tko ideju?
 

Avladis

Member
Ja vjerujem da nije mudrost napraviti update ali sam siguran da bi u ovlaštenom od toga napravili čudo, a naplatili još više.
Ono, 2 sata mozganja, 2 sata raskopavanja i na kraju varijanta ajmo probati ovo pa ono. Pa završi sa 2 dana bez auta i minimalno 200€.
I budeš sretan ako poprave.
Možda se varam ali s obzirom da recimo CIB u Buzinu nije umrežen sa ostalim servisima pa nemozes provjeriti ni ono što piše u servisnoj knjižici ako servis nije rađen kod njih, opravdano sumnjam u njihovu stručnost pogotovo po pitanju softwarea.

Moguće da je tako bez stiskanja kvačila.
Ima smisla.
Probati ću.
Ali se zasada neću upuštati u skidanje klema jer se bojim potencijalnih problema dan prije putovanja.

Ako sam dobro shvatio, skidam samo minus klemu?
Plus ne diram?
 

visaluteju

Well-known member
eto ga djavole samo da je komplikovano kod citroena. Pa minus bi trebao ici prvi zbog uzemljenja jer je minus uzemljen. Ako bi skinuo plus postoji malecka sansa da napravis kratki spoj i nesto ostetis ako dodirnes metalni dio auta. Za ovo postoje minimalne sanse ali jbg :)
 

Avladis

Member
Ma svugdje je nešto od bitnih stvari stavljeno na blago rečeno nedostupno mjesto.
Imao sam Renault Scenica. Njemu je hauba dugačka 30 cm!
Uglavnom, Doomsday je imao pravo, kontakt se da gumbom bez kvačila.
Našao sam na internetu da postoji još jedna mogućnost resetiranja infotainment sustava kroz cheatcode pa ću na taj način probati obrisati stare logove i resetirati.
Ako to ne upali, skidam klemu. Ako ni to ne upali, onda ću probati sam napraviti update sustava.
Zadnja opcija je ovlašteni servis

SRETNA NOVA GODINA!
Probao sam kroz cheatkodove obrisati logove i napraviti restart sustava. Nije pomoglo.
Preostaje mi skidanje klema i update sustava.
Eventualno , ako je istina da se kroz krovno svijetlo mogu vidjeti kablovi od baze od krovne antene, da vidim da nije tamo nešto izgubilo kontakt.
Sad sam već lud
Ima li tko još neku ideju?
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Možda bi Update Firmware-a pomogao sustavu da "dođe k sebi" i ponovno pohvata satelite?
Èudno je da vidi satelite, ali ih ne koristi??
Èudno je također da ti registrira ikakav pomak na karti (pa i netočnu lokaciju), ako ne koristi niti jedan satelit?
Isključujem mogućnost neispravnog kontakta na anteni. Da GPS antena gubi kontakt, ne bi ni vidjela te satelite, zar ne?

Anyway; na ovom Forumu imaš zadnji dostupan Firmware za upgrade tvog uređaja, kao i iskustva ljudi koji su to radili. Ja bih krenuo od toga.

Na istom Forumu ćeš naći i najnovije karte, pa kad nađeš malo vremena probaj i javi...
:)
 

Avladis

Member
Probao sam vidjeti mogućnost sa skidanjem - kleme.
Pa to je noćna mora.
Očito je namijenjeno da se akumulator mjenja u servisu. Ne isključujem mogućnost da to netko tko ima vremena, volje i alata obavi sam ali mislim da ja to neću moći.
Akumulator je naguran pod šajbu uzdužno. + pol prema haubi. Do minusa se ni ne može doći. Na akumulatoru je s jedne strane kompjuter (zasarafljen za kućište od akumulatora), sa druge strane je nekakva elektronika, a sa treće strane ima 1cm prostora do razvodne kutije sa osiguračima.
Cijeli akumulator je u nekom plastičnom kućištu prekriven. Samo se tamo gdje je + može podići poklopac.
Ni ne vidi se gdje je sam akumulator pričvršćen da bi to odvinuo i povukao ga van. Pretpostavljam da se može do toga do i tek kad se poskida sve ovo navedeno.
Strasno.
Druga opcija je da se skida plastika ispod sajbe. Za to naravno trebam skinuti brisace (i tko zna još što).
U manualu piše da se ako se spaja na drugi akumulator za paljenje (jumpstart), da se minus klema stavlja na šaraf koji je uzemljenje na šasiji. Do toga se čak i može.
Šta mislite, ako skinem taj šaraf uzemljenja, da li bi dalo isti rezultat kao da sam skinuo - klemu?
 
Na vrh