Kako to obično biva, dok sve funkcionira ne razmišlja se previše o forumu, a kad se pojave problemi forum je prvi na pameti. :grin:
Da ne ispadne da sam samo opet ovdje zbog problema (opisan u forumu C4II, neću ovdje opet) da kažem i svoje općenite dojmove s autom u ove tri i pol godine vožnje.
Dakle, nakon 3,5 godine i 67.000 km, kupnja C4 je bila apsolutno najbolja odluka koju sam mogao donijeti. Predodredio sam komfor i praktičnost sportskoj vožnji, ali mislim da sam dobio i više nego što sam očekivao.
Do sada je bilo točim-i-vozim i osim ovog malog problemčića ništa vrijedno spomena. Zamijenio sam akumulator i stražnje pločice na 60.000, na 80.000 su mi najavili i prednje. Po meni, sve unutar očekivanog. Nikakvih čudnih zvukova, cvrčaka ili sličnog nisam imao.
Potrošnja mi završi na 5,5 litara kako god da se vozim i kakvo god vrijeme bilo, ljeto ili zima. Najviše je kombinacija Zaprešić/Zagreb/obilaznica/autoceste. Jednom sam išao do Rijeke starom cestom i potrošnju je bez ikakvog problema bilo moguće držati na 4 litre. Ali to je bilo samo jednom, tih stotinjak kn uštede jednostavno mi nije vrijedno toliko dužeg vremena vožnje. A auto je u sa 6. brzinom kao stvoren za 140-150 km/h na autocesti.
Ono što me s vremenom najviše oduševljava (a i ekipu koja putuje sa mnom) su sitnice o kojima nisam puno niti razmišljao kad sam kupovao auto:
1. PRTLJAŽNIK: u prtljažniku imam hrpu sitnih stvari i sve su uredno složene u onim mrežicama i lastikama uz rub prtljažnika. Kukice za zakvačiti vrećice iz shoppinga da se ne razbacaju također svakodnevno koristim, a prije nisam ni razmišlajao o njima. Puno skupljih autiju ima velike ali nepraktične prtljažnike, ili traže nadoplate za sve ove stvari koje su u c4 standardne.
2. SJEDALA: najbolja. Točka. Mogu se voziti satima u komadu i apsolutno ne osjećam nikakav umor. Za razliku od opet mase drugih automobila, u C4 se i naslon za glavu može lijepo namjestiti da tu nije negdje iza glave kao pomoć samo u slučaju sudara, nego i da možeš nasloniti glavu u vožnji.
3. Zvučna izolacija: HDi je sam po sebi jedan od najtiših dizela, ali čim se malo ugrije postane gotovo nečujan u vožnji. I na 150 km/h ne treba uopće dizati glas za razgovarati u kabini.
4. Hill holder: odlična stvarčica. Nisam nikad koristio prije, ali ovdje mi funkcionira savršeno. Èesto idem u Zagorje i kad treba stati usred brijega i propustiti nekog dječja igra je ponovno krenuti. Mislim da je Citroenova varijanta sa stiskanjem kočnice do kraja u praksi puno jednostavnija za uporabu od posebnih tipki na konzoli.
Općenito, vrlo sam zadovoljan kupnjom. Mislim da sam i pogodio s opremom, Medveščak+automatska klima ima apsolutno sve što mi treba i što koristim bez nekih ekstra dodataka koje bi platio, a ne bi mi trebali.
Neprocjenjivo je kada mi vozači Audija pipkaju po prednjoj konzoli i čude se kako je fino mekana. :grin:
Auto definitivno nije sportski, ali to se uopće ne može nazvat zamjerkom kod izbora 1,6 dizel motora. Apsolutno nije neki starter, ali ako je u pravoj brzini, motor će i odlično povući.
Stvari koje bi promjenio: I nakon tri godine, konstantno si pomičem sjedalo. Kao što sam već napisao, sama sjedala su fantastična, ali volio bih da su mogu približiti volan još nekoliko cm. Ako se namjestim da mi paše položaj nogu, volan mi je mrvicu daleko, ako se približim volanu, noge su mi preblizu. Nije strašan problem, ali fali mi par cm da bude savršeno (da, da, znam, a kome ne fali?:grin::grin
Pretinac za naočale: mislim stvarno, pa danas ga skoro svi imaju iznad unutrašnjeg retrovizora, kaj se baš moram stalno naginjat skroz do pretinca za rukavice? :grin:
I da ne zaboravim za kraj: neuobičajen izbor boje je i dan danas kao šlag na tortu. S obzirom da fluid sive više nema u ponudi, rekao bih da je auto u ovoj mojoj kombinaciji postao skoro pa unikatna pojava na cesti. Osjećam se jako posebno. :grin::grin::grin:
http://imgur.com/rqnGBeA